Hop til indhold

Recommended Posts

Hej svende

Så tog jeg lige endnu en for holdet.
Men inden jeg går i dybden vil jeg understrege at hun er en vildt sød og smuk ung pige. Så behandel hende ordentligt.
Har lige været på besøg hos Rose https://annoncelight.dk/showad/396984 som så viser sig også at være Christine https://annoncelight.dk/showad/396856 hvilket hun selv viste mig.

Jeg er typen der rigtig godt kan lide en lækker sensuel erotisk massage inden der overhovedet skal ske andet. Meldte dette ud i en vildt ukompliceret dialog via sms, hvor det Engelske var intet mindre end fantastisk. (Hun skriver selv at Google translate er hendes ven)
Så jeg bliver fanget af teksten BEST EROTIC MASSAGE... Og der fik jeg en næse der er længere end pinocchio på sterorider...
Pigebarnet har ikke den fjerneste ide om hvad massage og da slet ikke erotisk sensuel body to body massage er.
Det blev til en tør omgang smånussen på ryggen (ja for Olie er jo blevet dyrt efter Ruslands Kaos) ((Hun er btw Russisk)) Hun virker ikke til at have det godt i det hun laver, og netop der valgte jeg at der ikke skulle ske noget seksuelt, men udelukkende nærvær-
Så efter en 10 min vendte jeg mig om og holdt hende tæt. Bad hende tage sin telefon og lade mig skrive noget til hende på google translate. Jeg skrev "Tag det helt roligt og træk vejret. Jeg kommer ikke til at gøre noget du ikke har lyst til. Det er vigtigst for mig at du har det godt"
Så lå vi der nok 5 min og kiggede hinanden i øjnene, smånussede lidt og ja hun strejfede da kalorius et par gange men kun strejfede.
Jeg lagde hende på maven og begyndte at vise hende hvordan en erotisk sensuel massage kan være.. Efter lidt tid rykkede hun sig lidt og jeg kunne se tæppet under hende var plask vådt. så jeg gled op til hendes ansigt og bed let i hendes øreflip hvilket tændte hende endnu mere. Så jeg vendte hende om på ryggen og begyndte at slikke og kysse hende overalt. Endte i vel 30 minutters fisse slikken hvor krampetrækningerne og de småspastiske bevægelser indikerede at hun nåede at komme 3 gange. Safterne løb ud af hende og NU havde jeg virkeligt lyst til at kneppe hende, men min time var allerede overskredet med 10 min. Så det sluttede med et par lidenskabelige kys mens mit skæg og ansigt stadig nærmest dryppede af hendes safter.

Vurdering: 
Pigen. Sød og måske for sød ung pige. Smuk, dog med lidt lange flade bryster, men det betyder jo ikke noget for alle. Jeg fik dog ikke fornemmelsen af at hun var FRÆK og nogensinde ville kunne give slip og skabe en lækker oplevelse.

Sted: Fint nok, dog var det bare en sovesofa med et tæppe på. Hvilket jeg ikke er heeeeelt sikker på bliver skiftet efter hvert besøg...

Gentagelse: Tror det ikke... Skal det gentages så skal JEG ihvertfald styre slagets gang før det vil blive til noget andet en mekanisk usikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kolandmand skrev, Lige nu:

Tak for anmeldelse, tror jeg ta meg en tur i morgen. Snakker hun bra engelsk ?

 

Hun kan ikke sætte 2 ord sammen på Engelsk.. Meget svær komminaktion

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE Lover skrev, for 3 timer siden:

Passer billederne af Rose til den gp du mødte, da det er svært at vurdere Christine med maske

Ja billederne passer ret godt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes virkelig det ligner to forskellige kvinder, men det er selvfølgelig svært at bedømme. Hvis billederne uden maske passer, så er jeg meget træt af, at Ålborg  r så langt væk fra mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...