Hop til indhold

Natalie gudinde med kæmpepatter i Randers

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt denne BBW og vil fortælle lidt om hende. Ser meget spændende ud

Skrevet

-Ja hun kender sine værdier... Man kan da kun blive i godt humør, når man læser sådan en annonce;-) 

Skrevet

Hun er præcis lige som hun siger; fuldstændigt fantastisk, og ærligt, enhver babsomans våde drøm! Hun er sød og hengiven og det er meget tydeligt at hun nyder hvert et sekund! Og igen, jeg kan ikke understrege nok så mange gange at de bryster er fra en anden verden! <3 Jeg glæder mig personligt til hun vender snuden mod hovedstaden igen, og indtil da, må i gæve jyder passe rigtigt godt på hende! 11/10 den frækkeste og lækreste der er derude! :)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt den skønne Natalie. Gapeman’s beskrivelse er spot on. Hun er fantastisk og en absolut ener, sød og lattermild. De kæmpe store bryster er ubeskrivelige og ikke til at slippe, når man først er begyndt. Så pas på hende indtil jeg skal besøge hende igen

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker, er det et diskret sted hun gemmer sig? 

• 1 month later...
Skrevet
Gapeman skrev, den 29.2.2024 at 18:22:

Hun er præcis lige som hun siger; fuldstændigt fantastisk, og ærligt, enhver babsomans våde drøm! Hun er sød og hengiven og det er meget tydeligt at hun nyder hvert et sekund! Og igen, jeg kan ikke understrege nok så mange gange at de bryster er fra en anden verden! <3 Jeg glæder mig personligt til hun vender snuden mod hovedstaden igen, og indtil da, må i gæve jyder passe rigtigt godt på hende! 11/10 den frækkeste og lækreste der er derude! :)

Tusind tak for de søde ord. Værdsætter det ❤

Skrevet
lystsejleren9k skrev, den 15.3.2024 at 08:03:

Så fik jeg besøgt den skønne Natalie. Gapeman’s beskrivelse er spot on. Hun er fantastisk og en absolut ener, sød og lattermild. De kæmpe store bryster er ubeskrivelige og ikke til at slippe, når man først er begyndt. Så pas på hende indtil jeg skal besøge hende igen

Tusind tak, hvor er du sød, værdsætter det ❤

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Gapeman skrev, den 29.2.2024 at 18:22:

Hej Gapeman,

Har du besøgt den skønne gudinde for nylig, hun er i København nu. Har besøgt hende to gange i Randers og er fuldstændig enig i din beskrivelse af hende

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Stadig ingen der har besøgt Gudinden med Kæmpepatter og som vil fortælle om det?

• 2 months later...
Skrevet

Har besøgt natalie i kbh . Hun er fræk og ved hvordan hun tæmme en mand. Hun har frække stor bryster . De største jeg har set hun stønner meget frækt og liderligt og hun kan tag imod en stor pik helt i bund mens man knepper hende hårdt jeg har en tyk stor pik på 21cm og fuck hendes grådig fisse tog godt imod den og kunne kneppe hende helt hårdt og helt i bund waow hun er en ener skal helt sikkert kneppe hende igen når hun kommer til kbh. Så hvis du er til stor kvinder og har en stor pik så er det absolut natalie man skal kneppe

lystsejleren9k skrev, den 26.6.2024 at 13:06:

Stadig ingen der har besøgt Gudinden med Kæmpepatter og som vil fortælle om det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.