Hop til indhold
Mrxsm

jeg søger mænd er vil bruge min kærste som billig luder

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Hendes bryster ændre da i hvertfald størrelse fra billed til billed:ph34r::lol:.. 

Du skal nok også være opmærksom på at samtykke er vigtigt.. Og her er det kun kvindens der tæller og ikke "hendes kæreste".. 

Det lugter sku af noget der ikke er rigtigt . På hvilken måde ved jeg ikke..men det bl.a. ikke samme pige på alle billeder ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er også min tanke, men hun kan jo have fået lave bryster,  de har jo været bruger siden 2019 

naturligvis skal hun være med på det og det vil jeg altid sikker mig 

men tænker de har måske være aktiv tidliger da de har haft profil på AL siden 2019, så måske nogle har erfaring med dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrxsm skrev, 1 time siden:

men hun kan jo have fået lave bryster,

Tror virkelig ikke man ville kunne få de små bryster på det første billede til at ligne de - noget tunge naturligt udseende - bryster der er ved at vælte ud af den lyseblå bluse via en operation:ph34r:.. Synes også det er tydeligt at pigen i den lyseblå bluse med det lilla hår er noget yngre end damerne på de andre billeder:).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har jo nok ret i din antagelse, det var også derfor jeg har lavet dette opslag, men kan også oplyse der er ikke varet på min henvendelse 

har tidliger mødt nogle skønne personer der tør og vil udleve sin fantasier i den skøn verden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...