Hop til indhold

Recommended Posts

Hej i stuen 

Jeg søger en sød pige der tilbyder creampie. Gerne i Storkøbenhavn og gerne i dag. Hvis der er en broder der planlægger et visit omkrlng middagstid og mangler en ekstra mand, er jeg frisk. Send gerne en privat besked også med en anbefaling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har erfaring med Melissa i Lyngby? Jeg har noteret at hun skriver first time, men det er set før

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyrtaarnet skrev, for 4 timer siden:

Hej i stuen 

Jeg søger en sød pige der tilbyder creampie. Gerne i Storkøbenhavn og gerne i dag. Hvis der er en broder der planlægger et visit omkrlng middagstid og mangler en ekstra mand, er jeg frisk. Send gerne en privat besked også med en anbefaling. 

Hej Fyrtaarn, hvis du besøger en af de to foreslåede kvinder, gider give en kort anmeldelse eller vurdering, overvejer selv at besøge dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Melissa da hun var i Hvidovre - ca. 1½ år siden.

Så når hun skriver "first time"  så refererer det til at det er første gang i Lyngby :) (First time in Lyngby)

Jeg havde en ok oplevelse med hende, kan jeg sige. - Der var lidt forvirring mht. gebyr for betaling med Mobile Pay, som jeg først indså da jeg var hos hende. Men betaling kom på plads, og havde en fin oplevelse, som jeg tit har tænkt tilbage på.

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg

Link til indlæg
AV1 skrev, den 26.2.2024 at 12:43:

Er der nogen der har erfaring med Melissa i Lyngby

Der er mindst 50 anmeldelser sikkert en del flere. Tidligere Hvidovre og Rødovre og en overgang Østerbro. Det "nye" er at hun/de er flyttet til en anden by. Aktiv siden 2017 mindst.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...