Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg havde i dag fornøjelsen af at besøge Anabella i Aarhus. 

Jeg er ikke vant til at besøge glædespiger, så var ret spændt på, hvordan det vil gå (og egentligt også hvordan det vil være). Men al min nervøsitet forsvandt virkelig hurtigt da hun åbnede døren og gav et kæmpe kram (havde skrevet i min sms at jeg virkelig godt kunne bruge et ordentligt kram). Det tog ikke så lang tid før jeg smilte og hun var bare et virkelig bare helt igennem venlig, imødekommende og charmerende. Jeg fortalte at jeg virkelig var nervøs men hun sagde at hun nok skulle sørge for at jeg var i sikre hænder. Anabella er helt vildt flot og har en gudesmuk krop (jeg er en brystmand og hold da op, hvor har hun nogle dejlige nogle samt en røv lige efter min smag)

Jeg vil give Anabella de varmeste anbefalinger fra en debutant - et stort 10 tal herfra.

Link: https://annoncelight.dk/showad/324600

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus83 skrev, for 56 minutter siden:

Hej,

Jeg havde i dag fornøjelsen af at besøge Anabella i Aarhus. 

Jeg er ikke vant til at besøge glædespiger, så var ret spændt på, hvordan det vil gå (og egentligt også hvordan det vil være). Men al min nervøsitet forsvandt virkelig hurtigt da hun åbnede døren og gav et kæmpe kram (havde skrevet i min sms at jeg virkelig godt kunne bruge et ordentligt kram). Det tog ikke så lang tid før jeg smilte og hun var bare et virkelig bare helt igennem venlig, imødekommende og charmerende. Jeg fortalte at jeg virkelig var nervøs men hun sagde at hun nok skulle sørge for at jeg var i sikre hænder. Anabella er helt vildt flot og har en gudesmuk krop (jeg er en brystmand og hold da op, hvor har hun nogle dejlige nogle samt en røv lige efter min smag)

Jeg vil give Anabella de varmeste anbefalinger fra en debutant - et stort 10 tal herfra.

Link: https://annoncelight.dk/showad/324600

Fedt. Hvor lang tid har du været sammen med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, dog noget tid siden. Jeg var ikke begejstret over besøget. Det skyldes, at hun konstant sagde: “Look at my body, and your body..” Og med det mente hun, at jeg er en muskuløs bygget mand og hun har naturligvis lidt på kroppen/sidebenene. Jeg kan godt lide det, at pigerne har lidt ekstra og jeg kan også lide, hvis de tynde … Men, at hun havde så meget fokus på det, var lidt træls for mit vedkommende. Jeg havde ikke nogen kemi med hende, og jeg prøvede at sige, at hun er smuk, som hun er… Sexen var ikke god pga. den manglende kemi, og blowjobet var mildest talt kedeligt. Det var ikke en god oplevelse for mig, men, godt at andre har haft en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus83 skrev, for 19 timer siden:

Hej,

Jeg havde i dag fornøjelsen af at besøge Anabella i Aarhus. 

Jeg er ikke vant til at besøge glædespiger, så var ret spændt på, hvordan det vil gå (og egentligt også hvordan det vil være). Men al min nervøsitet forsvandt virkelig hurtigt da hun åbnede døren og gav et kæmpe kram (havde skrevet i min sms at jeg virkelig godt kunne bruge et ordentligt kram). Det tog ikke så lang tid før jeg smilte og hun var bare et virkelig bare helt igennem venlig, imødekommende og charmerende. Jeg fortalte at jeg virkelig var nervøs men hun sagde at hun nok skulle sørge for at jeg var i sikre hænder. Anabella er helt vildt flot og har en gudesmuk krop (jeg er en brystmand og hold da op, hvor har hun nogle dejlige nogle samt en røv lige efter min smag)

Jeg vil give Anabella de varmeste anbefalinger fra en debutant - et stort 10 tal herfra.

Link: https://annoncelight.dk/showad/324600

Thank you for visiting me

Was really nice to spend the time in your company...i am proud of me because i was able to put one smile on your face and finally give you my hug!

Hope to see you again!Take care

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...