Hop til indhold
Kontio

Sugardaters.dk

Recommended Posts

Synes siden er blevet ret dårlig. Der er godt nok ikke ret mange piger til møde længere. Til gendgæld er der mange der gerne vil på snapchat og sælge billeder og videoer. Størstedelen af disse vurderer jeg som fake
Siden selv virker mere og mere ligeglad med hvad der foregår- Der er en del profiler der starter med KIK:.... Weird når man kan anmelde hinanden for at flytte samtalen over på en andne side

Nu faldt jeg så over denne profil
https://sugardaters.com/da/profile/1JZq-BK.zG

"If you wanna pay for my boob job and be considered worthy to see them, show your interest via MobilePay: 3603DS, and a message

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går den så går den - som man siger.. Meeeen gør den jo så nok heller ikke liiii i det her tilfælde :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Kontio skrev, 1 time siden:

Synes siden er blevet ret dårlig. Der er godt nok ikke ret mange piger til møde længere. Til gendgæld er der mange der gerne vil på snapchat og sælge billeder og videoer. Størstedelen af disse vurderer jeg som fake
Siden selv virker mere og mere ligeglad med hvad der foregår- Der er en del profiler der starter med KIK:.... Weird når man kan anmelde hinanden for at flytte samtalen over på en andne side

Nu faldt jeg så over denne profil
https://sugardaters.com/da/profile/1JZq-BK.zG

"If you wanna pay for my boob job and be considered worthy to see them, show your interest via MobilePay: 3603DS, and a message

Har været der nogle dage og det virker som rent tidspilde hvis du vil noget seriøst, men en ren pengemaskine hvis du ejer siden, er scammer, sælger af trusser, billeder eller kævl 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtig nok der er mange fake profiler derinde.

Men syntes også der kan findes ren guld derinde. Nogle af mine bedste oplevelser er piger jeg har Mødt på SD 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 14 minutter siden:

Det er rigtig nok der er mange fake profiler derinde.

Men syntes også der kan findes ren guld derinde. Nogle af mine bedste oplevelser er piger jeg har Mødt på SD 

Jeg har selv haft mange gode oplevelser. Men synes godt nok ikke der er mange længere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har selv haft mange gode oplevelser. Men synes godt nok ikke der er mange længere!

Enig der skal arbejdes på sagen. Men nu er jeg jo en skide flot fyr så der er ingen problemer her :D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...