Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi forleden til en times massage. Jeg kom lidt før det planlagte tidspunkt, men det var ikke noget problem, blev sendt op på loftet, hvor jeg smed tøjet og lagde mig på brixen. Hun spurgte om det skulle være en blød eller hård massage. Og jeg ønskede en middelhård massage. Det mestrede hun til ug. Det eneste minus var at hun var en lille smule flyvsk. Ellers var det godt hårdt. Jeg havde beholdt mine boxershorts på, men hun var fræk nok til at give lidt pirrende strejf op mellem benene, så da jeg vendte mig om kunne hun se jeg havde stådreng på, så hun greb ham og spurgte om han også var stiv ligesom mine andre led, og om han også skulle løsnes op. Og ja nu havde hun jo ved ham så mit lille hoved fik lov til at bestemme. Så han fik en god blid massage. Jeg gik der fra med en god fornemmelse i kroppen. Så kommer jeg tilbage en anden gang..... Hmm ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun giver en virkelig god massage. Og hvis man beder hende om at tage godt ved, så får man noget i retning af det Nana i Nørrebrogade leverede.

Og så kan man samtidig nyde hendes dejlige smil og smukke øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...