Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ikke længere så aktiv i denne frække verden, som jeg har været. Det hænder dog at jeg kigger på sex annoncer, på især annoncelight. Her var jeg faldet over Nynnes annonce. Hvorfor ved jeg faktisk ikke, for jeg har aldrig tidligere besøgt en gp på Fyn. 

Jeg havde over tid kigget på denne annonce, og undervejs var den blevet opdateret med flere interessante billeder. Så til sidst endte jeg med at tage kontakt. Efter lidt skriv frem og tilbage, fandt vi et tidspunkt der passede begge parter. 

Jeg tog turen fra det jyske til Fyn. Ved ankomst i Odense, skulle jeg tage et billede af et bestemt sted, for at vise at jeg var seriøs. Den mail jeg brugte, kunne bare ikke lige håndtere billeder i den opløsning mit kamera tog, så det tog lidt tid at få ordnet billed størrelse, så jeg kunne bevise at jeg var ankommet. Herefter fik jeg en præcis beskrivelse, til at finde det sted jeg skulle besøge Nynne. Alligevel lykkedes det mig at fjumre en del rundt i området, som er en slags sommerhus område, inden jeg fandt det rigtige sted :ph34r:

Da jeg endelig fandt frem til det rigtige sted, blev døren åbnet af Nynnes ven. Nynne selv lå klar på en seng indenfor døren. Nynne er nøjagtig som på hendes billeder. Nynnes ven er til stede i lokalet, men man bemærker ham ikke under legen. Jeg koncentrerede mig om Nynne, så jeg ved faktisk ikke om han egentlig kiggede med. 

Jeg havde desværre ikke den bedste dag. Den situation kender de fleste herinde vel. Selv om konceptet egentlig er at Nynne ikke selv er aktiv, så forsøgte hun nu efter bedste evne og anvisning at hjælpe min lille ven, hvilket også hjalp, men alligevel aldrig blev helt på toppen. Det er jo den slags der sker.

Både Nynne og hendes ven er flinke mennesker, der er meget nede på jorden. Vi har allerede snakket om at jeg skulle prøve at komme på besøg igen, selv om køreturen derover er lidt lang ;)

Annoncen er pt ikke aktiv, så derfor ikke noget link.

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...