Hop til indhold

jeg søger mænd er vil bruge min kærste som billig luder

Featured Replies

Skrevet

Hendes bryster ændre da i hvertfald størrelse fra billed til billed:ph34r::lol:.. 

Du skal nok også være opmærksom på at samtykke er vigtigt.. Og her er det kun kvindens der tæller og ikke "hendes kæreste".. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Hendes bryster ændre da i hvertfald størrelse fra billed til billed:ph34r::lol:.. 

Du skal nok også være opmærksom på at samtykke er vigtigt.. Og her er det kun kvindens der tæller og ikke "hendes kæreste".. 

Det lugter sku af noget der ikke er rigtigt . På hvilken måde ved jeg ikke..men det bl.a. ikke samme pige på alle billeder ..

Skrevet
  • Author

det er også min tanke, men hun kan jo have fået lave bryster,  de har jo været bruger siden 2019 

naturligvis skal hun være med på det og det vil jeg altid sikker mig 

men tænker de har måske være aktiv tidliger da de har haft profil på AL siden 2019, så måske nogle har erfaring med dem

Skrevet

Nu står der ikke pris på hvad det koster, så det er jo ikke sikkert at det en billig luder ha ha

Skrevet
Mrxsm skrev, 1 time siden:

men hun kan jo have fået lave bryster,

Tror virkelig ikke man ville kunne få de små bryster på det første billede til at ligne de - noget tunge naturligt udseende - bryster der er ved at vælte ud af den lyseblå bluse via en operation:ph34r:.. Synes også det er tydeligt at pigen i den lyseblå bluse med det lilla hår er noget yngre end damerne på de andre billeder:).. 

Skrevet
  • Author

du har jo nok ret i din antagelse, det var også derfor jeg har lavet dette opslag, men kan også oplyse der er ikke varet på min henvendelse 

har tidliger mødt nogle skønne personer der tør og vil udleve sin fantasier i den skøn verden :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.