Hop til indhold
Signor Cuoco

Kneppe-bestyrelsen

Recommended Posts

SagaNorth troede lige, at jeg fortalte en fræk voyer historie i tråden "Naboen knepper i haven" (Hyggesnak ultimo februar). Men nej.

Men vi skal da kun tre-fire huse længere hen ad vejen, før jeg erindrer en ægte selvoplevet voyer, som fandt sted for en del år siden. Det er kun en kort historie, men til gengæld fra det virkelige liv. Jeg var, noget imod min vilje, blevet valgt til bestyrelsen i en lokal forening. En søndag skulle jeg aflevere nogle vigtige dokumenter til formanden, en blondine i begyndelsen af 30-erne, som ikke alene så godt ud, men også var en særdeles stærk og kompetent leder af foreningen.

- Kom kl. 15 , havde hun sagt i telefonen.  - Så har jeg kaffen klar.

Jeg indrømmer, at jeg, blot kortvarigt, havde lidt hede tanker. Var alene dengang. Samme alder. Men hun var alt for smuk. Tog dog nogle lækre chokolader med, i smuk indpakning. Ikke for meget, heller ikke for lidt.

Men da jeg lidt i 15 åbnede havelågen og gik op ad flisegangen til huset, hørt jeg pludselig bollesuk, intense kneppelyde og dirty talk.

Jeg listede hen til vinduet ved soveværelset, kiggede diskret og hurtigt ind over rammen. What? Jeg kiggede igen. Hun blev doggy-kneppet hårdt og intenst af næstformanden, en skvatnæbet splejs med en irriterende, uforholdsmæssigt stor pik, kunne jeg se i profil. Og hun skreg sin nydelse ud.

Så står man der. Totalt rundforvirret. Fandens osse. Skal, skal ikke? Min er tre-fire cm kortere end hans. Uf og Pis. 

Jeg stivnede og gik hjem. Pinligt pjok.

Samme aften ringede hun med sukkersød stemme.

- Hvor blev du af?

(fortsættelse følger måske)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

SagaNorth troede lige, at jeg fortalte en fræk voyer historie i tråden "Naboen knepper i haven" (Hyggesnak ultimo februar). Men nej.

Men vi skal da kun tre-fire huse længere hen ad vejen, før jeg erindrer en ægte selvoplevet voyer, som fandt sted for en del år siden. Det er kun en kort historie, men til gengæld fra det virkelige liv. Jeg var, noget imod min vilje, blevet valgt til bestyrelsen i en lokal forening. En søndag skulle jeg aflevere nogle vigtige dokumenter til formanden, en blondine i begyndelsen af 30-erne, som ikke alene så godt ud, men også var en særdeles stærk og kompetent leder af foreningen.

- Kom kl. 15 , havde hun sagt i telefonen.  - Så har jeg kaffen klar.

Jeg indrømmer, at jeg, blot kortvarigt, havde lidt hede tanker. Var alene dengang. Samme alder. Men hun var alt for smuk. Tog dog nogle lækre chokolader med, i smuk indpakning. Ikke for meget, heller ikke for lidt.

Men da jeg lidt i 15 åbnede havelågen og gik op ad flisegangen til huset, hørt jeg pludselig bollesuk, intense kneppelyde og dirty talk.

Jeg listede hen til vinduet ved soveværelset, kiggede diskret og hurtigt ind over rammen. What? Jeg kiggede igen. Hun blev doggy-kneppet hårdt og intenst af næstformanden, en skvatnæbet splejs med en irriterende, uforholdsmæssigt stor pik, kunne jeg se i profil. Og hun skreg sin nydelse ud.

Så står man der. Totalt rundforvirret. Fandens osse. Skal, skal ikke? Min er tre-fire cm kortere end hans. Uf og Pis. 

Jeg stivnede og gik hjem. Pinligt pjok.

Samme aften ringede hun med sukkersød stemme.

- Hvor blev du af?

(fortsættelse følger måske)

 

 

 

Du skulle have sat chokoladen foran døren  :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

Du skulle have sat chokoladen foran døren  :D :D 

Ja, og øv, det skulle jeg selvfølgelig, men havde ikke situationsfornemmelse nok:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Ja, og øv, det skulle jeg selvfølgelig, men havde ikke situationsfornemmelse nok:wacko:

Hvem har dette, når en fræk cigar bliver knaldet i doggy …. Tænker om det var en invitation til en trekant ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 16 minutter siden:

Hvem har dette, når en fræk cigar bliver knaldet i doggy …. Tænker om det var en invitation til en trekant ;) 

Det tror jeg, det var. Men igen. Manglende mod i momentet fra min side. Det skal aldrig ske igen...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ouuh - kender godt det med en kompetent formand der er en umådelig lækker blondine - fra mit job dengang ... 
Det kom dog ikke i nærheden af dén type aktiviteter Signor'en beskriver ... 
Jeg vil sige det sådan, at hun var en type jeg havde svært ved at få øjnene fra, når der var møder ...
Men selv om hun må ha' været bevidst om det, var der altid en god ånd imellem os ...

OK, jeg kender så osse det der med 'manglende mod i momentet' fra andre situationer i mit liv ... 
Og jeg lærte det aldrig ...
Det gentog sig så tit at alle muligheder til sidst var brugt op ... 
Det kan jeg så sidde her på mine gamle dage og bittert begræde ... :sad:

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 15 minutter siden:

Det tror jeg, det var. Men igen. Manglende mod i momentet fra min side. Det skal aldrig ske igen...:D

Det er en af de ting man kan fortryde i livet. Håber du fik leveret chokoladen og der faldt en tur af ;) 

Da jeg var på ferie sad der på en cafe en kvinde med de sprødeste kasser. Hun ville have 50 $ jeg sagde nej, da vi aldrig gav mere end 20 $ Jeg har forbandet mig væk mange gange, at blive en nærrigrøv for sølle 30 $ det er en af de dummeste ting jeg har gjort. Og i øvrigt når man knalder, så er der ikke noget ur der tæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den fortrydelse kender jeg. 

