Hop til indhold
Muggi

GP og chauffør med mistænkelig adfærd ved betaling.

Recommended Posts

Har andre oplevet dette scenarie hvor pigen kommer op i lejligheden, får pengene i hånden og så vil hun gå tilbage til sin chauffør med eller uden mig. For at han kan holde pengene?

Jeg gik med ned til bilen, åbnede døren og ville give ham pengene. Han sagde at pigen skulle have pengene og så skulle hun give ham dem. WTF what is the difference !?

Jeg sagde til ham, at det var ikke godt nok. Tænkte på at hun måske ville sætte sig ind i bilen og så ville de blot tage flugten. 

Det endte med, at jeg gav ham 300 kroner for ulejligheden og pigen satte sig ind og kørte igen. Hellere miste 300 end over 2 K.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo et godt gammel trick, som en del er dumpet i, gennem tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 14 minutter siden:

WTF what is the difference !?

Hvis han får pengene af dig, så kan han vel få problemer med rufferi lovgivningen. Hvis pigen får pengene, så er han jo ikke involveret på samme måde. At pigen lægger pengene på sædet er jo så hendes valg.

Dansk lovgivning er ikke altid helt ligetil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, for 1 minut siden:

Har du et link til den pige der, så vi ved vi ikke skal tag hende...

Det er jo ikke fordi jeg er blevet røvet. Men det var en mistanke. Har egentlig ikke lyst til at udlevere hende, tænk hvis det forholder sig som @Storspilleren siger :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, Lige nu:

Hun ville 100% tag røven på dig, hun går ned i bilen med pengene og du skulle vente i din lejlighed eller hus, hun var sgu aldrig kommet tilbage,..

Jeg gik jo med ned og hun tilbød også dette, da hun i første omgang ville gå ned til ham. Men filmen knækker for mig, da han ikke vil have pengene af mig. Og tænkte at hun ville sætte sig ind i bilen og de så ville køre afsted. Det er detaljen som gør at jeg hurtigt beslutter at det er no go.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, 1 time siden:

Jeg gik jo med ned og hun tilbød også dette, da hun i første omgang ville gå ned til ham. Men filmen knækker for mig, da han ikke vil have pengene af mig. Og tænkte at hun ville sætte sig ind i bilen og de så ville køre afsted. Det er detaljen som gør at jeg hurtigt beslutter at det er no go.

Uanset hvad God beslutning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den 26.2.2024 at 19:50:

Og tænkte at hun ville sætte sig ind i bilen og de så ville køre afsted. Det er detaljen som gør at jeg hurtigt beslutter at det er no go.

Jeg havde gjort det samme

snoopy007 skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor betale kr. 300 for ingenting?

Man skal vælge sine kampe med omhu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...