Hop til indhold

Recommended Posts

Synes hende her skal have en anmeldelse, da flere har efterspurgt en, men der kun er 1 eller 2 dårlige.

https://annoncelight.dk/showad/386547

Jeg besøgte denne trans efter en del overvejelser, fra tidligere anmeldelser. og jeg vil blot sige at har været mit bedste besøg ved en trans.

Hun er virkelig pæn, og en virkelig god krop, hun er dog ikke så langhåret som hendes billeder, hun er klippet kort i siderne, men en meget smuk og flot trans, med en virkelig god krop.

Servicen var totalt i top. vi havde aftalt 30 min for 1000 kr, det var med 69 uden gummi, og gensidig knep selvfølgelig med gummi.

Hun åbnede op iført lange lak støvler og en lak kjole, selvom dette ikke var efterspurgt.

Vi startede med at sutte hinanden godt stive, og hun kan sagtens blive hård ;) derefter fik jeg en god omgang rimming, efterfulgt af en god og hård kneppetur! hold da op, hun ved altså hvad hun laver. jeg fik hendes sperm i munden, ikke den helt store omgang, men der kom da lidt.  jeg kneppede hende lidt, og hun spurgte om jeg skulle have en omgang mere, og hun blev hård igen og min røv fik endnu en tur. derefter suttede hun mig indtil jeg kom. jeg sluttede af med et bad, og da jeg stod på gaden igen var der gået 45 min.  

Ingen stress eller jag, eller prøve at blive hurtig færdig eller noget. helt klart et besøg værd!

Stedet var et falde færdigt hus (set udefra) i en meget lille by. Men huset var i okay stand indenfor.

Ikke så diskret, tænker nok naboerne ved hvad der foregår der, men der er 10 huse i byen, så ingen betydning for mig.

 

Stedet 2/10

Pigen 10/10

Sex 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til du har haft en dejlig og lækker oplevelse med hende. Hvordan er hendes stemme og er hun til kys. Og lækkert at høre at hendes pik blev stiv. Hun ser også fræk ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er til kys, prøvede at kysse mig flere gange, jeg er dog bare ikke selv så meget til kys. Men hun virkede til at hun virklig genre ville kysse. Hendes stemme er okay, den klassiske lidt grove, som hun gør så lys som hun nu kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været forbi for nyligt? 
 

ved ikke hvor denne andmeldse fra i landet, men er nysgerrig på hvordan diskretionen er på denne location tæt ved København 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...