Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem efter 3 uger på Cuba. Her er mine oplevelser og erfaringsudvekslinger:

Situationen i Cuba
Der er ingen tvivl om at Cuba er i en lorte situation lige nu. Der er mangel på rigtigt mange ting pga embargoen i mod landet. Der er meget få biler på vejene, Havana, en by på 2 millioner indbyggere, har måske det samme antal biler på vejene som en jysk provinsbyer på 50.000. Så man sidder aldrig i kø og det er hurtigt at komme rundt, og det skyldes mangel på benzin og at biler er dyre. Der mangler medicin, så skulle man blive alvorligt syg, så skal man ud på det sorte marked for at de offentlige læger kan behandle dig. Jeg havde svært ved at finde ud af hvad en normal månedsløn er i Cuba, men de fleste tjener nok omkring 100-200 dollars. Så en almindelig pige var godt tilfreds med 40 dollars.

Kvinderne
Cuba har nogle af de flotteste kvinder jeg nogensinde har set. Røv, patter, kulør og smukke ansigter, de har det hele. De findes i alle former og farver, lige fra 100% spansk til 100% afrikansk og alt der imellem. Relativt mørk i huden, men med mere europæiske ansigtstræk er nok min favorit. Jeg ved ikke om andre latinamerikanske lande er på samme måde, for satan når man bare går rundt i gaderne ser man virkelig nogle flotte kvinder der både har smukke ansigter og kroppe, og de er ikke bange for at vise den frem i hot pants og stramme kjoler.

Jeg kunne forestille mig at hvis man kunne spansk, så kunne man få nogle himmelske GFE oplevelser. Jeg forsøgte mig på at lærer lidt hjemmefra, men jeg må indrømme jeg ikke kunne koncentrere mig om det. Jeg kunne også forstå at dialekten i Cuba er noget anerledes end almindeligt spansk. Lidt lige som amerikansk engelsk vs en tyk skotsk dialekt. Langt de fleste besøg jeg havde ville falde i kategorien “short time”, på den ene side ville det have været rart hvis de var blevet længere og eventuelt overnattet, men omvendt så bliver kommunikationen også bare tung og besværlig når alt skal igennem Google Translate.

Mit udgangspunkt var 40 dollars for ST og det var de fleste godt tilfreds med. Jeg kunne sikkert have sluppet med 20 dollars i nogle tilfælde, men jeg havde det fint med 40. Nogle af de ikke så attraktive på gaden kunne sikkert fåes til 10-20 dollars, men så ville jeg hellere undvære. Der var en på Badoo der efter spurgte 100 dollars, men det synes jeg var for meget og det er ikke min erfaring at der er nogen sammenhæng imellem pris og ydelse.

Spørgsmålet er jo så hvem kan man have sex med, især når man ikke kan sproget? Min komfortzone har altid været online dating, men i Havana vil jeg sige man skal ud på gaderne for at finde guldet. Generelt set var de piger jeg endte med at være sammen med fra gaden, både flottere og sødere end dem jeg mødte via Badoo. På Badoo vil jeg tro at langt de fleste er klar på købesex.

Efter lige at have knaldet en skøn 19 årig, og uden nogen intentioner om at knalde flere den aften, gik jeg rundt i Havana for at få et indtryk af hvad der er tilgængeligt. Internettet er dårligt og der er sikkert ikke meget på TV, så der er generelt rigtigt mange mennesker der går rundt, hænger ud og på gader og stræder. Hver gang jeg så en flot pige fastholdte jeg blikket og smilte, hvis hun fastholdte blikket og smilte tilbage, vil jeg tro der er en god chance for at hun er klar. Så i en menneskemængde med alt fra børn der leger, bedstemødre der hviler sig og intetanende tyske turister kan man finde de smukkeste kvinder der hellere end gerne vil have sex med dig for 300 kr.

Generelt var mine oplevelser med pigerne rigtigt gode, de var glade for sex. Efter vi havde aftalt prisen var der generelt ikke mere snak om penge. Alle gav BBBJ og de fleste tungekyssede jeg med.

Visum
Man skal bruge et tourist card for at komme ind i Cuba. Google siger også man skal have bevis på return billet og en rejseforsikring der dækker Cuba, men det var kun turistkortet og mit pas der blev tjekket ved paskontrollen.
Jeg brugte Visumansøgning.dk, det endte med at koste i alt 900 kr fordi de måtte sende et nyt kort pga fucking postnord, det kostede et par 100 kr ekstra.
Man skal være opmærksom på at hvis man har besøgt Cuba efter d. 12/1 2021, så kan man ikke rejse til USA med en ESTA og skal søge visum ved den amerikanske ambassade i stedet for.

