Hop til indhold
Kontio

CHUBBYCJ fra Aalborg

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/nQRw2yNOzB

 

Først vil hun mødes. Jeg går lidt modvilligt med til at hoppe på Snapchat.

På snapchat vil hun sælge cam. Nej tak, jeg vil mødes. Det vil hun pludselig ikke nu

Jeg tilbyder at købe en video for 150 og betaler når jeg har den. Jeg kan få 2 for 300 siger hun

OK. Men nu skal jeg pludselig betale forud

Ved ikke om hun har kigget for dybt i formiddagsbajerne eller om hun er decideret fake, men jeg skal ikke have mere med hende at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget normalt at betale forud for videoer , jeg har måske gjort det 10 gange og er blevet snydt 2 gange , det er træls , men heldigvis små penge . Set fra pigens side er der jo også stor risiko for at de ikke modtager pengene når videoen først er sendt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 56 minutter siden:

Jeg tror det er meget normalt at betale forud for videoer , jeg har måske gjort det 10 gange og er blevet snydt 2 gange , det er træls , men heldigvis små penge . Set fra pigens side er der jo også stor risiko for at de ikke modtager pengene når videoen først er sendt .

Men det ændrer jo ikke ved at vi først laver en aftale og så ændrer vedkommende den bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, for 9 minutter siden:

Men det ændrer jo ikke ved at vi først laver en aftale og så ændrer vedkommende den bagefter. 

Nej det er rigtigt , hun ved nok ikke rigtigt hvad hun vil . Nu har hun fjeret profil teksten 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første skulle trådstarter måske lige skrive også hvor grimt hans sprog er og hvor respektløs han er for, at man har et liv som også skal passes. 

At han blive skide fornærmet over at man ikke vil sende videoer før betaling gør jo en meget påpasselig, når han i forvejen har vlret sp respektløs og truer med at melde en osv. sp self stopper man med at svare da kemien jo overhovedet ikke er der!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chubbycj skrev, for 1 time siden:

For det første skulle trådstarter måske lige skrive også hvor grimt hans sprog er og hvor respektløs han er for, at man har et liv som også skal passes. 

At han blive skide fornærmet over at man ikke vil sende videoer før betaling gør jo en meget påpasselig, når han i forvejen har vlret sp respektløs og truer med at melde en osv. sp self stopper man med at svare da kemien jo overhovedet ikke er der!

 Respektløs er det sidste der skal komme fra dig  

Og useriøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chubbycj skrev, for 10 timer siden:

For det første skulle trådstarter måske lige skrive også hvor grimt hans sprog er og hvor respektløs han er for, at man har et liv som også skal passes. 

At han blive skide fornærmet over at man ikke vil sende videoer før betaling gør jo en meget påpasselig, når han i forvejen har vlret sp respektløs og truer med at melde en osv. sp self stopper man med at svare da kemien jo overhovedet ikke er der!

Du er da fuldstændig tabt!!!
Du accepterer at sende video er først og derefter så ændrer du mening og det virker såå fake! Da jeg så siger det bliver DU ubehagelig og så er det da først jeg siger at du bør anmeldes!!!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, den 3.3.2024 at 23:04:

Du er da fuldstændig tabt!!!
Du accepterer at sende video er først og derefter så ændrer du mening og det virker såå fake! Da jeg så siger det bliver DU ubehagelig og så er det da først jeg siger at du bør anmeldes!!!
 

Synes du bare alle i den her verden virker fake, eller? :huh::wacko::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chubbycj skrev, den 3.3.2024 at 12:18:

Og der har i ihvertfald slet ikke været en aftale med dato, tid og sted!!

Jeg har sendt dig en besked :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...