Hop til indhold

Mellem Kalundborg og Holbæk

Featured Replies

Skrevet

Du kan prøve at søge på Viviana, så dukker der nogle gamle anmeldelser op.

Husk meget gerne at skrive en beretning, hvis du drager afsted. 

L

Skrevet

Hun er (eftter min mening) utrolig smuk og meget serviceminded. Hun kysser så englende synger.

Skrevet

Jeg var forbi hende for godt et år siden. Hun har en utrolig lækker krop med en dejlig fast mave region og et par dejlige mindre bryster. Hun giver rigtig god service og især hendes reverse cowgirl er eminent. 

Så kan kun anbefale hende, hvis hun stadig leverer som hun gjorde for et år siden.

God tur.

Skrevet
BJIsTheBest skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi hende for godt et år siden. Hun har en utrolig lækker krop med en dejlig fast mave region og et par dejlige mindre bryster. Hun giver rigtig god service og især hendes reverse cowgirl er eminent. 

Så kan kun anbefale hende, hvis hun stadig leverer som hun gjorde for et år siden.

God tur.

Hun tilbød mig massage ++ ekstra... er det korrekt

Skrevet
DKC skrev, for 15 minutter siden:

Hun tilbød mig massage ++ ekstra... er det korrekt

Usikker på om det var et spørgsmål til mig, men hvis det er, så ja. Hun gav lidt hyggelig massage og varmede godt op til det der skulle ske.

Fik iøvrigt ikke nævnt tidligere, at hun imo er meget kønnere end jeg synes billederne viser og bagdelen er ikke så stor irl, som jeg synes billederne kan indikere. Jeg er ikke til alt for store bagdele, så for mig var det super.

Skrevet

Tak for svar, ja det var til dig... måske ikke så tydeligt,  men det gik..hehe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.