Hop til indhold
PolleFraSnave

Falster: Lille Fræk Slavetøz med Nymfomaniske Tendenser

Recommended Posts

Det var da en helt vanvittig flot krop at rende rundt med som 44 årig. Hvis hun er ægte og levere noget godt, så skal det da prøves med en der er hele 17 ældre end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, den 27.2.2024 at 14:07:

Det var da en helt vanvittig flot krop at rende rundt med som 44 årig. Hvis hun er ægte og levere noget godt, så skal det da prøves med en der er hele 17 ældre end mig.

Hun er skam helt ægte og det eneste falske er neglene så du skal da være velkommen til at komme og prøve mig af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbragte forleden en fantastisk stund sammen med Cille. 

Hun er skøn og naturlig. Virkelig lækker krop. Perfekte små bryster og en dejlig røv. Hele sceancen var super fræk og en afslappet atmosfære, på nær lige der hvor der ikke skal være slapt. :-D

Cille er for det første, nem at være sammen med og vi havde en rigtig god kemi, hvilket jo hjælper på alt.  Jeg fik først et dejlig blowjob, og derefter sex i flere stillinger. Jeg bilder  ig selv ind at hun også nød det. Det virkede i hvert fald sådan :-) 

Der blev ikke kigget på uret, og alt i alt må jeg sige at det var alle pengene værd. Fed, fed oplevelse, skøn sex. Vi ses forhåbentlig igen Cille :-×

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvor ville det bare være fedt, hvis den “anmeldelse” kom fra én der IKKE lige havde oprettet en profil, bare for at give sit meget positive besyv med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzCille44 skrev, for 9 minutter siden:

Det kan vel være lige meget hvor anmeldelsen kommer fra bare den er for real 

Ikke synderlig troværdigt, hvis man tænker man opretter sig herinde, fordi man lige bliver nød til at rose en bestemt pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzCille44 skrev, for 25 minutter siden:

Det kan vel være lige meget hvor anmeldelsen kommer fra bare den er for real 

Det er faktisk overhovedet ikke ligegyldigt. 
Snarere tværtom. 
Det er ærgerligt fordi, nu hvor du selv svarer så hurtigt efter, kommer det (desværre) til at syne så meget desto mere mistænkeligt…. 
Ærgerligt, fordi hvis der nu kom en troværdig anmeldelse, kunne jeg sagtens finde på at kigge forbi…. Når jeg en sjælden gang imellem er på de kanter. 
Men magter seriøst ikke fake annoncer…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg go

Kubrick skrev, for 11 timer siden:

Det er faktisk overhovedet ikke ligegyldigt. 
Snarere tværtom. 
Det er ærgerligt fordi, nu hvor du selv svarer så hurtigt efter, kommer det (desværre) til at syne så meget desto mere mistænkeligt…. 
Ærgerligt, fordi hvis der nu kom en troværdig anmeldelse, kunne jeg sagtens finde på at kigge forbi…. Når jeg en sjælden gang imellem er på de kanter. 
Men magter seriøst ikke fake annoncer…. 

Det kan jeg godt følge dig i men tror desværre ikke lige mine kunder kommer her inde men hvad ved jeg 

Men forsikre dig om at jeg på ingen måde er en falsk annonce jeg er komplet lovlig cvr registreret og er glad for min lille business dog er jeg så træt af falske mænd hvilket der også findes en del af i denne branche 

Men jeg er ikke en falsk annonce eller person jeg er temlig for real men hvis folk her inde mener jeg er falsk er de mere en velkommen til at opleve mig og tag jeres egen vurdering men bliver sku ked på min kundes vejne der prøver på at hjælpe mig udvide min kunde kreds og at han så bliver disset på den måde fordi han "roser" en bestemt pige og hans mening ikke har nogen betydning fordi han lige har oprettet sig men der er jo så mange der går i for små sko  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzCille44 skrev, for 23 minutter siden:

Det kan jeg go

Det kan jeg godt følge dig i men tror desværre ikke lige mine kunder kommer her inde men hvad ved jeg 

Men forsikre dig om at jeg på ingen måde er en falsk annonce jeg er komplet lovlig cvr registreret og er glad for min lille business dog er jeg så træt af falske mænd hvilket der også findes en del af i denne branche 

Men jeg er ikke en falsk annonce eller person jeg er temlig for real men hvis folk her inde mener jeg er falsk er de mere en velkommen til at opleve mig og tag jeres egen vurdering men bliver sku ked på min kundes vejne der prøver på at hjælpe mig udvide min kunde kreds og at han så bliver disset på den måde fordi han "roser" en bestemt pige og hans mening ikke har nogen betydning fordi han lige har oprettet sig men der er jo så mange der går i for små sko  

Er absolut ikke uenig… det er en svær balancegang….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg oprettede en profil, for at give Cille en god anmeldelse. Det har aldrig gjort det i før,  men jeg synes at hun var super sympatisk, så det kunne jeg da godt lige gøre, hvis det kunne hjælpe lidt. 

Der var en der spurgte mig om jeg var sammen med Cille som tøs, eller almindelig. Det var bare almindelig sex. 

 

God påske :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 26.3.2024 at 11:12:

Er absolut ikke uenig… det er en svær balancegang….

Det er jo altid svært med troværdigheden på sådanne fora. Men ja, hvad kan jeg sige. Jeg bor på Falster, og af hvad jeg ved af, så er der ikke det store udvalg af glædespiger hernede. Så det var da nemt for mig at skrive den anmeldelse, netop fordi det var en god oplevelse, og fordi det er rart at man ikke skal køre 100 km eller betale meget ekstra, for noget god sex. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Os på Falster er temmelig overset - så synes det er skønt at nogen( uanset nyoprettet eller ej) gider at lave en dejlig anmeldelse…

Så bliv da endelig ved med det:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækHusmor skrev, den 13.4.2024 at 07:30:

Os på Falster er temmelig overset - så synes det er skønt at nogen( uanset nyoprettet eller ej) gider at lave en dejlig anmeldelse…

Så bliv da endelig ved med det:x

Jeg er helt enig ♥️♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 25.3.2024 at 22:07:

Og hvor ville det bare være fedt, hvis den “anmeldelse” kom fra én der IKKE lige havde oprettet en profil, bare for at give sit meget positive besyv med.

 

Jeg er meget enig med dit synspunkt, syntes også det virker utroværdigt at mens tråden kører, er der en der opretter en profil og kommer med en god anmeldelse.

Men når det så er sagt, så må jeg give ham ret i sin anmeldelse.

Jeg laver en anmeldelse af hende, da jeg besøgte hende i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...