Hop til indhold
etspil5moden

Har du X-factor ?

Recommended Posts

Fyr1979 skrev, 1 time siden:

Konen har været spændt op på sådan en .. og fået lidt smæk .. så kan anbefales herfra ..  

Jeg har sgu ikke råd til sådan et agregat lige pt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så begyndte min hjerne at snurre...

Hvis nu Ikea begyndte at fremstille sex møbler o.l., og man kunne købe den specielle "sado kink" udgave med forkerte skruer, til at konen kan hygge sig med at se manden gå ud af sit gode skind fordi han ikke kan finde ud af at samle det.

:) 

(Kunne jeg tegne, ville her være en lille comic strip til illustration)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 3 timer siden:

Hvis nu Ikea begyndte at fremstille sex møbler o.l.,

Det kunne være festligt da de jo navngiver deres varer med rigtige navne. F.eks. hvem kunne ikke finde på at købe en "knulla" briks eller et "daska" kors. Jeg er sikker på vi kan finde gode eksempler :) 

Fandt lige denne her: 

 

Redigeret af mystx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 9 timer siden:

Hvis nu Ikea begyndte at fremstille sex møbler

Jamen det ville jo svare til at Stark eller XL Byg begynder at sælge sex legetøj :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Maxxon skrev, den 27.2.2024 at 13:15:

Hvis nu Ikea begyndte at fremstille sex møbler o.l., og man kunne købe den specielle "sado kink" udgave med forkerte skruer, til at konen kan hygge sig med at se manden gå ud af sit gode skind fordi han ikke kan finde ud af at samle det.

:) 

Haha!!! Genialt tænkt! :lol: Det er da psygisk tortur i verdensklasse det der ... *fniiiis*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...