Hop til indhold

Sugarbabe snap

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har fået kontakt til hende her?

https://annoncelight.dk/showad/397341

Skrevet

Jeg har mødt hende før af flere omgange, dog for noget tid siden. Hun må være startet lidt op igen. 

Kan kun rose hende fra den gang. Har haft lækre oplevelser med hende bl.a. ved besøg på hotel. 

Dejlig og fræk ung kvinde, som yder god service. Hvordan hun opleves nu kan jeg desværre ikke udtale mig om. 

Skrevet
Vnx skrev, for 7 timer siden:

Jeg har mødt hende før af flere omgange, dog for noget tid siden. Hun må være startet lidt op igen. 

Kan kun rose hende fra den gang. Har haft lækre oplevelser med hende bl.a. ved besøg på hotel. 

Dejlig og fræk ung kvinde, som yder god service. Hvordan hun opleves nu kan jeg desværre ikke udtale mig om. 

Okay kan bare ikkefået hendes snap til at virke.. umiddelbart findes den ikke

• 3 months later...
Skrevet
Nettoboy skrev, den 28.3.2024 at 11:53:

Hej jeg mødte engang en filippinsk/iransk (eller noget i den retning) sugarbabe, men kan ikke huske hvad hun hed, er der nogle der evt ved hvem hun er?

Ps. Hendes alder er omkring 30

Skrevet

@carla14344 du skal ikke kopiere oplysninger fra en anden tråd ind i tråden, når det ikke har relevans for emnet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.