Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kender ikke rigtig til Valby og kunne godt bruge nogle anbefalinger. Leder efter en moden thai, der er åben for det mest. Lægge vægt på, at massage har en vis kvalitet. På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det stadigvæk er aktuelt og du er rørlig og kan bevæge dig til Østerbro, kan jeg klart anbefale Janthons Massage i Koldinggade.

Synes det er et lidt overset sted. Jeg kommer der ofte - pga den gode massage, se omtale tidligere også. Et diskret sted men med den gode stemning. Hun udfører med kærlig hånd og god indlevelse en fantastisk wellness oplevelse. Man kan også få den hårde thaimasse og hun går på din ryg, hvis det er det, du er til. Bagefter er du totalt afslappet befriet for de værste spændinger.

Man bør nok vare sig for at kalde hende ældre, men kvaliteten beror på lang erfaring, skal vi sige det sådan :roll:

Der er bad og prisen er som fleste andre steder. Den første gang jeg fik massage af Janthon, tænkte jeg, jeg virkelig fik valuta for pengene - og lagde lidt ekstra da jeg gik og er altid behandlet fantastisk siden :biggrin:

---

Jeg er i øvrigt ny herinde - tænkte det er tid til også at plante efter jeg har høstet en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudBørge skrev, den 22.3.2024 at 14:07:

Hvis det stadigvæk er aktuelt og du er rørlig og kan bevæge dig til Østerbro, kan jeg klart anbefale Janthons Massage i Koldinggade.

Synes det er et lidt overset sted. Jeg kommer der ofte - pga den gode massage, se omtale tidligere også. Et diskret sted men med den gode stemning. Hun udfører med kærlig hånd og god indlevelse en fantastisk wellness oplevelse. Man kan også få den hårde thaimasse og hun går på din ryg, hvis det er det, du er til. Bagefter er du totalt afslappet befriet for de værste spændinger.

Man bør nok vare sig for at kalde hende ældre, men kvaliteten beror på lang erfaring, skal vi sige det sådan :roll:

Der er bad og prisen er som fleste andre steder. Den første gang jeg fik massage af Janthon, tænkte jeg, jeg virkelig fik valuta for pengene - og lagde lidt ekstra da jeg gik og er altid behandlet fantastisk siden :biggrin:

---

Jeg er i øvrigt ny herinde - tænkte det er tid til også at plante efter jeg har høstet en del.

Tak for tippet om koldinggade 

Er der mulighed for ekstra ud over hj?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første gang jeg var der, fik jeg en fin og respektfuld modtagelse. Skoene stiller man ved indgangen, husk det! Da stedet virker grønt og der ikke på hjemmesiden eller i annoncer andet steds reklameres for andet end den gode massage havde jeg ikke indstillet mig på andet. Derfor følte jeg det lidt indiskret at lægge mig nøgen på briksen, og da jeg var blevet alene i rummet efter afklædning og kort bad lagde jeg mig på den dejlig varme briks med underbukser på; og trak det klæde hun havde lagt frem op over mig og døsede hen, mens jeg ventede på hun gjorde sig klar. Total ro og blød musik i mine øre, og mit hoved i hullet i briksen, bemærker jeg herefter hun sidder nu et eller andet sted bag mig mellem mine ben og er begyndt at smøre min ryg med olie og giver en form for afslappende strøg langs med kroppen fra hals over "vingerne" neden til ballerne. Her opdager hun jeg har underbukser på. Helt disket og respektfuldt læner hun sig frem og spørger, om jeg ikke vil have dem af, så de ikke får olie. Jeg svarede jo, og igen værdigt gav hun mig chancen til selv at tage dem af, men jeg lå så godt og jeg tror hun fornemmede det, satte sig på siden af mig og trak dem forsigtigt af. Så lagde hun klædet pænt lige under ballerne og fortsat de indledende manøvrer. Jeg erkender, at kunne mærke jeg blev helt hård der. Men alt foregår i ro og mag, diskret og respektfuldt. Under den videre massagen, som var nødvendig pga hård træning kom hun fint rundt på inderlår og baller. Men hun har sådan nogle fine kærlige hænder, så det nærmest begyndte at kilde, og jeg fik den hårdeste rejsning - men spørgsmålet kom aldrig! Jeg er overvist om hun så det - og måske var det meningen. Vi ved det ikke.

Og hvorfor dette lange svar på et så enkelt spørgsmål. Fordi du får noget andet her. Respekt og intimitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...