Medbragte ting
Det kan være svært at købe ting i Cuba, så tag som udgangspunkt alt med du skal bruge bortset fra mad. Jeg lavede selv mad en gang i mellem, primært bønner og ris, til dette havde jeg medbragt boullion og ketchup. Hvis man går op i et bestemt dagligt protein indtag, så vil jeg tage noget pulver eller barer med. Der findes simpelthen ikke moderne supermarkeder hvor alt kan købes, som ellers findes over alt på kloden i de større byer. Jeg fandt aldrig et sted hvor jeg kunne købe æg eller mælkeprodukter, og flere steder står de lokale i kø med deres rationeringsmærker.

Husk at tage en pakke imodium med, det vil sandsynligvis blive nødvendigt.

Som udgangspunkt bruger de amerikanske strømstik, men flere af dem havde også huller til europæiske stik, men tag helt sikkert en adapter med. Strømafbrydelser udenfor Havana var daglige så en power bank er er must. Jeg havde også en drikkedunk med vandfilter, da det ikke altid er nemt at finde flaskevand, og så spare man jo også lidt i det lange løn.

Jeg havde også nogle ting med som jeg ville give til pigerne som gaver. Jeg havde nogle gamle opladere, USB penne(8-16GB), diverse mobil kabler og kuglepenne liggende, især power Banks var meget populære. Jeg havde også nogle gamle for små kondomer, som jeg gav væk. Hvis du gerne vil give nogle ting væk, men du ikke vil bruge for mange penge på det, så tag de ting du har til at lægge der hjemme som du alligevel ikke bruger og som du lige så godt kunne have smidt ud. Det kunne være (ikke alt for) gammel elektronik, tøj, sko, generelt ting et land som Cuba ikke selv producere.

Derudover havde jeg købt paracetamol og ibuprofen, hygiejne bind, fortrydelsespiller, engangs skrabere, tandbørster/pasta, batterier, chokolade, tyggegummi, fugtighedscreme. Generelt alt sammen populært, især chokoladen, engangsskraberne og det smertestillende var populært.

Budget
Man skal have alle de kontanter med sig som man har tænkt sig at bruge. Jeg besluttede mig for omkring 100 USD/euro om dagen, så cirka 2000. Som oftes blev USD og euroen vurderet ens, selvom euroen pt er 10% mere værd, så man kan lige så godt tage dollars med, så får du mere ud af dine danske kroner. Arbejdernes landsbank har hæveautomater hvor man kan hæve op til 2000 DKK adgangen i USD/euro. Der er begrænsninger på de fleste kort i hvor meget man kan hæve om dagen, mit ene kunne 1x2000 og det andet 2x2000.

Der findes hæve automater i Cuba, men så får du kun 120 pesos for 1 usd i stedet for 270-300 pesos som du kan veksle til på gaden hvis du har kontanter med. Og det er tilsyneladende ikke muligt at få tilsendt penge, eksempelvis via WesternUnion eller Remitly hvis man skulle løbe tør.

Kursen på det sorte marked gik fra ca. 280 til 310 på de 3 uger jeg var der. Så det er jo ikke så mærkeligt at de lokale sætter stor pris på stabile valuta som euro og USD. Den aktuelle dagskurs kan findes her:

https://eltoque.com/tasas-de-cambio-de-moneda-en-cuba-hoy

Ham du veksler med skal selvfølgelig også tjene på det, så jeg accepterede en kurs på ca. 10-20 under dagskursen. Jeg vekslede ca. 20-40 dollars adgangen.

Nogle statsejede steder brugte en kurs på omkring 120. Så en drink kostede måske 1 dollar eller 120 pesos, men rundt om hjørnet kunne du jo som nævnt få 270-300 pesos for 1 dollar, så ved at betale med pesos, fik du det til under halvpris. Så sørg altid for at have nogle 1000 pesos på dig.

De pengesedler jeg fik var hæveautomaterne i Danmark, var alle i top stand, og det er vigtigt, hvis dollar sedlen er meget slidt er det ikke sikkert de lokale vil tage imod den, da de ikke kan indlevere dem i banken

Det eneste jeg kunne med kreditkort var Airbnb(kræver VPN), enkelte turist oplevelser og turist busser. De fleste Airbnb oplevelser kræver dog at man betaler hovedparten kontant.

Priserne svinger fra absurd billigt til rimeligt billigt. Offentlig transport rundt i byen, inklusiv en båd der krydser bugten. koster 1-2 pesos og 1 DKK er altså 40 pesos. Øl, sodavand eller en drink, eksempelvis mojito, koster et sted imellem 5 og 10-15 kr alt efter stedet. Overalt i byen sælges der nogle virkelig billige og desværre mega ringe pizzaer og sandwich/burger til omkring 3-7 kr stykket.

Man kunne også få et udemærket måltid mad på en restaurant til omkring 50-100 kr.

Til sammenligning kan turist oplevelserne godt være lidt dyre, eksempelvis 500 kr for en dykkertur eller dagstur ud og se landet. En tur til Viñalesdalen kan klart anbefales om ikke andet så for at vise nogle billeder når man kommer hjem.

