Hop til indhold
Titommeren

Victoria Hjørring, Lendum, Frederikshavn

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/252461

Så tog fredagsliderligheden over. Jeg kontaktede Victoria på sms og det gik meget nemt med at aftale tidspunkt og en 69 med speciale i superfransk, som der jo står i annoncen. Stedet er fint og diskret ude på landet og man parkerer bag ved huset. En engelsktalende kvinde åbnede døren, venlig og smilende. Jeg tror IKKE, det er hende på billederne. Der er i hvert fald kommet nogle mavekilo på siden så. Jeg blev vist ind i hyggerummet, pengene skiftede hænder og vi startede op. Superfransk kom vi ikke i nærheden af og når min pik skal have gummi på, opfører den sig som en kat, der skal have halsbånd på første gang. Hun kæmpede gevaldigt med at sutte og give handjobs og jeg tror, hun gerne ville have mig til at komme hurtigt uden at få den lovede 69er. Det endte dog i en 69er og der kom lidt mere liv i dæwlen og jeg fik da fyret kanonen af, da hun tog gummiet af og gav handjob. Efter et kvarter sad jeg i bilen igen.

Det er altså ikke en ommer. Maskinarbejde og værst af alt ikke det lovede superfransk. Nu er den vinget af…

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det er altså ikke en ommer. Maskinarbejde og værst af alt ikke det lovede superfransk. " Det gjorde du hende naturligvis opmærksom på???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig et dårligt besøg;kun maskinsex,men hun suttede mig godt nok uden gummi.det var før corona  tiden.og den værste seng jeg nogen siden har lagt i,håber den er skiftet ud.men meget diskret er det ingen naboer.glæm hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...