Hop til indhold
Guest Fræktparfrafyn

Sutteevent fredag d. 1/3 i Odense kl. 16-18

Recommended Posts

Guest Fræktparfrafyn

Fræk blondine på 44 med store E-bryster og fast røv, vil gerne se frække veludrustede og virile pikke til sutteevent fredag d. 1/3 kl. 16-18 i Odense. 

Du skal have en stor tyk viril pik på min 19 cm. Du må gerne være yngre og kunne sprøjte flere gange. 

Hun sutter dig grådigt og tømmer dig helt for alle dine safter. 

Hvis du er seriøs, har en stor tyk sprøjteklar pik på min 19 cm, skal du være velkommen til et frækt event som er gratis. 

Manden vil være til stede i rummet for at passe på den frække suttetøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et fed setup og godt tidspunkt. 
jeg er 39 og har 23 cm at sutte på så er klar fredag ;)
Er der billede af hende et sted eller mere data om vægt og højde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at det er aktuelt for mig, da jeg er i København, men det lyder sgu frækt. I burde lægge det på nettet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Godt du synes det er frækt. Det er der mange der gør, men desværre ikke mange seriøse!!!!! Er det her ikke nettet?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 2 timer siden:

Godt du synes det er frækt. Det er der mange der gør, men desværre ikke mange seriøse!!!!! Er det her ikke nettet?? 

Tænker de fleste herinde er seriøse...

Meeeen... Et indlæg uden billeder eller højde/vægt på den pige der skal leges med, virker i mine øjne ikke særlig seriøst... Jeg vil vide alder, højde, vægt og se billeder før et eventuelt event fanger min interesse... 

Men held og lykke med det, håber i får en fed oplevelse...

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Det kan du og andre da også få, hvis de opfylder betingelserne og selv er villige til at sende det samme - respektfuldhed og gensidighed, er vel en forudsætning for god og ærlig sex. Men her tror I alle åbenbart, at en kvinde er en vare - måske I skulle ankomme til 2024!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 2 timer siden:

Det kan du og andre da også få, hvis de opfylder betingelserne og selv er villige til at sende det samme - respektfuldhed og gensidighed, er vel en forudsætning for god og ærlig sex. Men her tror I alle åbenbart, at en kvinde er en vare - måske I skulle ankomme til 2024!!!!!

Intet disrespekt fra min side af... Tænker bare at det er jer der har et event i skal "sælge" om det koster gratis eller 5.000 er sådan set underordnet... Men i bund og grund, er det kvinden hos jer der "sælges", så ville sådan set bare komme med en anbefaling til jer, ikke andet... Men det vælger i jo selv om i vil...

Held og lykke med eventet

 

I dette forum sælges events, gangbangs og ganske almindelige "kvinder" til sex, så måske i skulle lande og tjekke dette forum ud, istedet for at vise os "mænd" disrespekt... 

Redigeret af Buttfreak
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Forstår godt, at du må købe sex. Hold da op en holdning!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 2 timer siden:

Forstår godt, at du må købe sex. Hold da op en holdning!!

Holdning??? Kan bestemt ikke se at jeg har en "underlig" holdning i dette forum... Men tænker at i er landet på den forkerte side på "nettet....

Jeg har før købt sex, ja... Ligesom 98% af alle andre på annocelight... Vågn nu op, det er hverken scor eller dating dk det her, men en side hvor mænd anmelder "købe" kvinder... 

I undrer jer over at der ikke er nogen "seriøse" i dette forum, tænker det er fordi at i er på den forkerte side, eller også er der bare ikke interesse for at få suttet pik af en 44 årig size queen der ikke engang vil ligge et par billeder op, så man kan se om hun er tyk eller tynd :biggrin: 

  • Synes godt om 3
  • Tak 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, den 25.2.2024 at 19:18:

Fræk blondine på 44 med store E-bryster og fast røv, vil gerne se frække veludrustede og virile pikke til sutteevent fredag d. 1/3 kl. 16-18 i Odense. 

Du skal have en stor tyk viril pik på min 19 cm. Du må gerne være yngre og kunne sprøjte flere gange. 

Hun sutter dig grådigt og tømmer dig helt for alle dine safter. 

Hvis du er seriøs, har en stor tyk sprøjteklar pik på min 19 cm, skal du være velkommen til et frækt event som er gratis. 

Manden vil være til stede i rummet for at passe på den frække suttetøs 

Måske du skulle overveje en mere troværdig tekst!

 

Hvem tror du hopper på dette arrangement?

 

Seriøst.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, 1 time siden:

Holdning??? Kan bestemt ikke se at jeg har en "underlig" holdning i dette forum... Men tænker at i er landet på den forkerte side på "nettet....

Jeg har før købt sex, ja... Ligesom 98% af alle andre på annocelight... Vågn nu op, det er hverken scor eller dating dk det her, men en side hvor mænd anmelder "købe" kvinder... 

I undrer jer over at der ikke er nogen "seriøse" i dette forum, tænker det er fordi at i er på den forkerte side, eller også er der bare ikke interesse for at få suttet pik af en 44 årig size queen der ikke engang vil ligge et par billeder op, så man kan se om hun er tyk eller tynd :biggrin: 

Hvor har du dog RET i dit sidste skriv.

 

I guder man.

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Tak for jeres opbakning!!!!! - eller noget. Nu ved vi da, at det ikke er her vi skal finde frække mænd. 

Vi forstår dog ikke, hvorfor alle skal kunne se foto af den frække tøs - vi har bedt om, at du skal have min 19 cm. Dem der har det kan naturligvis få foto. Alle I andre må spille pik til noget andet!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...