Sammenlignet med priserne på alt det andet i Cuba, så er taxier en smule dyrt. En tur fra mit sted til lufthavnen kostede 25-30 dollars der var 22 km. Den samme tur i Kenya havde kostet under det halve. Der en app der hedder La Nave, som fungere lidt ligesom bolt og Uber. Jeg fik den først til at virke de sidste dage jeg var der, men det fungerede og man betaler kontant.

Jeg brugte et busselskab det hed Viazul til at komme rundt i landet. Busserne havde aircondition og kostede ca 40-150 kr alt efter hvor langt jeg skulle, og man kunne betale online.

Alt i alt:
Flybillet 7.500 kr (Air France via Paris)
Tourist card: 900 kr
Rejseforsikring: 500 kr.
Ca. 7.000 kr i 1000 dollars/euro
6.000 kr til Airbnb ophold
Ca 1.500 kr. forbrugt på mit visa kort til oplevelser, busser osv.

I alt ca. 24.500 kr for 3 uger.

Hvis det var 100% sex ferie uden andet, så kunne en dagspris nok være på 40 USD/275 kr til en pige pr dag, 150 kr pr. nat via Airbnb og 75 kr. til mad og drikke, altså omkring 500 kr. så selvfølgelig flybilletten m.m. oveni.

Klima
Overraskende køligt og blæsende de første dage. Stedet jeg boede havde ingen varme og det træk, så det var faktisk ret koldt og jeg frøs lidt om natten. I løbet af den tid jeg var der blev det varmere og jeg vil sige vejret i februar svingede imellem en god og en dårlig dansk sommer. Jeg benyttede mig af aircondition ca hver tredje dag. Langærmet skjorte og bukser var passende beklædning når jeg skulle i byen om aftenen.

Sikkerhed
Jeg har aldrig følt mig så sikker i en 3. verdens storby som jeg gjorde i Havana. Jeg fik gået mange kilometer rundt i byen på alle tider af døgnet, og der er altid folk og god stemning på gaderne. Eftersigende skulle der være meget hårde straffe hvis man laver kriminalitet overfor turisterne. Som blegfed dansker med dårlig tøjstil så ligner jeg jo en turist på kilometers afstand, så jeg fik selvfølgelig massere af henvendelser på gaden, fra GP’er der tilbød hele pakken til 20 dollars, alfonser med deres chicas, diverse ture, veksling af penge og tiggeri, sidstnævnte dog ikke helt så slemt som i Afrika og Filippinerne.

Pigerne ville helst undgå politiet, og snakkede om at de kunne give ballade. Helt præcist hvad det gik ud på fandt jeg aldrig ud af. Jeg havde ingen interaktion med politiet overhovedet.

Bolig
Jeg brugte udelukkende Airbnb og det fungerede rigtigt godt og værterne var alle utroligt servicemindede. Jeg havde booket det samme sted i alle de 21 dage jeg var i Cuba, så jeg havde det som base. Det kostede 4.400 kr i alt. Jeg havde spurgt værten på forhånd og jeg måtte have gæster og det måtte jeg gerne, men hvis de overnattede skulle de registreres, men jeg mødte aldrig værten hvor jeg havde en pige med og der var kun 1 der overnattede en enkelt aften. Min lejlighed lå på 4. sal, værten boede på 6.

Stedet lå lidt ca 1,5 km fra de populære gågader(Paseo del Prado og Boulevard de San Rafael) hvor man finder de lokale piger, hvis jeg tog tilbage til Havana havde jeg nok valgt at bo tættere på.

De andre steder jeg boede udenfor Havana kostede 150-200 kr pr nat.

Internet
Min vært i Havana stillede en mobil til rådighed med et simkort der skulle fungere som wifi hotspot, jeg tog simkortet ud og kom den i min egen telefonen. Der var omkring 5GB inkluderet, derefter måtte jeg selv betale. 16gb kostede 950 pesos lidt over 20 kr. og kunne købes i mobilbutikker i de større byer.

Der er 4G dækning i byerne, men det er langsomt og overbelastet. Så download hvad du vil se af film og serier hjemmefra. Mange hjemmesider og apps er blokerede, så brug en VPN. Jeg havde på intet tidspunkt adgang til hurtigt wifi. Hvis der endeligt var wifi, så var det også 4G og der var begrænset data.

