Mr. Bussin 6 Skrevet 27. Februar, 2024 Jeg er super ny til dette og står i et dilemma da jeg kan ingen anmeldelser finde af Catarine Fra Brønshøj.. Nogle der kan informere mig om man oprigtigt møder Catarine, eller er der mere bag det evt. oplevelsen? Ønsker ikke falske forhåbninger tak på forhånd. link: https://nympho.dk/n16148/5620/hot-brazilian-girl-your-little-girlfriend/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffel 164 Skrevet 27. Februar, 2024 Til at starte med, så skal du fremover oprette i Efterlysninger. Har spurgt om at på tråden flyttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2456 Skrevet 27. Februar, 2024 Mr. Bussin skrev, 1 time siden: da jeg kan ingen anmeldelser finde af Catarine Der er en enkelt på Nympho…dog meget kortfattet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJN 65 Skrevet 28. Februar, 2024 Hun er ualmindelig flot! Og yderst venlig. Og meget intens (på den gode måde!). Når jeg ikke besøger hende igen, er det dels pga hun lidt for meget efter min smag havde det med at tage styring (fint, hvis man er til det - det er jeg ikke), og især fordi den lovede - og på sms bekræftede - megafransk ikke engang blev til en reel superfransk. Så pænt nej tak til genbesøg. ...fik jeg nævnt, at hun er ualmindelig flot..? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bussin 6 Skrevet 2. Marts, 2024 Jeg valgte at tage for JJN skrev, den 28.2.2024 at 15:42: Hun er ualmindelig flot! Og yderst venlig. Og meget intens (på den gode måde!). Når jeg ikke besøger hende igen, er det dels pga hun lidt for meget efter min smag havde det med at tage styring (fint, hvis man er til det - det er jeg ikke), og især fordi den lovede - og på sms bekræftede - megafransk ikke engang blev til en reel superfransk. Så pænt nej tak til genbesøg. ...fik jeg nævnt, at hun er ualmindelig flot..? Så jeg valgte at tage forbi Catarine og følte dog ikke, hun tog styringen. Hun var ualmindelig flot, som du selv siger. Det eneste minus var de store Cille babser. I alt var den en fantastisk oplevelse og jeg fik en dejlig velkomst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 940 Skrevet 6. Juni, 2024 Mr. Bussin skrev, den 2.3.2024 at 08:23: Jeg valgte at tage for Så jeg valgte at tage forbi Catarine og følte dog ikke, hun tog styringen. Hun var ualmindelig flot, som du selv siger. Det eneste minus var de store Cille babser. I alt var den en fantastisk oplevelse og jeg fik en dejlig velkomst kysser hun lidenskabligt med tungen ? og er brysterne hårde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bussin 6 Skrevet 8. Juni, 2024 Vildsvinet skrev, den 6.6.2024 at 22:24: kysser hun lidenskabligt med tungen ? og er brysterne hårde? Fik ingen tungekys.. Brysterne tjaa de var ikke de blødeste som jeg husker men.. da jeg kan se hun er tilbage synes jeg helt klart du skal tage et kig forbi hende! Top klasse service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg