Hop til indhold
Guest vest74

Orgasme som i de go’e gamle dage

Recommended Posts

Guest vest74

Som en mand på 50 år vil jeg gætte på, at jeg har fået…hmmmm… nogle tusinde orgasmer i mit liv. Allesammen rigtig fine og nogle af dem virkelig tiltrængte uden at jeg helt præcist kan sætte tal på dem. Tre af dem husker jeg fuldstændig tydeligt, fordi de har været meget kraftigere og længere end alle de andre, jeg har haft: som at komme med hele kroppen.

Den første gang var jeg omkring 20 år gammel. Jeg var lige begyndt at komme sammen med en kvinde, og vi havde haft det, man må karakterisere som kraftig petting en times tid i hendes seng. Fordi forholdet var helt nyt, ville hun gerne vente lidt med andet en hygge, så det endte med, at jeg kørte hjem med en dunkende, precum-dryppende pik. Jeg nåede kun lige hjem, før jeg skulle have gjort noget ved det, så tog med det samme en spiller på badeværelset. Jeg kom på et minut, og det blev en orgasme, der bare slog benene væk under mig. Byggede langsomt op og så blev den bare ved og ved og sluttede af med total lykkefølelse, hvor jeg ikke kunne holde op med at grine.

Nogle måneder senere var jeg i sommerhus med den samme kæreste og to vennepar. Min kæreste og jeg gik og gejlede hinanden op hele dagen: lige så snart vi var lidt alene, snavede vi, en hånd i hinandens bukser, stå tæt op af hinanden hele tiden. Da chancen endelig bød sig, da de andre ville gå en lille tur, endte det med bukserne ned omkring anklerne, benene i vejret på en sofa og en quickie som om det gjaldt vores liv. Resultatet var mit livs anden jordrystende orgasme. Da jeg var ved at være et normalt tænkende menneske igen, spurgte min kæreste mig, hvad der lige var sket der?

Nå, knap tredive år senere er jeg som sagt kommet rigtig, rigtig mange gange. Altid gode orgasmer, nogle selvfølgelig bedre end andre, men aldrig ligesom de to her. For noget tid siden besøgte jeg så en GP. Virkelig en dejlig kvinde, dybe kys, slikkede hende længe, og hun gjorde mig virkelig tændt. Jeg kneppede hende i missionær og kunne mærke, at jeg var SÅ tæt på, men en eller anden tanke i baghovedet gjorde, at den smuttede for mig. Vi prøvede i doggy, og det samme skete: jeg var sekunder fra at komme, da jeg ikke lige kunne holde fast i orgasmen. Jeg tænkte, at det ikke lige blev til en orgasme den dag, hvilket ikke gjorde så meget, for jeg havde virkelig nydt at være sammen med GP’en. Hun gav dog ikke op. Kiggede mig i øjnene og spurgte kælent, om jeg ville komme i hendes mund? Det var SÅ frækt, og da hun hev kondomet af og suttede mig skiftevis drillende, dybt og hårdt, kunne jeg hurtigt mærke, at nu kom det en orgasme, som ikke havde tænkt sig at forsvinde igen. Jeg brølede, så hun trak min pik ud af sin mund og kiggede op på mig. Det første sprøjt ramte hende på munden, og så sprøjtede jeg ellers udover min mave og sengen, mens jeg bare blev ved med at komme med hele kroppen. Sluttede af med at ligge helt ødelagt og storgrinende tilbage, mens hun også begyndte at grine af mig og det, der lige var sket. Så knap tredive år senere fik jeg min tredje rigtige orgasme.

Vil virkelig gerne høre om jeres erfaringer med dette? I alle tre tilfælde har det for mit vedkommende været orgasmer, der blev udskudt og trukket i langdrag, så kan godt være det er en del af forklaringen. Jeg har selvfølgelig hørt om tantrasex og lignende, hvor man træner sig op til de her orgasmer, men det er nu ikke lige noget, jeg er på udkig efter. Jeg er bare virkelig taknemmelig for at have oplevet det tre gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae må skuffe dig. Du har fået 3 orgasmer i dit liv og nogle tusinde udløsninger.

Been there done that and got the T-shirt.

Men prostata massage er altid godt og nærmest garanti for orgasme. Og det endda uden udløsning :P

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vest74

@Moden slikken M

Hmm, det er muligt. Jeg føler mig nu egentlig ikke skuffet.

Tak for tippet! Skal ikke afvise, at det kunne ske en dag, men har ikke lige haft lyst til at prøve det endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...