Hop til indhold

Recommended Posts

www.annoncelight.dk/showad/396581
Havde besøg af denne smukke pige, men en utrolig lækker krop. Men der manglede simpelhent indlevelse. Måtte stort set ikke berører hende hvilket lagde en stor dæmper på min lyst og seancen blev sgu lidt akavet. Smuk og dejlig men.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faabfyr skrev, for 19 timer siden:

www.annoncelight.dk/showad/396581
Havde besøg af denne smukke pige, men en utrolig lækker krop. Men der manglede simpelhent indlevelse. Måtte stort set ikke berører hende hvilket lagde en stor dæmper på min lyst og seancen blev sgu lidt akavet. Smuk og dejlig men.....

Det som du oplever er desværre blevet en hyppigere trend. Gerne se men helst ikke røre.

Min oplevelser er at mange gør alt for fremstå knivskarpe i tekst og billeder, men oplevelsen halter.

Jeg spørger ind til rigtig mange ting, specielt hvis jeg er i tvivl om pigens autenticitet, hvilket garanteret er vanvittig irriterende. Men omvendt, så er min oplevelse at dem gider dialogen forud også forstår hvorfor jeg spørger. Jeg kan også godt gennemskue ja-til-det-hele pigerne, som hverken holder vand eller luft.

Max 2 sms i teksten, de piger går jeg uden om og ja det er måske mit tab. Men jeg tror jeg har vundet/sparet mere end jeg har tabt.

Jeg betaler gerne en pris i den høje ende for den rigtige pige/oplevelse. Jeg betaler derimod ikke en god pris bare for et godt look.

Markedet er desværre blevet fyldt op med plattenslagere, max og hurtig omsætningspiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faabfyr skrev, den 29.2.2024 at 15:50:

www.annoncelight.dk/showad/396581
Havde besøg af denne smukke pige, men en utrolig lækker krop. Men der manglede simpelhent indlevelse. Måtte stort set ikke berører hende hvilket lagde en stor dæmper på min lyst og seancen blev sgu lidt akavet. Smuk og dejlig men.....

Fuldstændig enig. Jeg har besøgt hende og havde desværre en tilsvarende oplevelse:unsure:

Faktisk utroligt, da hun lejer sig ind hos en af de mest populære og servicemindede GFere i Odense, nemlig Michelle/Best Gfe... Hvis bare hun kunne lære af Michelle:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle have taget din anmeldelse til hjerte, har lige været forbi og kan kun sige, hun ser godt ud men det er også det eneste hun har kørerne for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...