Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388255

I går var anden gang jeg så Pam. Hendes figur overraskede mig trods de mange gode billeder af hende, smal og aflang er hun. Det sidste billede, hvor hun er i rødt, giver et godt indtryk af hendes kropsform og smalle lår.

For et beskedent beløb er det uden og hun er tilpas stram.

Dejligt når de smider trusserne på billederne og Pam gør det pragtfuldt. Hun har lidt på maven, kun lidt, og strækmærker, men stadig en smal talje. Faste, flotte bryster, de nærmest bare står selvom hun ligger på ryggen.

"Inside or outside" spurgte hun mig begge gange under sexen. "Outside" svarede jeg.
Hun har et mildt sind og er mild i hele hendes fremtoning. Fra hendes side foregik det hele stille og roligt. Hun suttede meget roligt og langsomt med øjenkontakt og slikkede brystvorter, få læbekys. Kom med sagte støn, når hun blev taget bagfra og i missionær. Tilstede ja, ikke rigtig fræk, det gjorde ikke så meget, Pam og sexen var dejlig.

Hun tog pænt imod afslutningerne. Hun havde desværre helt omsluttet mund og slugte ikke. Jeg skulle havde bedt hende om at åbne, det er bedre.
Den anden var til gengæld meget tilfredsstillende, i missionær ud over hende. Det var et herligt syn at se på Pam efter, en særegen kategori af skønhed og vellyst. Hendes aflange krop der lå, brysterne der stod, sæd ud over sig og løbende ned af fissen. 
Alt i alt hun gjorde det godt. Det er oppe i det gamle hus med trappen op til hoveddøren. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...