Hop til indhold
Mike the Man

lulu århus - onsild.

Recommended Posts

Hej gutter, har fulgt EG i et stykke tid nu, yderst underholdene :-) Men nu er det vist min tur med et emne, desværre kun et spørgsmål, Lulu fra århus. Er der nogle der kan berette om hendes priser og service? Hun har kortvarige annoncer på voksenlisten, desværre ikke nu, så ingen link.

Hov jo, prøvede onsild, max liderlig og i nabolaget, ringede for at høre om der var tid og priser. 600 kr for en halv time. Ok tænkte jeg, prøver det. Kommer derhen, hun starter ud med et blow, dårligt blow, siger at jeg hellere vil tage hende bagfra så, men så blev hun helt forkert i hovedet. Jeg havde kun betalt 600 kr, det var ikke incl sex, kun blow, og så gav hun mig deres menu kort - 1000 kr for en halv time, og ikke 600 kr som de sagde i telefonen. Men for 200 kr mere måtte jeg gerne tage hende bagfra, blow var så dårligt, at jeg sagde ja. Følte mig lidt snydt da jeg kørte derfra, så kan kun sige DONT DO IT.

hvis man ikke må blande emner, så undskylder jeg, det er min første tråd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lulu fra Århus har en annonce her https://annoncelight.dk/annonce/98391/frisk-husmor-privat-i-aarhus

 

frisk husmor privat i Århus

Oprettet 16 dag(e) siden d. 16. Januar kl. 10:26

Jeg er en 32 årig ung dansk husmor som synes salgssex er interessant. jeg lever mig ind i stemningen og giver mig fuldt ud. Jeg elsker sex og kan ikke få nok. Alle er velkommen hos mig.

minemål og data er:

 

Højde: 174

 

Vægt: 74 kg

 

BH størrelse : naturlig 75 F

 

Hår: lige pt Rødbrunt

 

Mis: altid Glat

 

En fyldig kvinde som mig, ved hvad hunvil have og hvordan.

 

Jeg tilbyder: gensidig fransk, ægte tungekys, blow uden gummi, kom i mund og ansigt (sluger ikke), anal, pirrings bondage og 2 fyre.

 

SM: Domina - ikke med pisk men med negle og bid og reb og kravle ture

 

urin: man må godt tisse på mig men ikke i munden eller i ansigtet

 

Ring og få et super tilbud.

 

Tlf 26530147

 

Kun seriøse opkald. hemmeligt nummer, nej tak

 

glæder mig til at knalde dig

 

Knus Lulu

 

86c522d99ce9d33ac9534477b2b79fc4c1.jpg 201f51c4dfd397779ee54b183d182e5cb3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men er der nogen der har været hos Lulu? hum lyder da lidt spændende.

 

 Hvad angår onsild. Så er der ind imellem en spansk pige.. smadder sød og med god service. lidt brugt i ansigtet. men hun har en fantastisk latinokrop, og giver fuld service for 600 med kys, gensidig fransk og knep. se sex-abc.dk

 Der er for en uges tid siden også kommet en ny thai. Jeg havde lidt det indtryk, at jeg var hendes første da jeg tog hende i en tidlig morgenstund haha.. men også sød og sammen gode service. Men de sorte på stedet, dem skal man holde sig fra. Der skal du være heldig hvis de gider at vaske sig inden besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er der nogen der har været hos Lulu? hum lyder da lidt spændende.

 

 Hvad angår onsild. Så er der ind imellem en spansk pige.. smadder sød og med god service. lidt brugt i ansigtet. men hun har en fantastisk latinokrop, og giver fuld service for 600 med kys, gensidig fransk og knep. se sex-abc.dk

 Der er for en uges tid siden også kommet en ny thai. Jeg havde lidt det indtryk, at jeg var hendes første da jeg tog hende i en tidlig morgenstund haha.. men også sød og sammen gode service. Men de sorte på stedet, dem skal man holde sig fra. Der skal du være heldig hvis de gider at vaske sig inden besøg.

 

Jeg har været hos Lulu, godt nok for længe siden.

 

Jeg vil sige hun er en rigtig sød og blød kvinde. Hun virkede afslappet, måske lidt professionel, og hvis man er til bløde kvindelige former er hun super lækker at gramse på :) Ingen skolepige, just FYI.

Jeg fik en time med urin til hende (fra halsen og ned), afslutning i mund/ansigt og godt med kys og grams for 2k. Helt fint med mig.

Efterfølgende fik vi snakket lidt, og hun virker som en cool og forstående kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...