Hop til indhold

Recommended Posts

-Ja man må håbe hun ved, hvad hun gør... Håber det er nogen der har været der, og vil fortælle om deres oplevelse hammere osv.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til værktøjet/hammerne ... Det virker og hun giver en fantastisk massage, hvis altså hun ikke humørsygen er hende imod på dagen.

Tag en chance vind en bamse, jeg har fundet en anden, der giver super god massage hver gang ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg havde en tid i går, men gik desværre forkert, kom ind i nummer 6!

Det er absolut ikke pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Jeg har prøvet det i Thailand og det er faktisk rigtigt godt hvis man er meget spændt og massøren ellers ved hvad han/hun laver.

2) Nu bliver der i annoncen gjort meget ud af at der ikke tilbydes BJ eller sex, så kan man få HJ der? :lol:

3) Er der nogen der har været der og kan sige lidt om hvor vidt hun er dygtig til det og hvad hun tager for en time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der var billeder af en behandler i en passende beklædning til formålet, ville jeg tro det var behandlingen det handlede om.

Og dog, med annonce på AL :
Nu tolker jeg på det jeg ser : En kvinde med noget fjollet på hovedet ?? Ferie eller partybilleder?  Et par stykker hvor hun viser "varen" - lettere nedringet ?   Det virker ikke som et seriøst behandlingssted for skavanker og ømme muskler. Muligt det er en del af konceptet, men jeg vil ikke undre mig, om der kan tilkøbes ekstra - minimum en håndtrold.


Jeg understreger at det er ren gætværk og tolkning - en lørdag morgen i gråvejr -set ud fra annoncen. Jeg har ikke været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der til alm massage 2 gange første gang rigtig god massage

Man skal beholde underbukser på der blev gjort opmærksom på at der ikke kunne tilkøbes noget der var kun et forhæng for så kunne se når der gik nogen forbi. anden gang meget dårlig massage slet ikke pengene værd hun var ude i køkkenet og snakke flere gange

Men da var hun ret nedringet som på billedet så tror ikke det er muligt med ekstra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her op mod Påske er der måske en kristen "Jesus", der skal have banket nogle nagler i håndfladerne. Man skal godt nok have tillid inden man indlader sig på denne massageform.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange ved en af hendes piger / massage med en spiller til sidst.

ville nu gerne have massage af ejer (billed) men hun sagde hun var træt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...