JDI 5 Skrevet 12. Oktober, 2024 (edited) Liderbassen skrev, for 56 minutter siden: Har hun vist aldrig gjort !! Se mit svar i den anden tråd. nogle siger hun gør/har gjort Redigeret 12. Oktober, 2024 af JDI Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pl30 12 Skrevet 12. Oktober, 2024 dengamlejyde skrev, den 28.2.2024 at 18:04: Kesa er altid et besøg værd og fornuftig pris kun et lille tillæg for sport i 2eren. Hun er utrolig smidig og med på den værste. Hun er fantastisk. Nogen der vil være med på en trekant med hende???? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 12. Oktober, 2024 Det ku f…. være frækt udelukker det ik hvis hun er med på den:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pl30 12 Skrevet 13. Oktober, 2024 Hobrofyr skrev, for 12 timer siden: Det ku f…. være frækt udelukker det ik hvis hun er med på den:-) Det ved jeg hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 341 Skrevet 25. Oktober, 2024 Er der nogen der har benyttet sig af blowjob til 300 kr? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 97 Skrevet 27. Oktober, 2024 Pl30 skrev, den 12.10.2024 at 16:19: Hun er fantastisk. Nogen der vil være med på en trekant med hende???? Jeg kunne da godt være fristet hvis vi kan få det til at passe sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 78 Skrevet 27. Oktober, 2024 Randersmand skrev, den 25.10.2024 at 18:28: Er der nogen der har benyttet sig af blowjob til 300 kr? Det har jeg. Ville ellers rigtig gerne kneppe hende, men hun fik det røde inden vi rigtig var kommet igang. Så jeg måtte nøjes med at blive slikket. Jeg kom i munden på hende, men hun slugte ikke. Det er mig ligemeget. Rigtig godt, selvom det ikke var det jeg var kommet efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goakjeld 33 Skrevet 2. November, 2024 Goakjeld skrev, den 4.10.2024 at 23:46: Har efter længere tids overvejelse endelig fået skrevet til Kesa efter alle de fine opslag her inde og havde glædet mig til at skulle møde hende, men ved ikke hvordan i andre har fået aftaler i hus med hende? For jeg stillede hende 3 simple spørgsmål med tid og priser og hvad jeg gerne ville have gik der 5 timer før jeg fik et svar og det var hej og så skrev jeg om hun havde læst min besked og fik så svar ja kan godt , ikke et svar jeg kunne bruge til ret meget da det ikke svaret på nogle af mine spørgsmål. Så spurgte igen og efter 1 time fik jeg svar ja og nu 1,5 time senere har jeg ikke hørt mere så nu gider jeg ikke spilde mere af min tid i aften. Så skal man bruge en 7-8 timer på at få 3 korte svar som ikke var svar på mine spørsmål så ved jeg ikke om det er noget jeg gider syntes det virker meget useriøst . Men måske jeg prøver en anden gang og ser om hun har en bedre dag. Nu er der gået 1 mdr. siden dette opslag, men må nok erkende at jeg nok ikke kommer til at møde Kesa da hun er helt umulig at få aftal med, ved ikke om alle stam kunder kommer først og nye ikke har en mulighed, har skrevet 21 gange med hende nu og fået 14 svar de sidste 3 dage ingen svar. 3. Gang fik jeg nogle fornuftige svar men da hun spurgte om jeg havde besøgt hende før og sagde nej havde hun ikke tid. Så er nu ikke sikker på jeg gider blive ved med at skrive til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkermand 29 Skrevet 4. November, 2024 Goakjeld skrev, den 2.11.2024 at 22:35: Nu er der gået 1 mdr. siden dette opslag, men må nok erkende at jeg nok ikke kommer til at møde Kesa da hun er helt umulig at få aftal med, ved ikke om alle stam kunder kommer først og nye ikke har en mulighed, har skrevet 21 gange med hende nu og fået 14 svar de sidste 3 dage ingen svar. 3. Gang fik jeg nogle fornuftige svar men da hun spurgte om jeg havde besøgt hende før og sagde nej havde hun ikke tid. Så er nu ikke sikker på jeg gider blive ved med at skrive til hende. Hun har rigeligt med kunder da hun har arbejde ved siden af og det er vel ok at hun selv valger hvilke kunder hun vil modtage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 439 Skrevet 12. December, 2024 Så er Kesa på ferie i Kenya til den 3. januar. Det bliver hårdt at komme igennem julen i år :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 667 Skrevet 12. December, 