Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været på den igen... Det sykker godt i opsparingen..
Denne gang var det en tur forbi den i forvejen godt anmeldte Alisa https://annoncelight.dk/showad/368708
Alisa er en fantastisk purung kvinde på 21 med en vidunderlig smuk krop. De flotteste naturlige spænstige bryster. og de frækkeste små strittende brystvorter. (Jeg ELSKER små runde brystvorter)
Hun taler godt Engelsk og er kærlig, sjov og imødekommende.
Selve sexdelen kan jeg ikke berette så meget om, men det vi nåede var helt fantastisk. En smuk og lækker lille glat fifi med hår på toppen og en lækker smag. Hun virker til at nyde at blive slikket og deltager også aktivt ved at presse mit ansigt når det er ekstra godt og hun leger samtidigt med hendes bryster. Et syn for guderne....
Jeg nåede ikke at kneppe særligt længe idag.... Synet af hende og de FUC.....NG frække bryster gjorde at jeg fyrede kanonen af alt alt for tidligt...
Ærgeligt, men samtidigt ret fedt at opleve da jeg oftest ikke når at komme på den time jeg altid bestiller. Så totalt WIN selvom jeg knap nok spillede en kvart kamp...

Redigeret af Sommer79
glemte et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg flytter lige min anmeldelse fra under efterlysning hertil, hvor den hører hjemme -  hun fortjener al den ros hun skal have 

 

Jeg har besøgt hende for nogen tid siden flere gange i Aalborg, men nu var jeg så heldig, at hun tog en 2 dags trip til Frederikshavn

Dejligt at møde en gp'er der svarer til annoncen, hun ser efter min mening endda bedre live end på billederne

Blev mødt med et smil og havde helt glemt hvor lækker hun er: slank, dejlige små bryster og nu med en lille dusk ovenover grotten.

Hun opfyldte til fulde hvad vi havde aftalt og jeg gik tilfreds derfra og hvis hun kommer tilbage, så er det klart genbesøg fra min side

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan være jeg skulle tage mig sammen og endelig besøge Alisa. Har kigget længe på hende, og hun har efterhånden så mange gode anmeldelser at jeg burde komme afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haruspexen skrev, for 2 timer siden:

Kan være jeg skulle tage mig sammen og endelig besøge Alisa. Har kigget længe på hende, og hun har efterhånden så mange gode anmeldelser at jeg burde komme afsted 

asti asted det går.... Du fortryder ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommer79 lyder til du havde en god oplevelse !. Glæder mig at høre især efter din uheldig oplevelse med “Diana”, tænker jeg vil prøve hendes veninde Franchesca. Men er kommet i tvivl hvem af dem det skal være i aften efter har læst din gode anmeldelse af sweet Alicia. Må jeg gruble lidt over på vejen derhen ;) 

Redigeret af ListePikkenDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...