Hop til indhold

Recommended Posts

Det er nok et lille års tid siden jeg var på besøg hos denne søde glædespige, men bedre sent end aldrig. Hun holder til i kanten af en lille landsby på Falster og besøget foregår i campingvognen.

Hun er en køn og utrolig sød kvinde men en fin proffesionel tilgang, ikke noget akavet bee og bu men en kærlig velkomst og en sikkerhed i hvad hun tilbyder.

Jeg bestilte og betalte for en halv times luxusblow, tog tøjet af og lagde mig godt tilrette i den store seng. Den petite kvinde, jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder, var frækt klædt og begyndte stille og roligt på "opgaven" :wub: 

Det er nok en af de bedste øko blow jeg nogensinde har fået, hun holder den kørende helt på kanten til tiden er ved at være gået og så sætter hun dødsstødet ind <3 fuck for en udløsning. Hun får mig tørret pænt at og sender mig glad og godt på vej videre ud i verden.

Kommer i tanke om at det sgu nok er en fejl at det er så længe siden at jeg har besøgt hende, men herfra skal der i hvert fald komme en opfordring til at besøge hende i campingvognen.https://annoncelight.dk/showad/393183

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af ren nysgerrighed, hvorfor får man pludselig et lille år efter besøg, lyst til at lave en anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Af ren nysgerrighed, hvorfor får man pludselig et lille år efter besøg, lyst til at lave en anmeldelse?

Det kan jeg godt forstå du spørger om :D Jeg sad og søgte lidt på annoncelight.dk og så så jeg hendes annonce for første gang i lang tid og så løb tankerne tilbage.

Jeg har de sidste par uger været herinde igen for at lure nogle anmeldelser, så tænkte jeg at jeg kunne da også godt bidrage med en fed oplevelse som jeg havde. Jeg regner ikke med at hun leverer en dårligere service bare fordi der er gået noget tid siden jeg var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er du dog bare skøn- tusind tak for de søde ord herfra og dejligt man ikke er glemt, selvom der er gået et års tid:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne også finde på at besøge den Fræk Husmor efter påske ... efter denne anbefaling”  af Friskfyr 41

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækHusmor skrev, den 25.3.2024 at 16:42:

Hvor er du dog bare skøn- tusind tak for de søde ord herfra og dejligt man ikke er glemt, selvom der er gået et års tid:wub:

:wub::wub::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, den 25.3.2024 at 23:30:

Kunne også finde på at besøge den Fræk Husmor efter påske ... efter denne anbefaling”  af Friskfyr 41

Det skal du gøre, de penge er godt givet ud :D ren selvforkælelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...