Oplevelserne med pigerne:

Valido, 25
Vi matchede på Badoo og fik hurtigt styr på logistikken. Hun ankom kl 22:15. Lidt buttet, men køn, gode faste bryster og en behagelig selvsikker udstråling. Vi drak et par øl sammen og hun røg et par cigaretter på balkonen, vi delte også en lions bar. Hun kunne en lille smule engelsk og ved hjælp af Google translate fik vi styr på det grundlæggende i hinandens liv, hun var uddannet intensiv læge, men arbejdede pt i et cafeteria fordi lønnen er bedre. Vi begyndte at kysse og rører ved hinanden, jeg spurgte om hun ville med ind i soveværelset. Massere af kys, dejligt blowjob og et solid knald vi begge nød. Stor smilende og i et forsøg på at snakke engelsk pegede hun på min penis og sagde “you did good with that”

Bagefter ville hun hjem da det var sent. Hun havde betalt 500 pesos(12,5 kr) for taxaen her hen, da hun kom ud fra toilettet stod jeg med nogle 1000 pesos sedler. Jeg gav hende en og sagde “for the taxi, do you want more?”, “dollars!” Udbrød hun, jeg fandt en 20’er frem. Det var hun tilfreds med, før hun gik spurgte jeg om hun ville have en pakke ibuprofen, det satte hun stor pris på. Hun tog afsted igen omkring kl 23:30, det kunne nu havde været hyggeligt hvis hun var blevet og overnattede, men hun bor sammen med hendes mor.

Det var en af de hook ups hvor jeg ikke kan lade være med at tænke om hun ville have knaldet med mig gratis… hvis jeg ikke havde tilbudt yderligere penge, ville hun så have været tilfreds med det? Eller været skuffet uden at sige noget? Eller blevet sur? Det er ikke fordi jeg har noget imod at betale, især når hun har så lidt, men du ved… for min selvtillids skyld…

Natti, 22
Endnu et fund fra Badoo. Køn, buttet, igen gode faste bryster.
Hendes engelsk var lige så dårligt som mit spanske, så der blev brugt en del Google translate. Hun spurgte efter om jeg betalte for sex, jeg svarede “if you want”. Da vi mødtes spurgte hun hvor meget jeg ville betale hende, jeg viste hende 2 20 USD, hun spurgte efter mere, men jeg holdte fast. Vi havde et dejligt knald med massere af kys. Da jeg træk mig ud var der en del blod på kondomet, hendes menstruation var begyndt. Vi tog et bad sammen, og hun fik en af mine medbragte pakker med bind. Hun fik også en pakke paracetamol.

Hun blev ved med at spørge efter flere penge, men jeg sagde nej. Hun tilbød et rimjob for 20 USD ekstra, det gik jeg med til. Det gik så over i et nyt knald. Generelt havde hun meget fokus på penge og gaver fra mig, det skadede stemningen lidt, hun var ellers sød og charmerende. Jeg ved ikke om det havde gjort en forskel hvis jeg havde tilbudt 60, 80 eller 100 dollars fra starten af, eller om hun så havde spurgt efter endnu mere. Ingen illusion om hvad hun var ude efter, men hun virkede stadig oprigtigt glad for mig og blev ved med at sige jeg skulle invitere hende igen.

Næste dag lægger hun så et billede op på Whatsapp af hende og en mand der ikke kan være andet end hendes kæreste...

Morena, 23
Endnu en pige fra Badoo. 100% afrikansk af udseende, køn og slank krop med rigtigt fine strittende ungpige bryster. Hun kunne en smule engelsk og havde intentioner om at blive bedre så hun kan rejse væk fra Cuba og blive salsainstruktør i et rigt land. Vi snakkede om visa til Danmark, hun var generelt en glad og smilende pige. Hun spurgte om jeg ville have massage, det sagde jeg ja til. Hun spurgte ind til penge, jeg vendte min telefon om hvor man kunne se en 20 USD igennem coveret. 20 dollar? Sagde hun skuffet, jeg tog coveret af og viste at der var 2x20, det var hun tilfreds med.

Vi havde et fint knald, dog ingen massage. Hun var lidt tilbageholdende med kyssene. Jeg spurgte om hun ikke ville overnatte, men hun skulle på arbejde i morgen. Vi blev enige om at hun skulle komme tilbage i morgen og overnatte.

Hun kom igen dagen efter kl 21. Jeg havde håbet på lidt mere kys og passion, men det blev aldrig. Næste morgen, inden morgensex sagde jeg til hende at det var sidste gang vi var sammen. Jeg havde egentligt forventet at hun var blev lidt sur og at vi i hvertfald ikke kom til at have sex. Men hun var sgu helt cool og vi havde et hæderligt morgenknald. Hun fik igen 40 dollars.

Naomi, 21
Jeg havde været i byen sammen med nogle jeg havde mødt via AirBNB experiences, omkring kl 01 bevæger jeg mig hjemad. Jeg går ind på V&S bar som i følge http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?495-Havana skulle være hookup baren i Havana. Musikken var mega høj og der var ikke umiddelbart nogen piger der fristede og jeg var ved at være godt træt, så jeg gik igen.

Jeg gik via Paseo del Prado som er en bred boulevard. Jeg har tidligere gået der midt på dagen og der var flere GP’er der reklamerede med deres ydelser.

