Hop til indhold

Recommended Posts

Grundet en stram og hård eksamenstid kommer min anmeldelse først nu. Det er selvfølgelig lidt beklageligt, men da hun stadig er aktiv, mener jeg alligevel at min andmeldelse har en vis relevans.

 

http://www.voksenlisten.dk/sweetandhot

 

Jeg har tidligere haft et par oplevelser med købesex, men disse har været så dårlige, at jeg blev lidt skræmt fra at prøve igen. Oven i det har den økonomiske konsekvens også været en bitter pille at sluge, når man som jeg er på SU. Jeg har derfor fulgt godt med i dette forum, for at være nogenlunde sikker på at mit ”come-back” blev godt :smile:

 

Jeg havde gennem et stykke tid holdt lidt øje med hendes profil, og efter at have læst SailorJoes fremragende anmeldelse, , var jeg ved at være overbevist. Da hendes annonce så pludselig dukkede op igen for 3 uger siden, og jeg netop stod med lidt cach efter at have byttet nogle julegaver, besluttede jeg at nu skulle det være. Jeg kontaktede hende på sms, præsenterede mig selv samt mine ønsker(især hendes våde, dybe blowjobs), og spurgte om muligheden for at aflægge hende et besøg. Aftalen blev at jeg skulle møde op i Vanløse en time senere, og som sagt så gjort.

 

Jeg ankom en lille smule nervøs.. Ville hun nu kunne leve op til de forventninger og tanker jeg havde om hende? Ville det blive endnu en sløj og skuffende oplevelse? Og næsten endnu værre - ville det være et spild af de penge jeg nu havde efter at have byttet julegaverne fra mine forældre? Jeg ved ikke om det skyldtes min nervøsitet, eller om det var grundet mine kolde fingre, måske en kombination, men det resulterede i hvert fald i, at mine snørrebånd slog knuder da jeg skulle binde dem op, og jeg havde lidt problemer med at få skoene af! Det grinte vi så lidt af mens hun førte mig ind i soveværelset  :smile:   Vi var ikke mere end lige kommet ind i hyggerummet, før hun nærmest flåede jakken af mig. Jeg fik fumlende lagt de sammenfoldede 1500 kr. på et lille bord, men hun ænsede dem stort set ikke. I stedet begyndte hun at råsnave mig, og pille på min pik uden på bukserne. Hun fik dem hurtigt åbnet og trukket lidt ned, hvorefter hun satte sig på knæ og tog min allerede halvstive pik under fantastisk behandling(!) Dejlig dybt og vådt, krydret med et dirty blik og frække smil. Efter lidt tid kom jeg ud af resten af klunset, og så fortsatte vi ovre på sengen med et fantastisk blow til jeg kom, og hun slugte.

 

Vi tog en lille drikke- og smøgpause i køkkenet hvor vi snakkede om løst og fast, dog primært sex. Jeg fik fortalt at jeg er vild med deepthroat, og derfor var meget begejstret for hendes evner. Omvendt fortalte hun at hun gerne ville være bedre til det, og der var derfor heller ikke den store tvivl om hvad der skulle ske, da vi efter et kvarters tid vendte tilbage til sengen. Endnu en gang kom min pik under særdeles god behandling. Hun pressede sig selv endnu mere denne gang, hvilket resulterede i en masse dejlig, tyk spyt. Det var SÅ frækt!  :D   Vi kørte på et godt stykke tid hvorefter hun pludselig sagde, at nu var hun altså nødt til lige at mærke mig oppe i sig. Hun smed derfor et kondom på min pik, hvorefter hun hoppede op og red mig i sit stramme rølhul. Det var sindssyg frækt at ligge og se på, og det gjorde ikke oplevelsen mindre god at hun samtidig spillede fisse! Af med kondomet, tilbage mellem mine ben, og så tog hendes mund over hvor hendes røv havde sluppet. Det var et fantastisk syn! Efter et stykke tid foreslog hun endnu en pause, da det var lidt hårdt for hendes hals. I min eufori havde jeg mistet alt begreb om tid, og havde derfor ingen anelse om hvad klokken var. Jeg spurgte om vi havde tid til det, hvortil hun blot svarede at det var intet problem.. Hun havde ingen der skulle komme før hen på aftenen, så vi skulle nok få det gjort færdigt. Ud i køkkenet igen, og denne gang gik snakken lidt bredere end blot sex. Efter en halv times tid og nogle smøger, vendte vi tilbage til sengen for at fortsætte hvor vi havde sluppet. Denne gang opdagede jeg tilmed at jeg kunne drage fordel af det spejl hun havde stående ved sengen, og fuck det var frækt at skiftevis se på min pik der forsvandt ud og ind af hendes hals, og så på hendes frække doggystående røv i spejlet. Det resulterede til sidst i at jeg endnu en gang fyrede kanonen af i munden på hende, og igen blev der slugt med velbehag.

