Love2fly 2 Skrevet 31. Januar, 2014 Hej allesammen! Helt ny på dette feltet men har en drøm at besøge en som vil give mig lidt spanking og indvie mig til strapon lege. Har selv kun lidt erfaring fra Nina thaimassage i Aarhus og gorn i København, men disse besøg har givet mig lysten til at prøve noget lidt mer avancerede. Har nogen et forslag til hvem jeg skal besøge, fortrinsvis i Østjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3349 Skrevet 31. Januar, 2014 (edited) du kunne måske prøve sexypussycat i uldum http://side6.dk/6-nyt/article1894597.ece Redigeret 31. Januar, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Love2fly 2 Skrevet 1. Februar, 2014 Tak Knallert. Hun har været på min liste et stykke tid, men har været bekymrede for om det bliver for hårdt! Er ikke helt en slave tøs. Måske jeg skulle prøve, det går vel at stoppe hvis det ikke falder i smag?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3349 Skrevet 1. Februar, 2014 du kan få det som du vil ha det hos pussycat. så bare kom afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg