Hop til indhold

Sære/mærkelige indlæg

Featured Replies

Skrevet

Hej Admin

Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. :-(

Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder.

Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG.

ses 

Skrevet

God idé, hvis du har eksempler.

Skrevet
  • Author

Vil ikke hænge nogen ud i en tråd, men hvis jeg kunne vote pil ned på et indlæg, så det måske med nok pile ned kunne blive slettet automatisk..

Skrevet

Hej Ceylon

Tak for din holdning. Vi har taget den til efterretning og vil vende den yderligere internt.

Men jeg kan dog sige at smide folk ud vil som udgangspunkt ikke komme på tale men derfor kan vi godt på anden måde tackle problemet men det vender vi som sagt internt ligesom vi gør når alle brugere skriver til os med deres holdninger til moderationen.

Redigeret af Moderator

Skrevet

Hej Admin

Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. :-(

Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder.

Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG.

ses

Kan du komme med et fiktivt eksempel ?

Skrevet

Yep..hvis man skal forholde sig til det, må der være et

konkret eks at forholde sig til...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.