 

Jeg blev tilbudt et bad inden jeg smuttede, valgte dog at takke nej. Jeg tog mit tøj på mens vi fortsatte snakken, og da jeg var på vej ud af værelset lagde jeg mærke til, at mine penge stadig lå på bordet som jeg havde lagt dem. Det overraskede mig lidt, men overbeviste mig samtidig om, at det altså ikke kun var pengene der her drev værket. Da jeg kom helt ud kiggede jeg på min telefon, og på det tidspunkt var der gået 2 timer fra jeg ankom(!)

 

Alt i alt var det en fantastisk positiv oplevelse, og jeg er enormt glad for at jeg tog chancen! Sweetandhot er en skøn og behagelig kvinde at være i selskab med, og hun virker til at være meget afklaret med hvad hun laver, og ikke at gøre det oftere end at hun kan have sig selv med i akten. Med en lille smule pli og respekt bør det være muligt for alle at skabe en god kemi her, og derved en god oplevelse. Der er i hvert fald ingen tvivl om at jeg fik mit livs til dato bedste, og i særdeleshed vådeste blowjob!

 

Kommer jeg igen? Jeg er allerede ved at spare op!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Hun er en sød kvinde mellem 40-45 år.

Man kan mærke at hun kan lide hvad hun laver.

Om jeg vil besøge hende igen?

Nej, det vil jeg ikke. Nok mere fordi hendes udseende ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÆV!! Pisser mig vildt af, at andre nu også har opdaget hende ...  :smile:

 

Haha.. Ja, jeg beklager. Det giver selvfølgelig en risiko for at det bliver lidt rift om tiderne ;)

-Men når nu dette forum ledte mig til at besøge hende, så følte jeg også at det var på sin plads at give lidt tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Hun er en sød kvinde mellem 40-45 år.

Man kan mærke at hun kan lide hvad hun laver.

Om jeg vil besøge hende igen?

Nej, det vil jeg ikke. Nok mere fordi hendes udseende ikke noget for mig.

 

Udseende er jo et smagsspørgsmål :)

 

For mig spiller personligheden også ind i en kvindes udseende, og hendes smil og blik fandt jeg som beskrevet meget frække. Hun havde liv og liderlighed i blikket, hvilket, som du også selv nævner, overbeviste mig om at hun godt kunne lide hvad hun laver, og det var helt sikkert med til at gøre min oplevelse god :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Hun er en sød kvinde mellem 40-45 år.

Man kan mærke at hun kan lide hvad hun laver.

Om jeg vil besøge hende igen?

Nej, det vil jeg ikke. Nok mere fordi hendes udseende ikke noget for mig.

 

Ok, men heldig for os andre - det er altid en overraskelse af se hvem der er bag profilen, nogle gange er det rigtigt godt andre gange mindre, sweetandhot er en overraskelse, men når hun ser dig i øjnene og ruller sig ud så glemmer du det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Det er sidste vagt i Vanløse.

Men starter igen på ny adresse i Hvidovre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden:

En anmeldelse der er  3,5 år gammel kan næppe være til nytte for ret mange.

Men god fornøjelse dersom du giver hende et besøg.

God weekend.

Hmm, du må ha' misset @xo-nix's anmeldelse af hende fra 9/7-2017, selvom jeg ellers linkede hertil.

Men anyway .. tak og det er jeg sikker på at jeg vil ha'. :D

God weekend til dig også!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 2 timer siden:

Lige i hendes tilfælde gengiver den gamle anmeldelse et ret præcist indtryk af en oplevelse med Lineandyou/sweetandhot

Præcist hvad jeg antog. 

At dømme efter @xo-nix's anmeldelse lader det bestemt også til at være tilfældet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...