Hop til indhold
Guest Kongw

Alexandra/Angelina - SexyClub

Recommended Posts

Guest Kongw

Hej !.

Jeg har en lille beretning jeg gerne vil skrive lidt om. Jeg har været rundt omkring en del efterhånden og plejer ikke at skrive da de fleste oplevelser jeg har er sådan rimelig gode og matcher meget godt det andre skriver.  Men med denne oplevelse tænkte jeg at det var på tide lige at få lidt information udomkring denne oplevelse.

Jeg ringer til sexyclub og spørger om de to piger som er på arbejde har tid. Telefon damen fortæller mig at der er frit på alle hylder og jeg kan snildt komme og hilse på begge to så jeg sætter bilen i gear og køre mod Gladsaxe.

Jeg ankommer og der er fuld gang i trafikken så alle kan se jeg hopper ind i gyden det genere mig ikke rigtig men det kan det jo for andre, jeg kommer op og bliver vist ind i venteværelset og bliver bedt om at vente det gør jeg. Og så kommer telefonen damen ind og spørger hvor gammel jeg var og hun for afvide hvor gammel jeg er og siger at Selina kun tager i mod mænd over en vis alder og jeg er så under denne alder. Så det bliver så til Aelxandra / Angelina har hun heddet. Hun kommer ind i venteværelset og jeg går hen for at sige hej. Og hun stikker hånden frem og for min også jeg fortæller hvad jeg hedder og hun står så og ryster min hånden i et stykke tid. Føles meget mærkeligt og hun kigger mig ikke i øjenene. Jeg siger så jeg skal have en halv time. Jeg havde på forhånd tænkt jeg skulle møde Selina til en times tid men jeg tager en halv time med denne dame fordi hun ser sød ud, og er super flot. hun siger bare gå der ind . Og peger på døren. Jeg går der ind og venter på hun kommer tilbage. Og så står hun og kigger på mig og siger skal du ikke være nøgen og jeg tager så tøjet af. Vi kommer op i sengen og hun sidder bare og kigger på mig og spørger om jeg er skuffet. Og jeg siger nej overhoved ikke. Hun begynder så at stille private spørgsmål som. Er det ikke dig der har en kæreste her, Er det ikke dig der bor i sverige osv. MEGET MEGET grænse overskridene.

Hun går så i gang med en utrolig maskin agtig omgang fransk. Så spørger jeg om hun vil ligge sig på ryggen så jeg kan smage lidt på hendes bryster det får jeg lover til. Så skal vi så til sexen. Det viser sig så det er hendes tid på måneden. Så da jeg skifter stilling er der blod på min bedste ven. Og hun ser det så og tager så kondomet af og så Begynder hun og tale om menustration. Et godt stykke tid. Normalt så er min stiv som en bryllups pik. Den går ikke ned over lidt af det men når hun taler om det så ryger lysten MEGET . Hun sætter så kondom på igen og prøver at få den op og stå efter 2 - 3 min fransk sker der intet jeg tager kondomet af og går selv igang med at få den op og stå det ender med at jeg afslutter selv med hånden det banker så på døren. Der er så gået 19minutter. så det er 11 minutter der er mistet. sådan er det jeg tager mit tøj på og smutter.

Alt i alt. Kan jeg ikke anbefale denne pige. Og heller ikke stedet. Jeg er meget skuffet. Og jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at komme der igen og igen. Men det må være de billeder pigerne har sig.

Alle mine komma og stave fejl er gratis. Og jeg tror jeg har fået skrevet det meste ned, har jeg glemt noget skal jeg nok skrive en besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er der som sådan ikke noget i vejen med, hvis du tænker på faciliteterne. Det er hverken værre eller bedre end så mange andre steder.

Men det er da en noget spøjs optræden af pigen. Et eller andet virker da helt forkert.

F.eks at man giver hånd til en, som man måske i næste øjeblik skal være særdeles intimt sammen med – her ville et knus have været naturligere; især i en tidsalder, hvor man dårligt kan møde nogen, selv fremmede på gaden, uden at det udløser et knus.

På mig virker det også underligt, at pigen er så passiv på boreplatformen. Det er pigen, der som den professionelle skal være den udfarende, og havde du været den generte og tilbageholdende type, kunne forestillingen vel godt være endt her?

Eller er det bare mig, der er bedre vant?

Det er også besønderligt, at pigen stiller private spørgsmål efter få minutters bekendtskab. Det er efter min erfaring noget, der kan – og gerne må – komme langs ad, eventuelt ved næste besøg. Hvis der altså bliver et sådant.

Sådan som tingene er fremstillet, forstår jeg godt, at du er skuffet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist oplevelse - jeg tror nu nok jeg selv havde pakket sammen og gået med det samme når blod blev indblandet i legen.

Som X'et skriver, så er der ikke noget galt med SexyClub. Det minder om så mange andre steder, men Cassiopeia, Seductiongirls og Pussygalores ligger en klasse over hvad angår selve indretningen. Smukke og søde piger kan du helt sikkert også møde på SexyClub.

Jeg kan anbefale et besøg hos Cat: http://www.sexyclub.dk/girls/nova

Hun er super lækker og fræk, hun kysser også gerne - dog er der en del tusser - men det vænner man sig hurtigt til :smile:

Der er flere anmeldelser af hende på EG, læs fx denne her:

Når det banker på døren, så lad vær med at flyv op af sengen med det samme - lad pigen selv give et hint om hvornår legen er slut, det er meget bedre.