Jeg fik øjenkontakt med en chokoladebrun skønhed. Vi gik forbi hinanden, jeg kiggede tilbage, det gjorde hun også. Vi vendte os begge om og hilste på hinanden. Hun kunne meget begrænset engelsk, men vi kom frem til at hun hed Naomi, 21 år og at hun gerne ville med mig hjem. Jeg havde to 20 USD i mit mobilcover, hun efterspurgte 50, det gik jeg med på.

Vi var omkring 1,2 km fra mit sted, så vi blev enige om at tage en cykeltaxi. Chaufføren fattede hat og briller. Det meste af Havana er bygget op som et grid system som i USA, min lejlighed ligger på en tilfældig gade uden nogen særlige kendetegn. Jeg viste placeringen via min telefon på Google Maps, men det mente han ikke at han kunne finde. Jeg forsøgte via Google translate at kommunikere at jeg nok skal dirigere ham. Altså det er sgu ikke så svært med et grid system, om du kører 4 gader frem og 4 til siden eller 4 til siden og 4 frem, så ender du det samme sted… men han kunne ikke give en fast pris, da det jo var åååh så usikkert hvor vi skulle hen. Vi blev enige om 1000 pesos maks, hvilket er 25 kr, ikke lige frem nogen herregård. Vi kørte lige til min lejlighed uden problemer og han ville have 700, hvilket var fint.

Nåh tilbage til Naomi. Hold kæft hun var sød. Hun blev helt forlegen da jeg sagde hun var smuk. Hun ville have de 50 dollars i tasken inden vi gik i gang, da hun har haft dårlige oplevelser med andre kunder. Vi tog et bad sammen, dejlig ungpige krop, massere af passion og våde tungekys, desværre smagte hun af askebægre, i bagklogskabens lys skulle jeg have givet hende noget tyggegummi.

Klart det bedste knald indtil videre. Nu har jeg efterhånden været sammen med en del GP’er, så jeg vil vove at påstå at jeg kan spotte når de faker det. Naomi stor smilte under hele akten og kunne ikke holde udstrålingen af nydelse tilbage og hendes krop rystede jævnligt, hun var driv våd.

Hun kunne ikke blive at overnatte(noget jeg burde have aftalt på forhånd) og hun havde ingen telefon, så vi havde ikke mulighed for at aftale at mødes igen. Jeg gav hende noget chokolade, tyggegummi og 2 skrabere som hun blev mega glad for.

Zulay, 24
Jeg havde været på bustur rundt i Cuba og var endt i Trinidad.

Jeg var blevet anbefalet at tage på et diskotek der her Ayala. Det viste sig at være et diskotek inde i en grotte, ret vildt og klart en oplevelse værd. Det var lørdag aften og fyldt med mennesker. For satan der var nogle flotte piger, på en 18-22 år vil jeg tro. Umiddelbart vurderede jeg det ikke til at være et 100% hook up sted og de fleste af pigerne virkede til at være ikke-GP’er, der var også en del turister. Men der var nogle damer jeg fik kontakt med udenfor, der var man ikke i tvivl om at de var 100% “working girls”. En af dem så rigtigt godt ud, måske ikke det kønneste ansigt, men en fantastisk bagdel, chokolade brun hud og slank krop.

Da jeg kom indenfor havde jeg 3 valg, gå hjem alene, forsøge mig med en af de unge ikke-GP’er eller vælge det sikre. Det blev det sidste. Jeg dansede med hende den flotte, meget seksuelt og hun kunne tydeligt mærke at jeg havde stådreng på. Efter lidt tid satte vi os ned, hun hed Zulay og kunne en smule engelsk. Hun spurgte “you looking for chicas?” “Si”. Hun sagde hun havde rum hjemme os hende, så vi kunne tag 2 motorcykler til 1000 pesos i alt, ca 25 kr. fint nok. Da vi kom ud skulle jeg gå lidt væk imens hun snakkede med en politimand. Hun snakkede længe med ham, om hvad ved jeg ikke, men hun fortalte senere at der altid er bøvl med politiet. Vi hoppede op på hver vores motorcykle, som kørte hver deres vej… jeg nåede da at tænke hvor fanden er jeg på vej hen? Et bordel? Et baghold?

Min motorcykel ankom som den første til en stille gade, lidt efter kom Zulay. Hun førte mig om i baggård, hvor hendes lille hus lå. Det var simpelt men rent og ryddeligt. I det første rum var der et køkken og spisebord, det næste toilet og tilsidst soveværelse med en dobbelt seng. Et veludstyret soveværels hvor man ikke var i tvivl om at det flittigt blev brugt til prostitution. Vi satte os på sengen og kommunikerede lidt med Google translate. Hun sagde at jeg skulle give hende en gave. Jeg fandt 40 dollars frem, det var hun fint tilfreds med(mon 20 havde været nok?). Hun havde virkelig en dejlig krop, store sutte læber, fine bryster, afrorøv, smal talje. Vi tog tøjet af, massere af tungekys og hun gik i gang med et blowjob, på med kondomet, en smule spyt og så var vi i gang. Der var lidt spil for galleriet, men efter lidt tid tror jeg det gik over i ren nydelse. Jeg skulle helt op i hende, hun rystede over hele kroppen og blev godt våd. Solidt professionelt knald.

