Hop til indhold
Gæst

Noget helt galt på sugardaters

Recommended Posts

Gæst

Hejsa

 

Syntes sugardaters kører aht pt, andre som også har problemer med uploade billede samt problemer med indstilinger ? . Sidste gang jeg betaler penge for en profil derinde, det vrimler med udenlandske fake profiler, som man ikke kan begrænse for, da der er noget galt med deres indstilinger ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deres priser er jo simpelthen også det rene vanvid!! En pris jeg nægtede at betale.. Men kom omkring qua profilbillede = adgang til beskederne og så videre.. Er det ikke det samme for jer mænder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 4 timer siden:

Deres priser er jo simpelthen også det rene vanvid!! En pris jeg nægtede at betale.. Men kom omkring qua profilbillede = adgang til beskederne og så videre.. Er det ikke det samme for jer mænder ? 

Har du adgang til beskeder uden at betale ? Fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 12 minutter siden:

Har du adgang til beskeder uden at betale ? Fortæl fortæl :)

Jeg har lukket min konto. Men JA, det havde jeg. Som sagt ved upload af PROFIL billede får man af den led åbnet for beskederne.. 

Det kan da ikke kun gælde for hunkøn! ?! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt det engang i mellem. Men det er generelt alt for dyrt i forhold til mit forbrug.

Et andet stort problem at jeg ikke må skrive hvad jeg søger da det opfattes som opfordring til prostitution mens kvinderne kan skrive nøjagtig hvad de søger.

Jeg skrev tidligere at jeg søgte intime møder.  Men det må jeg ikke mere efter Sugardaters.dk for nogle år siden røg ud i en mindre shit storm i medierne. Men jeg ser ikke den samme censur hos kvinderne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 7 timer siden:

Som sagt ved upload af PROFIL billede får man af den led åbnet for beskederne.. 

Det kan da ikke kun gælde for hunkøn! ?! :rolleyes:

Jo - det gælder kun for de skønne kvinder. Uden kvinder på sitet - ingen betalende mænd, så det giver rent forretningsmæssigt god mening :-)

kevin skrev, for 4 timer siden:

Et andet stort problem at jeg ikke må skrive hvad jeg søger da det opfattes som opfordring til prostitution mens kvinderne kan skrive nøjagtig hvad de søger.

Jeg skrev tidligere at jeg søgte intime møder.  Men det må jeg ikke mere efter Sugardaters.dk for nogle år siden røg ud i en mindre shit storm i medierne. Men jeg ser ikke den samme censur hos kvinderne.

Svært ved at se, hvordan det kan være et stort problem. Hvis man skriver "møder", "korte møder" eller "samvær" er ingen af kvinderne i tvivl om, hvad man mener. Jeg har været på siden i flere år, og ingen af de kvinder, som jeg har været i kontakt med har været i tvivl om, hvad jeg søgte. I øvrigt er det i praksis mændene, der henvender sig til kvinderne, og i beskeden kan du skrive lige hvad du lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 1 time siden:

rent forretningsmæssigt god mening

EJ brutal kønsdiskriminering DER :D Men jo, du har da helt ret - de er kommet godt omkring indtjeningen - utvivlsomt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før været på sugardaters.dk og fandt også en kæreste på et tidspunkt der.

Men de profiler der ligger der nu, virker slet ikke til at være ægte, flere jeg har skrevet med og hvor man lige mangler de sidste detaljer før et møde, så stopper kontakten bare og så hører man intet, det er nu sket i ca. 7 gange ud af 8, den sidste spring jeg selv fra, da hun ikke ville sexe, selv om hun havde skrevet det i starten.

Så jeg holder mig væk og kommer ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
a62700 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har før været på sugardaters.dk og fandt også en kæreste på et tidspunkt der.

Men de profiler der ligger der nu, virker slet ikke til at være ægte, flere jeg har skrevet med og hvor man lige mangler de sidste detaljer før et møde, så stopper kontakten bare og så hører man intet, det er nu sket i ca. 7 gange ud af 8, den sidste spring jeg selv fra, da hun ikke ville sexe, selv om hun havde skrevet det i starten.

Så jeg holder mig væk og kommer ikke tilbage.

Jeg tror det kommer an på hvilken type kvinder man søger , syntes ikke jeg oplever det ,de helt fake er jo hurtigt spottet , det er dem der skriver stort set det samme på engelsk i profil tekst . Det jeg mest oplever er at mange forsvinder hurtigt igen , det kan jo være af forskellige årsager . Har bla hørt fra flere at de bliver chikaneret og får trusler , at det er derfor de lukker profilen igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Smedesvenden skrev, den 1.3.2024 at 11:02:

Har bla hørt fra flere at de bliver chikaneret og får trusler , at det er derfor de lukker profilen igen .

Det har jeg heldigvis aldrig oplevet.. Men der skal virkelig sorteres i det post der kommer ind i indbakken, og den kan være rødglødende :oops:<3

Hvis jeg skal være helt ærlig, så "opgav" jeg det... Jeg har haft en enkelt rigtig god oplevelse derindefra med en mand i Randers som jeg besøgte flere gange- men det blev simpelthen for stort et arbejde og "tidsspilde" til sidst at skulle sortere så meget.. :unsure:

Håber ikke det kommer til at lyde forkert.. Det er jo i bund og grund kun rigtig dejligt at mændene skriver- det er jo derfor man er derinde :wub: Men det "koster" for meget.. Desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er heller ikke den samme antal gode kvindelige profiler længere. For et par år siden kunne man nemt finde lige det man søgte efter, i dag er der langt imellem dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, for 3 timer siden:

Der er heller ikke den samme antal gode kvindelige profiler længere. For et par år siden kunne man nemt finde lige det man søgte efter, i dag er der langt imellem dem

Det samme gælder mændene :wacko: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, den 29.2.2024 at 03:29:

Deres priser er jo simpelthen også det rene vanvid!! En pris jeg nægtede at betale.. Men kom omkring qua profilbillede = adgang til beskederne og så videre.. Er det ikke det samme for jer mænder ? 

Som  mand giver et profilbillede kun adgang til, at du kan se kvindernes profilbilleder uden at betale (hvis du hverken har profilbillede eller betaler, kan du ikke se andet end slørede billeder).

Del dette indlæg


Link til indlæg
kevin skrev, den 29.2.2024 at 11:18:

Jeg har brugt det engang i mellem. Men det er generelt alt for dyrt i forhold til mit forbrug.

Et andet stort problem at jeg ikke må skrive hvad jeg søger da det opfattes som opfordring til prostitution mens kvinderne kan skrive nøjagtig hvad de søger.

Jeg skrev tidligere at jeg søgte intime møder.  Men det må jeg ikke mere efter Sugardaters.dk for nogle år siden røg ud i en mindre shit storm i medierne. Men jeg ser ikke den samme censur hos kvinderne.

 

 

De ved jo at siden er fuld af prostitution!! Sælger man sex er man prostitueret og det gør mange, alle de andre er så fakes :-) 
Men jeg er ret sikker på du har ret i at der ikke er den samme censur ved kvinderne! Men jo flere kvindelige profiler, jo nemmere er det nok at sælge medlems-skaber til mændene!
Så helt firkantet bryder de vel loven ved at formidle prostitution og diskrimination!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...