Held og lykke med den næste oplevelse på lagenet :-P

Redigeret af Lombardo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kongw

Mener bare at når jeg betaler for 30min så vil jeg da gerne have noget i nærheden og ikke 19minutter. - Men nej jeg var skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er super godt at du skriver om den dårlige oplevelse herinde, men jeg lægger nu mest mærke til din beskrivelse omkring pigen - ikke så meget minutregnskabet.

Jeg har selv været på SexyClub mange gange og kan ikke mindes at ha følt mig snydt på tidskontoen - nogle gange har jeg endda været der i længere tid end det jeg har betalt for.

En gang imellem bliver man nok nødt til at bide en sur oplevelse i sig, der findes ingen garantier derude for ret meget - man kan kun håbe, og så ellers læse med her på EG. Alternativet er at melde sig ind i x-libertinernes klub - de har det sjældent sjovt har jeg hørt :wink:

Det er set før at pigen har aftalt at der skal bankes på døren lidt før tid - måske fordi pigen ikke rigtig kan lide en og vil have det hurtigt overstået.

Jeg har selv prøvet det engang - endda på Cassiopeia - det gjorde mig nu ikke noget for den pige jeg besøgte var totalt ringe - det var en katastrofe og var glad for at komme væk fra hende (er nogle år tilbage nu).

Hvis du virkelig føler dig snydt, så sig til pigen at der må være noget galt med det der æggeur - du mener der er X minutter tilbage.

Har selv oplevet det på hedengange A-gruppen at dette skete og de ville "snyde" mig for 15 min - men jeg brokkede mig og fik hele min tid.

Jeg gentager: Når det banker på døren, så tag den helt med ro - lad pigen vise at det er ved at være tid til legen er slut.

Desværre kan man på mange steder ikke regne med at få "action" i hele den tid man har betalt for.

På Seductiongirls skriver de om bankeproceduren her: http://www.seductiongirls.net/stedet

Her bankes der 5 min før tiden, så man kan få afsluttet, komme i tøjet og sige pænt farvel.

Redigeret af Lombardo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv oplevet det på hedengange A-gruppen at dette skete og de ville "snyde" mig for 15 min - men jeg brokkede mig og fik hele min tid.

I den situation ville jeg hellere have penge tilbage. Det er nederen først at skulle brokke sig og så være intim (medmindre jeg alligevel var midt i en leg med mig som dominerende måske).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er super godt at du skriver om den dårlige oplevelse herinde, men jeg lægger nu mest mærke til din beskrivelse omkring pigen - ikke så meget minutregnskabet.

Jeg har selv været på SexyClub mange gange og kan ikke mindes at ha følt mig snydt på tidskontoen - nogle gange har jeg endda været der i længere tid end det jeg har betalt for.

En gang imellem bliver man nok nødt til at bide en sur oplevelse i sig, der findes ingen garantier derude for ret meget - man kan kun håbe, og så ellers læse med her på EG. Alternativet er at melde sig ind i x-libertinernes klub - de har det sjældent sjovt har jeg hørt :wink:

Det er set før at pigen har aftalt at der skal bankes på døren lidt før tid - måske fordi pigen ikke rigtig kan lide en og vil have det hurtigt overstået.

Jeg har selv prøvet det engang - endda på Cassiopeia - det gjorde mig nu ikke noget for den pige jeg besøgte var totalt ringe - det var en katastrofe og var glad for at komme væk fra hende (er nogle år tilbage nu).

Hvis du virkelig føler dig snydt, så sig til pigen at der må være noget galt med det der æggeur - du mener der er X minutter tilbage.

Jeg gentager: Når det banker på døren, så tag den helt med ro - lad pigen vise at det er ved at være tid til legen er slut.

Desværre kan man på mange steder ikke regne med at få "action" i hele den tid man har betalt for.

På Seductiongirls skriver de om bankeproceduren her: http://www.seductiongirls.net/stedet

Her bankes der 5 min før tiden, så man kan få afsluttet, komme i tøjet og sige pænt farvel.

Undskyld, men hvad er x-libertinernes klub?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Francisco jeg har et princip om aldrig at forklare en vittighed / joke, heller ikke her - brug din fantasi ;-)

Hint: Hvis man er logerende på et plejehjem, så er det sandsynligt at du nok er medlem at nævnte "klub" / kategori.

Undtagelser findes selvfølgelig, det borende X som bor på plejehjem St. Kødlyst, Borebjerg siges stadig at være aktiv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

@Francisco jeg har et princip om aldrig at forklare en vittighed / joke, heller ikke her - brug din fantasi :wink:

Hint: Hvis man er logerende på et plejehjem, så er det sandsynligt at du nok er medlem at nævnte "klub" / kategori.

Undtagelser findes selvfølgelig, det borende X som bor på plejehjem St. Kødlyst, Borebjerg siges stadig at være aktiv :smile:

Okay, jeg kan godt se at jeg burde havde forstået at det var en joke.

Det var ordet "sjældent" der vildledte mig. Det betyder normalt "ikke tit". Det var også sådan du brugte det. Det kan også bruges som adjektivsforstærker, og det var sådan jeg opfattede det da jeg spolede henover dit indlæg og troede at du henviste til en interessant swingerklub.

Men nej, jeg vil ikke være medlem af x libertinernes klub. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Francisco jeg har et princip om aldrig at forklare en vittighed / joke, heller ikke her - brug din fantasi :wink:

Undtagelser findes selvfølgelig, det borende X som bor på plejehjem St. Kødlyst, Borebjerg siges stadig at være aktiv :smile:

Han er i allerhøjeste grad stadig aktiv ;) ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...