Hop til indhold
Frøen

Mellem Kalundborg og Holbæk

Recommended Posts

Du kan prøve at søge på Viviana, så dukker der nogle gamle anmeldelser op.

Husk meget gerne at skrive en beretning, hvis du drager afsted. 

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende for godt et år siden. Hun har en utrolig lækker krop med en dejlig fast mave region og et par dejlige mindre bryster. Hun giver rigtig god service og især hendes reverse cowgirl er eminent. 

Så kan kun anbefale hende, hvis hun stadig leverer som hun gjorde for et år siden.

God tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BJIsTheBest skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi hende for godt et år siden. Hun har en utrolig lækker krop med en dejlig fast mave region og et par dejlige mindre bryster. Hun giver rigtig god service og især hendes reverse cowgirl er eminent. 

Så kan kun anbefale hende, hvis hun stadig leverer som hun gjorde for et år siden.

God tur.

Hun tilbød mig massage ++ ekstra... er det korrekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
DKC skrev, for 15 minutter siden:

Hun tilbød mig massage ++ ekstra... er det korrekt

Usikker på om det var et spørgsmål til mig, men hvis det er, så ja. Hun gav lidt hyggelig massage og varmede godt op til det der skulle ske.

Fik iøvrigt ikke nævnt tidligere, at hun imo er meget kønnere end jeg synes billederne viser og bagdelen er ikke så stor irl, som jeg synes billederne kan indikere. Jeg er ikke til alt for store bagdele, så for mig var det super.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, ja det var til dig... måske ikke så tydeligt,  men det gik..hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...