Ceylon 93 Skrevet 31. Januar, 2014 Hej Admin Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder. Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG. ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2326 Skrevet 1. Februar, 2014 God idé, hvis du har eksempler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 1. Februar, 2014 Vil ikke hænge nogen ud i en tråd, men hvis jeg kunne vote pil ned på et indlæg, så det måske med nok pile ned kunne blive slettet automatisk.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2014 (edited) Hej Ceylon Tak for din holdning. Vi har taget den til efterretning og vil vende den yderligere internt. Men jeg kan dog sige at smide folk ud vil som udgangspunkt ikke komme på tale men derfor kan vi godt på anden måde tackle problemet men det vender vi som sagt internt ligesom vi gør når alle brugere skriver til os med deres holdninger til moderationen. Redigeret 2. Februar, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Februar, 2014 Hej Admin Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder. Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG. ses Kan du komme med et fiktivt eksempel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 2. Februar, 2014 Yep..hvis man skal forholde sig til det, må der være et konkret eks at forholde sig til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg