Hop til indhold
Signor Cuoco

En lystrejse der bygger på gensidig tillid

Recommended Posts

Selv om jeg egentlig er lidt blufærdig, har jeg altid opgivet mit rigtige navn til pigerne (jævnfør Den glade Amatørs gode tråd). Ganske enkelt for at vise tillid fra start.

Det har vist sig at være en god idé. Åbenhed kombineret med et smil, positivisme og venlighed har givet mig utroligt meget tilbage igennem alle årene i denne verden. Min rejse i erotikken har ikke altid været nem. Skam over "forbudte lyster", generthed og præstationsangst prægede de unge, og til dels de midaldrende, år. Men efterhånden som vi har lært hinanden at kende, har de skønne erfarne piger afvæbnet og afmystificeret alt det rod, som jeg bar rundt på. Det er efter min mening den særlige ekstra dimension, man opnår ved at udvise gensidig tillid og respekt, også selv om det er et "kundeforhold".

Jeg er blevet sat fri, fysisk og psykisk. Det hører med til billedet, at jeg altid booker mindst en time og at de piger, som jeg besøger, er selvstændige, ofte danske, og har deres egen stemme både i deres annoncer og ofte i debatten herinde. Det samme gælder de udenlandske piger, som jeg besøger. Desuden befinder alle sig i den øvre ende af skalaen med priser på ca. 2000-2500 kroner pr time + den gratis ekstratid der nogle gange løber på, fordi vi har det godt med hinanden efter en del års samvær.

Jeg går ikke efter en lav pris, men efter gode oplevelser og bæredygtighed. For mennesker, dyr og natur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Tobias rahim sagde i en sine sange “jeg tror det bedst at være ærlig” og ja man kan jo sige man kommer længst med ærlighed.

Da jeg gjorde mig af mine besøg brugte jeg et dækkenavn overfor nye, men overfor de faste jeg besøgte kendte de mit rigtige navn men det var fordi jeg vidste de var selvstændige og jeg kendte dem godt (ja altså det de synes jeg skulle vide om dem)

Og så tænker folk nok jamen hvorfor bruge et dæknavn ? Jo ser du jeg havde en uheldig skriftlig eskapade med  en ny piges bagmand som indebar en helvedes til masse trusler og han fandt mig sgu også lige både  på insta, og Facebook,  og som gjorde jeg måtte skifte nummer, og gjorde også at jeg valgte at bruge et dæknavn.

nå men anyways synes det er fair man bruger sit rigtige navn for ja som du siger det giver nok noget bedre kendskab, men synes egentlig også det er helt okay at bruge et dæknavn hvis det skal være det, man er jo så forskellige.

Iøvrigt tror jeg at jeg vil skifte navn til etspil5moden i virkeligheden

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, etspil5moden, vi er forskellige. Derfor er mit skriv også en fortælling om personlige erfaringer med GPs, og hvad de har betydet, og betyder, for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 19 minutter siden:

Derfor er mit skriv også en fortælling om personlige erfaringer med GPs, og hvad de har betydet, og betyder, for mig.

Og det er helt fair, vi har alle vores måder og du har  din og din måde at besøge pigerne på er jo også respektfuld og det er jo sådan det skal være om du så bruger dæknavn eller dit eget så er det jo den måde du har det bedst med at gøre som er vigtigst.

man kan jo også godt se  din respekt for pigerne i dine skriv.
 

Som nævnt havde jeg de 2 faste som var de eneste der fik lov at komme så tæt på. Og så var der så hende jeg besøgte hvor jeg fik hendes bagmand på nakken fordi han fandt mit rigtige navn , han truede mig med at ville fortælle alle jeg kendte på Facebook og på Instagram at jeg besøgte glædespiger, han ringede mig op jeg ved ikke hvor mange gange også om natten, og til sidst sagde jeg bare jamen han kunne sgu bare sige det til mine forældre, og venner jeg havde ikke noget at skjule. (Der skete ikke mere ved det) men dog var det nok til at ændre mit nummer og efterfølgende  gjorde det så også at jeg brugte et dæknavn. 
 

Mit skriv var egentlig ment med at jeg forstår begge parter, er jo også enig i at hvis pigen kender dig altså dit rigtige navn at det kan give en form for bedre kendskab og alt det. Man kan på den anden side også sige at selvom jeg brugte et dæknavn efterfølgende så havde jeg dælme også nogle formidable oplevelser.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 6 minutter siden:

Og det er helt fair, vi har alle vores måder og du har  din og din måde at besøge pigerne på er jo også respektfuld og det er jo sådan det skal være om du så bruger dæknavn eller dit eget så er det jo den måde du har det bedst med at gøre som er vigtigst.

man kan jo også godt se  din respekt for pigerne i dine skriv.
 

Som nævnt havde jeg de 2 faste som var de eneste der fik lov at komme så tæt på. Og så var der så hende jeg besøgte hvor jeg fik hendes bagmand på nakken fordi han fandt mit rigtige navn , han truede mig med at ville fortælle alle jeg kendte på Facebook og på Instagram at jeg besøgte glædespiger, han ringede mig op jeg ved ikke hvor mange gange også om natten, og til sidst sagde jeg bare jamen han kunne sgu bare sige det til mine forældre, og venner jeg havde ikke noget at skjule. (Der skete ikke mere ved det) men dog var det nok til at ændre mit nummer og efterfølgende  gjorde det så også at jeg brugte et dæknavn. 
 

Mit skriv var egentlig ment med at jeg forstår begge parter, er jo også enig i at hvis pigen kender dig altså dit rigtige navn at det kan give en form for bedre kendskab og alt det. Man kan på den anden side og sige at selvom jeg brugte et dæknavn efterfølgende så havde jeg dælme også nogle formidable oplevelser.

Du gjorde det helt rigtige i den situation...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...