Hop til indhold
Vox

Relexing THAI Massage Prostata i Munkebo

Recommended Posts

Slet ingen der kan fortælle lidt? 

Har lidt langt derover, så vil helst ikke køre forgæves.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Peter12, jeg vil forslå dig at slå næsen forbi odense - der er flere skønne gudinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forsøgte at lave en aftale med hende lørdag, men der havde hun lukket langt tidligere end angivet i annoncen. Med de begrænsede åbningstider hun har er det ikke sikkert at det bliver til et nyt forsøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende, og hun fortæller at de er 2, hende og en trans ! Er kun til kvinder og vil bare høre om nogen har lidt info - hun kalder sig Anna !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg har besøgt hende til en hurtig omgang massage med lidt B2B og handjob. Hun er en ganske pæn pige, men ikke så ung som billederne måske kunne antyde, nok mindst 40+. Hun er også kraftigere end billederne viser, så de er nok ikke helt nye. Hun har et par virkelig gode bryster. Servicen er udmærket til prisen, både massage og HJ. B2B var yderst kortvarigt, men hun var da nøgen og jeg fik lov at pille lidt. Jeg tror næppe hun tilbyder sex. Og ja, hun er på samme adresse som transen, men den så jeg ikke noget til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 5 timer siden:

er det hende der er i by center i munkebo

Ja Ann er i bycentret i Munkebo, men må ikke forveksles med transen på samme sted. Ann er feminin og helt sikkert en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den Lange skrev, for 14 timer siden:

Ja Ann er i bycentret i Munkebo, men må ikke forveksles med transen på samme sted. Ann er feminin og helt sikkert en kvinde.

Jeg tror, det ikke er en kvinde. Se på billedet i annoncelight og se det rigtige. Størrelsen er meget anderledes Gik på besøg og var skuffet

Redigeret af Yahoo kys

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...