Hop til indhold
Gangbang-milf

GANGBANG med ekstrem liderlig milf, Torsdag. 29/2 11:30-13:00 i Vejle

Recommended Posts

Ekstrem Liderlig milf trænger til hjælp af nogle dejlige, frække mænd. Til at give hende masser af orgasmer og sperm. 

Dette lækre Arrangement foregår i vejle torsdag d. 29. Februar fra 11:30-13:00

Tøsen er fræk og ekstrem liderlig . 
Hun er 172 cm, 63 smukke kilo 
Dejlige naturlige bryster. 

Hun er til masser af pik, gerne 2 pikke i fissen. 
Hun elsker mouthfuck og rimming. 
Ekstrem udholdende tøs, der er klar på at modtage en masse sperm. 

 Alt dette koster kun 1000 kr. til tøsen og der vil være øl og vand på stedet
 
Bad er også muligt. 
 
️ Ingen anal eller fisting

Så kom frisk og tilmeld jer dette gangbang,  så i får en lækker og fræk oplevelse og tøsen får en masse sperm. 

Maks. 65 år


Tilmelding på følgende mail:

Gangbangmilf83gmail.com

 Husk at undersøge om i kan deltage den dag, inden i tilmelder jer. 

Nye deltagere vil blive bedt om at sende en sms, som selvfølgelig bliver slettet med det samme igen. For at sikre at alle også dukker op.

Tøsen glæder sig til at lege frækt med jer. ❤️

2BC108EF-75C2-4D04-BA88-2FA0E6A293E1.jpeg

166FB010-67A2-47F7-8C10-B5B5D1CA5989.jpeg

207B5113-2749-44C1-81E2-86A2A73BCB17.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 1 time siden:

Stadig plads til lidt flere mænd, skulle der være nogle der gerne ville lege frækt med mig i morgen :wub:

hvor mange er der tilmeldt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, den 28.2.2024 at 10:06:

Stadig plads til lidt flere mænd, skulle der være nogle der gerne ville lege frækt med mig i morgen :wub:

Jeg finder det lidt sjovt at du skriver om der er nogen som vil lege med mig morgen, men tydeligt kan man se det er en fyr som sidder bagved. Ikke fordi det gør noget, men vær dog ærlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 4 timer siden:

Jeg finder det lidt sjovt at du skriver om der er nogen som vil lege med mig morgen, men tydeligt kan man se det er en fyr som sidder bagved. Ikke fordi det gør noget, men vær dog ærlig 

Jeg forstår ikke hvad det er som at du mener at Gangbang-milf ikke er ærlig med, hun er ærligheden selv og leverer den vare som hun udbyder og er den pige der møder dig som man ser på billederne i hendes annoncer.

at hun har en tovholder på til hendes udenbys arrangementer er der vel ikke noget forsagt eller uærligt i, det er da helt normalt at der er en i lejligheden til at varetage at alt går korrekt til.

jeg kan så ærligt fortælle dig at jeg var med til hendes arrangement torsdag aften som jeg har været adskillige gange før, og at vi havde en fest som vi plejer når denne skønhed afholde GB hun var fræk som bare fanden, så skal du føle dig snydt over noget så skal det være at du snød dig selv for den frække oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 8 timer siden:

Jeg finder det lidt sjovt at du skriver om der er nogen som vil lege med mig morgen, men tydeligt kan man se det er en fyr som sidder bagved. Ikke fordi det gør noget, men vær dog ærlig 

Øhhh jeg er nu ikke en mand. Ja, gangbang er en mand. Men det er jeg skam på ingenmåde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfra4690 skrev, for 10 timer siden:

Jeg finder det lidt sjovt at du skriver om der er nogen som vil lege med mig morgen, men tydeligt kan man se det er en fyr som sidder bagved. Ikke fordi det gør noget, men vær dog ærlig 

Vi hjælper den unge dame med gb hun ikke holder ved sig selv så jeg er sikker på du får det ægte svar fra hende selv når det er i Vejle det foregår så tror du er på gale veje 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...