Hop til indhold
Ratata

Louise i Aalborg

Recommended Posts

Havde i længere tid holdt øje med Louises profil/vagtplan på Voksenlisten, for at finde et tidspunkt at besøge hende, den mulighed kom i sidste uge og det skulle jeg ikke fortryde. :-P

Louise skriver hun er omkring de 40 år, det skal nok passe, ville nok have skudt hende et par år yngre. :cool:  Jeg havde bestilt en halv time og efter betaling og aftale om hvad vi skulle foretage os, brugte vi lige 2 min. hver især på at blive klar.

Vi startede uden for sengen med afklædning, lidt kys og kram. Da alt tøjet var smidt, smed vi os på boreplatformen, først lidt kys og kælen, derefter startede Louise på det franske og her strøg Louise lige ind på min top 3 over at give fransk, det var fantastisk, den helt rigtige kombination af at suge, bruge tungen og fokus på pikhovedet (undskyld mit sprog). Hun har de dejligste bryster der gerne må røres og krammes. Derefter var det min tur til at give fransk, hvilket hun tydeligvis nød, videre til det danske og afsluttende med fransk og svensk, hvilket jeg ikke holdt til så længe. God tid efter seancen til lige at komme sig og blive tørret og vasket, så man var klar til at komme tilbage til virkeligheden.

Helt sikkert en pige der skal besøges igen. :oops:

http://www.voksenlisten.dk/louise--

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...