Det var begrænset med kælerier bagefter, hun skulle tilbage til diskoteket og jeg ville hjem. Hun ringede efter de samme motorcykler igen, som hver fik 500 pesos for at køre mig hjem og hende tilbage til festen.

Indira, 19
Jeg var kommet tilbage til Havana. Jeg forsøgte forgæves at finde et hook up på Badoo, men der var ikke rigtigt bid. Så jeg tog en gå tur ned til Paseo del Prado, for at se hvad der var af tilbud klokken 13 en tirsdag. På vejen der hen fik jeg flere tilbud, men ikke noget der fristede. Op og ned af boulevarden jeg gik og på en af de sidste bænke sad hun der. Næsten helt sort, fantastiske former og smukt ansigt. Var hun mon til “salg”? Hun fastholdte øjenkontakt, så den var god nok. Jeg gik der hen og sagde “Hola, do you speak english?”, “no”. Jeg satte mig ved siden af og fandt Google Translate frem. Vi kom frem til at hun hed Indira, var 19 år og ville gerne med mig hjem. Vi aftalte en pris på 40 dollars.

Hold kæft hun var sød, lækker og sexet. Glad, dansede, massere af våde tungekys. Dejligt blowjob, hun var mega våd og liderlig. Hun var tydeligvis skuffet da jeg kom og havde brug for en pause, men jeg kom efter det i anden runde. Lidt hæng i patterne, men ellers en af de flotteste kvinder jeg nogensinde har været sammen med og et af de bedste knald. Hun tog hjem efter et par timer, glad og smilende.

Arianna og Yarismelis, 19
Jeg besøgte Art Factory i Havana, som skulle være det her helt fantastiske sted, men det faldt ikke rigtigt i min smag, meget artsy fartsy med performance kunst, og i hvert fald ikke et sted man kunne finde et hook up. Så jeg bevægede mig mod de kendte grænsegange, først på V&S bar, men klokken var kun omkring 23, så det var ret dødt, så videre imod boulevarden. Inden jeg nåede så langt fik jeg øjenkontakt med en pige der sad på et dørtrin, hun vinkede og ville tydeligvis i kontakt med mig. Hun rejste sig og en veninde fulgte med. Hun spurgte ivrigt “looking for chicas?”, “yeah” svarede jeg. De præsenterede sig selv, de var begge 19, charmende og smilende, og tilbød sig som en pakkeløsning til 40 dollars hver, den var sgu svær at sige nej til.

Yarismelis var nogenlunde af udseende, men Arianna, holdkæft hun var lækker. Smukt ansigt og dejlig ungpige krop og virkede til oprigtigt at kunne lide mig. Vi tog en cykel taxi til min lejlighed. Jeg tilbød dem en øl, de kunne en lille smule engelsk og vi fik snakket om basale ting. Arianna var meget flirtende og vi begyndte at tungekysse. Hun spurgte efter toilettet, så invitede jeg Yarismelis til at overtage pladsen ved siden af mig og vi fortsatte tungekyssene.

Virkelig en dejlig trekant, en god blanding af GFE og PSE, pigerne gjorde ikke noget seksuelt ved hinanden, men der var en positivt, afslappet og liderlig stemning, de var tydeligvis gode veninder og trygge ved hinanden. Den ene gav mig et blowjob imens den anden kyssede mig og gav mig en pat i munden. Så på med kondomet og bolle dem på skift imens jeg kyssede med den anden. Jeg var klart mest vild med Arianna, men forsøgte at dele sol og vind lige.

Bagefter lå vi på sengen og kælede alle 3. Klokken var over midnat og de skulle hjem. Vi tog et bad sammen og jeg gav dem nogle af de medbragte ting som de satte stor pris på. Med den indsats de gjorde var der ingen tvivl om at de håbede at komme på gensyn, og vi udvekslede også whatsapp kontakter.

Næste dag skrev jeg til Arianna. Jeg fortalte at jeg havde nødprævention og om hun var okay med at have sex uden kondom, det var hun. Hun var ved damefrisør og ville komme ved 18 tiden. Jeg spurgte om hun ville overnatte hos mig, det kunne vi snakke om når hun kom sagde hun. Yarismelis skrev også, men det blev et nej tak, jeg havde kun lyst til at være sammen med Arianna.

