Hop til indhold

Recommended Posts

Ensidstedans skrev, for 16 minutter siden:

Har haft kig på dem begge, men ingen af dem tilbyder CIM

Der fandt du måske det eneste hun ikke tilbyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en dansk pige, Shadi, der indimellem annoncerer på annoncelight. En anmeldelse her:

Det kan komme lidt an på, hvad du konkret mener med FF. Fx Cecilia er anmeldt for den variant med at ligge på ryggen og lade kunden styre. Hun skriver det ikke som konkret ydelse, men man kan jo spørge med en mere konkret beskrivelse af hvad man ønsker:

https://nympho.dk/n2751/1422/sweet-cecilia-back-in-copenhagen/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 timer siden:

Der er en dansk pige, Shadi, der indimellem annoncerer på annoncelight. En anmeldelse her:

Det kan komme lidt an på, hvad du konkret mener med FF. Fx Cecilia er anmeldt for den variant med at ligge på ryggen og lade kunden styre. Hun skriver det ikke som konkret ydelse, men man kan jo spørge med en mere konkret beskrivelse af hvad man ønsker:

Er Shadi stadig aktiv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 2 timer siden:

Er Shadi stadig aktiv? 

Ikke meget. For lidt tid siden, meldte hun ud at hun ville være mindre på og prioritere tidligere besøgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brattybabe / Succubus, som annoncerer på Annoncelight, kan i hvert fald klare et godt facefuck (jeg har selv prøvet hende et par gange) - hun er for nylig rykket til Roskilde, men huserer vistnok af til i Kbh (solcenter, bil o.l.) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 27.2.2024 at 21:40:

Jeg spurgte hende Cecilie på WhatsApp om hun tilbød Facefuck, svaret var nej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ensidstedans skrev, for 23 timer siden:

Jeg spurgte hende Cecilie på WhatsApp om hun tilbød Facefuck, svaret var nej

Ja, men som jeg skrev: Hvad betyder facefuck for dig? 

Hvis du vil kneppe en gp hårdt i munden, så er det nok fint nok at spørge efter facefuck, men hvis mindre kan gøre det? Det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Hun tilbyder - eller har tilbudt - noget, som nogen vil kalde FF. Men måske først når man er der og hun kan tage bestik af kunden. Hvad ved jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...