Hop til indhold
knallert

balademager

Recommended Posts

What?!?

Det var da et lidt indforstået spørgsmål.

 

Er det en chat, en tråd eller er det noget der kun er interessant for dem, der ved hvad du taler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harran - i nat gik det lidt over gevind (eller en del faktisk) med personlige oplysninger (navne, løfter om repressalier,boykot,cuckold med mere) om mange forskellige - og derfor blev der redigeret i en del tråde her til morgen - så de værste sprogblomster blev fjernet.

 

Men i og med de er fjernede/slettede er der jo ingen grund til at hive fat i dem igen, men bare konstatere at tøsefnidder-geern kombineret med testoteron-overskud ikke er nogen god cocktail

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heine har ret i det hele, der er blevet slettet og givet advarsler og karantæner.

Dog er der noget der ikke rigtig vil slå igennem i vores system med de tiltag vi har gjort overfor et par brugere men det får vi styr på meget snart, formentlig i morgen senest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen jamen.

så er det da også en mærkelig tråd at starte.

 

Der var noget, der er blevet slettet.

 

A: "hvad var det lige det der skete i går. Det var godt nok voldsomt"

B: "Hvad var det?"

A:"ikke noget!, det er slettet".

C: " ja og alle dem der havde gjort i nællerne er blevet advaret - der er styr på det"

B:"godt så. Økseskaft, hej hej". :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harran - i nat gik det lidt over gevind (eller en del faktisk) med personlige oplysninger (navne, løfter om repressalier,boykot,cuckold med mere) om mange forskellige - og derfor blev der redigeret i en del tråde her til morgen - så de værste sprogblomster blev fjernet.

 

Men i og med de er fjernede/slettede er der jo ingen grund til at hive fat i dem igen, men bare konstatere at tøsefnidder-geern kombineret med testoteron-overskud ikke er nogen god cocktail

 

 

Jeg tror ikke vi kan sige os fri fra at være nysgerrig :)

Nå det så er sagt (og jeg ved heller ingen ting - doh), så er jeg glad for at der er ryddet op mht personlige oplysninger og trusler.

 

Men vi kunne nu godt have en gabestok men de profiler der er i skammekrogen..... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke vi kan sige os fri fra at være nysgerrig :)

Nå det så er sagt (og jeg ved heller ingen ting - doh), så er jeg glad for at der er ryddet op mht personlige oplysninger og trusler.

 

Men vi kunne nu godt have en gabestok men de profiler der er i skammekrogen..... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :smile:

 

Der var vist ikke så mange der var online på det tidspunkt - og endnu færre, der fulgte med i tråden, men jeg vil godt løfte lidt af sløret og fortælle at såvidt jeg forstod det, det drejede sig om en forsmået elsker og en mand, der ikke var en mand  :evil:

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var vist så mange der var online på det tidspunkt - og endnu færre, der fulgte med i tråden, men jeg vil godt løfte lidt af sløret og fortælle at såvidt jeg forstod det, det drejede sig om en forsmået elsker og en mand, der ikke var en mand  :evil:

 

Hmmmmm....

Altså jeg har to store hænder og rimelige styrke + jeg ved del om fysik og løfteteknik = Jeg kan give en herre olfert med en halv Nelson hvis der er nogen der har brug for en hjælper :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Kære venner,

 

ledelsen har foretaget det, som den finder, der er nødvendigt.

 

Hvis nogen har lyst til slibrige detaljer med personangreb og outing af persondata, så kan jeg anbefale Se og Hør.

 

Skulle vi nu ikke bare lægge den batalje bag os?

 

Ellers kan de velinformerede jo ytre sig i PM's. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner,

 

ledelsen har foretaget det, som den finder, der er nødvendigt.

 

Hvis nogen har lyst til slibrige detaljer med personangreb og outing af persondata, så kan jeg anbefale Se og Hør.

 

Skulle vi nu ikke bare lægge den batalje bag os?

 

Ellers kan de velinformerede jo ytre sig i PM's. :)

 

Jeg undskylder - troede nærmere det var noget andet snask der var omdrejningspunktet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...