Hun ankom kl 18:15. Lige så smuk, sød og charmende som dagen før. Jeg viste hende pakken med nødprævention og brugte Google translate til at forklare præcist hvad det var. Der gik ikke længe før vi var nøgne under bruseren. Hun startede med et blowjob. Virkelig dejlig kæreste sex, massere af tungekys, øjenkontakt, nydelse. Vi smilede og grinte og udvekslede de få ord hun kunne på engelsk og jeg kunne på spansk. Hun red mig til jeg kom oppe i hende. Hun blev liggende oven på mig længe imens jeg fortsat var oppe i hende. Når sproget halter, så kan gensidige knibeøvelser klart anbefales. Hold kæft hvor er det ærgerligt at jeg først møder hende dagen før jeg skal hjem.

Jeg bemærkede nogle strækmærker på hendes mave, og jeg spurgte om hun havde børn. En dreng på 2, faren var selvfølgelig skredet. Heldigvis havde hendes krop ikke taget skade, brysterne var stadig rimeligt faste, hun havde en drøm af en timeglasfigur og perfekt lysebrun hud.

Anden omgang kom til at handle om hendes tilfredsstilles. Hun lå på ryggen og kørte fingeren intenst henover hendes klitoris. Imens var jeg oppe i hende i en meget oprejst missionærstilling. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at bidrage, men det var hende der var i centrum. Efter en god rum tid fik hun en intens orgasme. Jeg tror ikke at jeg ville have været i stand til at få hende til at komme alene. Jeg lod hende nyde det i en kort stund, og så var det min tur, det tog ikke lang tid før jeg kom op i hende igen.

Jeg spurgte om hun ville med ud og få noget at spise. Hun fortalte at hun bor med en skør kusine som drikker og låser hende ude, så hun skulle hjem og kunne ikke blive og overnatte. Jeg havde stadig en del medbragte ting som jeg manglede at dele ud af. Så hun fik en rema pose fyldt med tandpasta, tandbørste, batterier, hygiejnebind, kuglepinde, USB pinde, en power bank som hun blev meget glad for, og selvfølgelig nødpræventionen. Derudover så fik hun 40 dollars som natten før og 500 pesos, ca. 12 kr, til en taxi. Vi holdte om hinanden længe og kyssede før hun til sidst måtte gå.

Klart, klart den bedste oplevelse og hele turen værd.

Nåh, er der nogen der ved hvornår det næste spansk hold starter på aftenskolen? :D

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, fed fed og nyttig fortælling. Jeg overvejer selv en ferie til Cuba. Må jo gøre mit for at afhjælpe den svære økonomiske situation og at støtte las chicas bonitas? Selvfølgelig helt uden bagtanker...

Hvor opbevarede du kontanter til hele turen? I en safe? Kan man mon betro et hotel med dem? Så hvis man får brug for at hæve flere penge er det muligt men til en rigtig dårlig kurs?

Jeg har haft meget held med Duolingo på mobilen. Måske værd at prøve? Synes den er god til at presse en til at fortsætte. Man vil jo ikke miste sin 4 måneders streak og man konkurrerer i ligaer. Kan efterhånden holde samtaler men jeg taler langsomt og ikke helt frit. Har talt det i praksis med en cubaner i mange timer.

Det beløb du skriver er omtrentlig medianlønnen. Men selv top 20% af indkomster er altså meget lav. Der er vist også nogen ting der er gratis eller subsidieret. Men det er stadig svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det Airbnb jeg havde som base havde et pengeskab, og ja selvfølgelig har værten en nøgle eller masterkode. Men værten er jo ikke interesseret i at du klager til hverken politi eller Airbnb eller giver en dårlig anmeldelse, så jeg var tryk i at lade pengene ligge i pengeskabet.

jeg tror du vil få omkring 1/2 eller 1/3 af den reele værdi hvis du gik i en bank eller ATM. En mulighed ville måske være at man kommer i kontakt med en lokal som har en bankkonto i udlandet man kan overføre til.

jeg har prøvet med Duolingo af flere omgange, måske jeg er mere motiveret nu.

hvis du kan nogenlunde spansk, så se at komme af sted og hjælp nogle chicas i nød :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 25 år siden jeg var i Cuba. Jeg husker dengang skulle pigerne have 50 usd pr omgang. Dvs bollet man 2 gange var det 100 dollars. I tillæg skulle man af med 20 dollars for at "snige" pigen ind på hotelværelset. Alt gik i dollars dengang. Ingen ville have pesos, så det vekslede jeg aldrig. 

Men jeg er mest forundret over at prisen tydeligvis har gået nedad over de 25 år...... 

Men tak for en god beskrivelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede skønhederne på Cuba i 2015, kan nikke genkendende til de beskrevne oplevelser, et rent slaraffenland når det gælder de mørke skønheder.

