Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Emmalie både hos Eventyrpigerne og Sexyclub.

http://www.sexyclub.dk/girls/emmalie/index.php

Det var første gang med en GP, så jeg var vildt nervøs. Emmalie var SÅ tålmoldig og hjælpsom. Hun var let at snakke med og får en til at slappe af.

Hun er MEGAlækker med en dejlig petite krop og dejlige bryster og en røv to-die-for. Emmalie sutter som en drøm og har den lækreste mis, man gerne må slikke.

Hvis man er til nus og snakke efterfølgende, er hun også vild god. Snakken flyder lidt og hun er meget nærværende og giver meget af sig selv.

Jeg kan klart anbefale Emmalie og giver hende 100 stjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler mig fristet, da Eventyrpigerne kun ligger 12 km fra min bopæl, men er dog bekymret for, om hun er for ung til en gammel mand som jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 28 minutter siden:

Føler mig fristet, da Eventyrpigerne kun ligger 12 km fra min bopæl, men er dog bekymret for, om hun er for ung til en gammel mand som jeg.

Nix. Go for it!

Heldige dig med kun 12 kilometer til Emmalie, Sofia, Mia, Paprika, Julia, Anna og Rebecca.

Piger som ville klæde ethvert lysthus i Hovedstaden..

Ja, nogle af dem har et par vagter men der er langt imellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Nix. Go for it!

Heldige dig med kun 12 kilometer til Emmalie, Sofia, Mia, Paprika, Julia, Anna og Rebecca.

Piger som ville klæde ethvert lysthus i Hovedstaden..

Ja, nogle af dem har et par vagter men der er langt imellem.

 

Jeg plejede at besøge Freja og Katrine, men de er forsvundet fra vagtlisten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, 1 time siden:

Føler mig fristet, da Eventyrpigerne kun ligger 12 km fra min bopæl, men er dog bekymret for, om hun er for ung til en gammel mand som jeg.

Så ung er hun skam heller ikke mere, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid kun haft gode oplevelser med Emmalie. 
Sødt smil, fniseri og godt humør, så var jeg solgt da jeg besøgte hende første gang ;)

Tak for indlægget Søren, det er fedt at du havde en god oplevelse B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, den 25.2.2024 at 17:45:

Så ung er hun skam heller ikke mere, 

Hun må være sidst i tyverne eller måske en anelse ældre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er en skam at flere af de danske damer, giver sig ud for at være unge piger… 

sød, flot og sexet men midt/sidst i 30’erne er nok mere realistisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro, at hun er omkring de 30 år måske lidt yngre. Det var i hvert fald det, jeg fik ud af vores samtaler om vores liv.

22 er hun i hvert fald ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt nok med alder og billeder.

Jeg synes dog, hun er skøn alligevel. Hun er smuk, som hun er. For mig er hendes personlighed og selskab helt i top 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle mine med mennesker og til folk som ikke tror det så er det her et levende bevis pp det her er mig og at jeg IKKE er hvad der bliver skevet og udgivet mig for at være og ikke at være jeg  vil med hånden på hjertet sige jeg ked af at der er en herinde som ikke har nok i sit liv til at angive falske anmeldelse om andre

 

men værså god til dem som ikke tror det og hav en fantastisk dag 

 

kys emmalie 

IMG_6746.jpeg

IMG_6744.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmalie, tak for de dejlige bilder. Du ser ud som en pige helt etter min smag. Håber det er ledigt når jeg booker en time neste gang jeg er i København. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...