Hop til indhold
Trucker1

RWNG-KHAW

Recommended Posts

Hejsa herinde

Er jeg den eneste der er bund liderlig for tiden? Gider bare ikke kneppe konen! Jeg skal på en kørertur imorgen og kommer igennem Kruså. Jeg har skrevet med dem på Tøndervej 14 i Kruså men det er nogle tarvelige billeder de har på AL og de vil ikke sende billeder så man kan se hele kroppen, så der står jeg sgu af. Hvis jeg vil have en bojonskinke kan jeg ligeså godt spise hjemme. Nu tænker jeg på RWNG-KHAW i Padborg og der får man en fuld pakke i en time til 1500,-kr

meeen kunne også finde på at kører 10 km sydligere og tage hende thai tøsen i Flensborg. Der får man fuld pakke til 130 euro (1000,-kr) og hun er lidt yngere. https://sexnord.net/profile/731961/nadia
 

jeg elsker at bliver nusset om på ryg og ben i 20-25 min for så bagefter at æde hende fisse og gennemkneppe hende i alle stillinger. Tror sgu jeg kører med Flensborg, for der må jeg aflevere ladningen i munden for 30 euro ekstra 

så 150 euro for 60 min med massage, 69, BJ, sex og cim. Den tager jeg sgu.

god aften derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...