Hop til indhold
Ceylon

Sære/mærkelige indlæg

Recommended Posts

Hej Admin

 

Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. :-(

 

Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder.

 

Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG.

 

 

ses 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke hænge nogen ud i en tråd, men hvis jeg kunne vote pil ned på et indlæg, så det måske med nok pile ned kunne blive slettet automatisk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Ceylon

Tak for din holdning. Vi har taget den til efterretning og vil vende den yderligere internt.

Men jeg kan dog sige at smide folk ud vil som udgangspunkt ikke komme på tale men derfor kan vi godt på anden måde tackle problemet men det vender vi som sagt internt ligesom vi gør når alle brugere skriver til os med deres holdninger til moderationen.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Der er nogle brugere, som poster særdeles mærkelig indlæg helt ude af kontekst, set i forhold til den tråd de postes i.. :-(

Det er meningsforstyrrende for trådene, at nogle brugere bevist poster irrelevant beskeder.

Jeg foreslår du sender advarsel (eller banner dem) til de der ødelægger trådene, da det er ødelæggende for EG.

ses

Kan du komme med et fiktivt eksempel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Yep..hvis man skal forholde sig til det, må der være et

konkret eks at forholde sig til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...