Især en havde jeg god kemi med, 27 år og en langbenet skønhed, hvor alt sad perfekt, hun arbejde på et advokatkontor som administrativ medarbejder, vi aftalte efterfølgende at hun ville være min room mate såfremt jeg kom igen, hvilket jeg så gjorde i 2017, vi havde 7 dage sammen som hun fik 700 Us dollars for, den uge glemmer jeg aldrig, godt jeg lige havde 5 dage for mig selv inden jeg tog hjem igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 11 timer siden:

Det er 25 år siden jeg var i Cuba. Jeg husker dengang skulle pigerne have 50 usd pr omgang. Dvs bollet man 2 gange var det 100 dollars. I tillæg skulle man af med 20 dollars for at "snige" pigen ind på hotelværelset. Alt gik i dollars dengang. Ingen ville have pesos, så det vekslede jeg aldrig. 

Men jeg er mest forundret over at prisen tydeligvis har gået nedad over de 25 år...... 

Men tak for en god beskrivelse!

Det siger nok noget om hvor desperat en situation landet er i pt. Jeg snakkede med en taxa chauffør og jeg fortalte ham at jeg betalte 40 USD, det kaldte han "premium rate" fordi jeg stadig er ung(37), okay af udseende, så pigerne måtte kunne lide mig siden jeg kunne slippe af sted med kun at betale 40, og han mente at jeg skulle betale mere fordi han var ældre og tykkere. Om det bare var BS snak for at komplimentere mig skal jeg ikke kunne sige.

Som I så mange andre fattige lande så eksistere prostitution på Cuba på et spektrum fra 100% fuldtids luder til 100% ikke-luder, og så alt der imellem. Det er svært at sige med sikkerhed hvor på spektrummet de piger jeg var sammen med ligger, en som Zulay var nok mere eller mindre 100% luder, imens en som Valido kunne jeg godt tro aldrig før har haft sex for penge, og i hendes hoved var vores sammentræf, nok slet ikke prostitution, jeg gav hende bare 20 dollars fordi jeg var gavmild, og det var ikke en betingelse for at vi havde sex... Og Arianna der knaldede uden kondom uden at spørge efter merpris? Jeg ville i bedste fald beskrive hende som semi-pro.

Merpris for et ekstra knald lyder også som noget en 100% luder ville sige... som nævnt så var der kun 1 pige der tilbød en ekstra service for en merpris. Situationen i Cuba har nok gjort at flere "almindelige" piger bliver fristet af at tage imod penge for sex. Hvilket jo kun er til min fordel, da non/semi pro er klart min favorit, og det større udbud har nok sænket prisen.

Jeg boede kun på Airbnb, så det var fuldstændigt som at have sin egen lejlighed. Jeg skulle ikke forbi nogen personer, så ingen tjek af ID eller nogen betaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ganske rigtigt som der skrives i denne tråd. Cuba er den grad på spanden. Alt kan bruges. Politiet er (kan være) en oplevelse for sig. Da jeg var i Havana første gang, tilbage i 2019 kunne jeg ikke gå på gaden med min pige i hånden. Hun risikerede at blive anholdt for løsgængeri, så vi måtte pænt gå på hver sit fortov. Efter coronaen er forholdene bare blevet værre og værre. Ingen fødevarer i butikkerne og de få ting der er tilbage koster så meget at den almindelige cubaner ikke har råd til dem. Vi plejede at tage til vestenden af Havana og handle stort ind i et af de velassorterede dollar supermarkeder. I 2021 kostede en indkøbsvogn fyldt til randen med dagligvarer ca. 300 dollar. Året efter kostede den 600 dollar og de tomme hylder var mange. Sidste gang i efteråret 2023 1000 dollar. På det sorte vekslemarked fik jeg i 2022 5000 pesos for 100€ i 2024 fik jeg 10000 . Det kaldes hyperinflation. En lidt sjov ting; en flaske Havana Club kostede tilbage i 2019 7,35 dollar det gør den stadig i 2024. Det er så ligegyldigt om du køber den i en butik eller på en bar. Castro bestemte for mange år siden at rom er en basisfødevare. 

Som Jersey skriver er det er det godt at have nogle ting med til at dele ud af. Hvis de ikke lige kan bruge tingene selv er der altid muligheden for bytte til noget brugbart eller måske mad. 

Nu er jeg ikke så erfaren ud i de der Chicas. Jeg endte op med den første dejlige unge chokoladebrune tøs der krydsede min vej. Det er snart 5 år siden og vi holder stadig sammen. Sådan kan skæbnen også være. Dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rullskidan skrev, for 21 timer siden:

What is your preference, Kenya or Cuba? Motivate please. 

Kenya is still my favorit because of that authentic girlfriend experience. If I spoke decent Spanish I think I would prefer Cuba, I could probably get to have similar experiences as in Kenya.

The women in Cuba are more attractive and there is more variation. Havana feels safer compared to Mombasa and Nairobi and the people friendlier.

In terms of climate Nairobi is pleasant all year, Mombasa is always too hot and Havana is pleasant during the winter and I would imagine way too hot for me in the summer. I prefer 20-25c and cloudy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...