Modet kommer åbenbart med alderen, for os. Men det nytter jo ikke noget at græde over spildt mælk (kunne ikke dy mig for at bruge dette billede).:rolleyes:.

Vi må videre.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Jeg listede hen til vinduet ved soveværelset, kiggede diskret og hurtigt ind over rammen. What? Jeg kiggede igen. Hun blev doggy-kneppet hårdt og intenst af næstformanden, en skvatnæbet splejs med en irriterende, uforholdsmæssigt stor pik, kunne jeg se i profil. Og hun skreg sin nydelse ud.

Så står man der. Totalt rundforvirret. Fandens osse. Skal, skal ikke? Min er tre-fire cm kortere end hans. Uf og Pis. 

Jeg stivnede og gik hjem. Pinligt pjok.

U-hah uhah uhah ...
Det får mig til at tænke på een af mine d-u-m-h-e-d-e-r.
Det var til et vandre-event ...
En yngre, køn kvinde der var med, sammen med sit barn, var ret opsøgende over for mig og ville gerne følges - fordi hun var usikker på ruten, sagde hun.
Jeg var godt 50, hun var vel i midt-30'erne ...
Vi fulgtes ad flere gange, og havde meget god snak, og den sidste aften før jeg skulle hjem bød hun mig på en øl ved sit telt ...
Jeg tænkte, nåhja, det måtte jo være rent venskabeligt, om ikke for andet, så fordi jeg var a-l-t for gammel til hende ... 
Så jeg drak øllen og futtede over til mit telt ...
Senere fik jeg at vide, at hun i mellemtiden var blevet kæreste med en anden der var med på turen ...
Han var ti år ældre end jeg ... 

...
...
Jeg har så aldrig helt forstået hvad længden af p**ken har med sagen at gøre ... ???
Men det er så en helt anden historie ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 5 timer siden:

(…)

En søndag skulle jeg aflevere nogle vigtige dokumenter til formanden, en blondine i begyndelsen af 30-erne, som ikke alene så godt ud, men også var en særdeles stærk og kompetent leder af foreningen.

- Kom kl. 15 , havde hun sagt i telefonen.  - Så har jeg kaffen klar.

(…)

Jeg listede hen til vinduet ved soveværelset, kiggede diskret og hurtigt ind over rammen. What? Jeg kiggede igen. Hun blev doggy-kneppet hårdt og intenst af næstformanden, en skvatnæbet splejs med en irriterende, uforholdsmæssigt stor pik, kunne jeg se i profil. Og hun skreg sin nydelse ud.

Så står man der. Totalt rundforvirret. Fandens osse. Skal, skal ikke? Min er tre-fire cm kortere end hans. Uf og Pis. 

(…)

Tak for at dele din historie. Så der er en blond pige, der er stærk som leder. Men som samtidig knalder med næstformanden – uagtet kønnet på den pågældende leder kan det da blive en udfordring?

 

Nu bringer du pik-størrelse op igen, der er blevet diskuteret tidligere.

 

Jeg ved ikke, hvad jeg helt skal sige. Nogle fyre/mænd har sikkert en der er større end andre – nogen mindre. 

 

Men hvorfor skal der nu være overvejelser om at hun så skal have mere sex?


 

El Caliente skrev, for 3 timer siden:

Det er en af de ting man kan fortryde i livet. Håber du fik leveret chokoladen og der faldt en tur af ;) 

(…)

Haha, åh @Signor Cuoco har selvfølgelig også haft chokolade med – det kunne vel også være blomster.

 

Og det synes jeg faktisk egentlig allerede siger en del om medlemmet. Der sikkert også har en ganske fin størrelse dernede.

 

Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Den fortrydelse kender jeg. 

Modet kommer åbenbart med alderen, for os. Men det nytter jo ikke noget at græde over spildt mælk (kunne ikke dy mig for at bruge dette billede).:rolleyes:.

Vi må videre.;)

Jeg tror ikke, at mod eller noget i den stil kommer med alderen. Ting kommer ikke af sig selv.

 

Og nej, man skal for god ordens skyld “ikke bare græde over spildt mælk.” Men hvis det var en virkelig fin mælk eller som her måske pige – blond eller brunette – så skal man da heller ikke bare gå videre. Men igen hende her var vist en leder der knaldede med sin næstformand – det er da uagtet kønnet bare skidt?

 

Hvad det til gengæld virker som om du er inde på med din lille historie – det er noget med respekt. Måske kunne man overføre det til respekt for en GP. Nogle gange skal man gå videre, men andre så da overhovedet ikke :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er sku en sjov en er du, selvom jeg ikke er enig med dig altid, så syntes jeg nu alligevel du bidrager med god underholdning her på EG, tak for det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

en skvatnæbet splejs med en irriterende, uforholdsmæssigt stor pik

Fantastisk formuleret :D

Hvis hun ligefrem ringede og spurgte hvor du blev af, så hun måske håbet at du kom og deltog^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 1 minut siden:

Fantastisk formuleret :D

Hvis hun ligefrem ringede og spurgte hvor du blev af, så hun måske håbet at du kom og deltog^_^

Ja, men det kom jeg først til at tænke på nogle timer senere og især da hun ringede  senere op. Jeg har misset en del på den tossekonto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...