2024 Titommeren skrev, for 12 timer siden: Så er Kesa på ferie i Kenya til den 3. januar. Det bliver hårdt at komme igennem julen i år :-D Så er det godt jeg har købt flybillet til kenya den 29 dec og 2 uger frem, men er det ikke Uganda Kessa kommer fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 439 Skrevet 13. December, 2024 Servciesboy skrev, for 12 timer siden: Så er det godt jeg har købt flybillet til kenya den 29 dec og 2 uger frem, men er det ikke Uganda Kessa kommer fra ? Jeg mener, det er Kenya, men nu bliver jeg usikker. Vi glæder os alle til nogle saftige historier fra Kenya ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goakjeld 33 Skrevet 14. December, 2024 Titommeren skrev, den 12.12.2024 at 10:08: Så er Kesa på ferie i Kenya til den 3. januar. Det bliver hårdt at komme igennem julen i år :-D Hun er da på i dag kan jeg se 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 439 Skrevet 14. December, 2024 Goakjeld skrev, for 16 timer siden: Hun er da på i dag kan jeg se Så må der være sket ændringer i planen. Det var bare, hvad hun havde fortalt mig… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 75 Skrevet 15. December, 2024 Titommeren skrev, for 30 minutter siden: Så må der være sket ændringer i planen. Det var bare, hvad hun havde fortalt mig… Hun er på ferie, men tilbyder cam sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 107 Skrevet 16. December, 2024 Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:04: Jeg mener, det er Kenya, men nu bliver jeg usikker. Vi glæder os alle til nogle saftige historier fra Kenya Kenya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 107 Skrevet 16. December, 2024 Randersmand skrev, den 25.10.2024 at 18:28: Er der nogen der har benyttet sig af blowjob til 300 kr? Ja…. Mig og det halve af Randers og omegn det går man ikke galt i byen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 50 Skrevet 16. December, 2024 blink skrev, den 15/12/2024 at 01:00: Hun er på ferie, men tilbyder cam sex Den er jeg nysgerrig på. Hvordan fungerer det ? Kan hun se mig mens jeg rykker i aben, eller er det hende der er på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 75 Skrevet 16. December, 2024 Den nervøse skrev, for 4 timer siden: Den er jeg nysgerrig på. Hvordan fungerer det ? Kan hun se mig mens jeg rykker i aben, eller er det hende der er på ? Tror tit hun laver kamera kald, hvor hun gør hvad du siger til hende, jeg har ikke selv prøvet, men har været ved hende da hun var ved at afslutte en seance, hun er rigtig fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 116 Skrevet 7. Januar lhrn skrev, den 25.3.2024 at 16:54: Hvordan er parkerings mulighederne, tænker på en lille lastbil eller lign? go påske Udmærket op af de små side gader er der kantstens parkering der skulle du nok kunne finde plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 667 Skrevet 7. Januar blink skrev, den 16.12.2024 at 20:14: Tror tit hun laver kamera kald, hvor hun gør hvad du siger til hende, jeg har ikke selv prøvet, men har været ved hende da hun var ved at afslutte en seance, hun er rigtig fræk blink skrev, den 16.12.2024 at 20:14: Tror tit hun laver kamera kald, hvor hun gør hvad du siger til hende, jeg har ikke selv prøvet, men har været ved hende da hun var ved at afslutte en seance, hun er rigtig fræk Det er nemmere og finde parkeringsplads ned plads i hendes kalender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 34 Skrevet 7. Januar Jeg besøgte hende i går mandag, der var hurtigt svar Elsker hendes bryster med de store brystvorter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 51 Skrevet 7. Januar Ja Kesa er en skøn kvinde, og utrolig smidig hun finder på de vildeste stillinger på eget initiativ. Sidst jeg var der sagde hun jeg er horny har kun givet blowjob idag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 69 Skrevet 1. Februar Ja hum er en frækkert, helt vildt løkker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 98 Skrevet 11. Februar 2017-2025 God annemeldser fra Jer. Tusind Tusind Tusind Tak og tak for god behandling.I er så søde My lovely boys , love love you all 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg