Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er kræsen med udvalget af piger, jeg er ligeglad med om de er buttede eller slanke, bare jeg kan mærke på dem at de er tilstede legen og at de nyder det de laver og jeg har søgt overalt efter sådan en kvinde. Der er intet i i mit område SydSjælland, der var en enkelt i Roskilde, men hun kørte kun ud og ville ikke komme til mig. Så må jeg søge til Kbh og helt var der heller intet. Jeg har været over Fyn, der va heller intet. Turen kom så til Vejle og her fandt jeg så en lækker sag, men det selvom jeg skrev til hende, så var det eneste hun kunne svare tilbage på, var at hun muligvis havde en aflysning!!! Det kan jeg ikke bruge til noget, så min rejsetid er så lang. Jeg skal ikke begive mig ud på en længere tur og så stå der og vide at jeg muligvis havde en aftale.

Jeg har ikke været sammen med en kvinde i lang tid, det forsætter jeg med indtil den dag jeg finder en kvinde som har sjælen med i det hun laver.

Og fandme ikke om jeg så finder hende nede på Nordlolland et godt stykke ude men jeg tog kontakt til hende vi havde en lækker samtale over sms og til sidst valgte jeg og tage ned til hende.

Jeg blev bydt indenfor af en utrolig sød og dejlig kvinde, alderen passer fint til hende. Hun skriver hun er 32 år, er husmor..Hvilket nok skal passe. Jeg skulle lige være sikker på om det hun beskrev i sin annonce var korrekt at hun ikke kiggede på klokken når vi hyggede, det sagde hun ja til og straks gik vi så igang. Pengene blev lagt på bordet og så gik vi ellers igang med at hygge

Ikke et sekund kiggede hun på uret, jeg kom og vi lå et lille stykke tid og snakkede og så spurgte hun mig om jeg havde tid til endnu en omgang og det havde jeg i den grad. Så den fik ikke for lidt.

Jeg smutter end af døren igen fra hendes private bolig og var virkelig overrasket over hendes behagelige måde og være på, så den kvinde skal jeg besøge igen en anden dag.

 

Linket ville jeg gerne smide ind, men hun fortalte mig at hun.kun havde annoncen på når hun var opstemt og ikke reklamerede konstant. Men prøv og søg på Lolland inde på AL og kig efter husmorsex32. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det. Jeg har bedt om at få din fine anmeldelse flyttet da du har fået den lagt under "efterlysninger";-)

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Tak for det. Jeg har bedt om at få din fine anmeldelse flyttet da du har fået den lagt under "efterlysninger";-)

Gud ja det er også korrekt..Tak skal du have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke finde hendes annonce, så den er nok deaktiveret. Men du kan sagtens smide et link ind til hende. Det kræver selvfølgelig at du har hendes link gemt i dine bogmærker, eller lign. Selv om hun deaktiverer sin annonce, så er det samme link der bliver brugt når hun aktiverer det igen. Det vil sige, at så længe hun ikke sletter den og opretter en helt ny hver gang, så bliver linket ikke forældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke finde hendes annonce, så den er nok deaktiveret. Men du kan sagtens smide et link ind til hende. Det kræver selvfølgelig at du har hendes link gemt i dine bogmærker, eller lign. Selv om hun deaktiverer sin annonce, så er det samme link der bliver brugt når hun aktiverer det igen. Det vil sige, at så længe hun ikke sletter den og opretter en helt ny hver gang, så bliver linket ikke forældet.

Det har jeg så desværre ikke..Men jeg skal gerne smide et link op når jeg igen ser hun er på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 1 minut siden:

Det var en kort fornøjelse … den er væk igen (6 min)

Det var vel bare for at få linket ind? Nu kan tråden jo findes når man søger after hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mine herre. Jeg er igang med at flytte, derfor er min annonce lige pt skjult. Da jeg skal have tid til at komme på plads i det nye. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nadimus skrev, for 7 minutter siden:

Undskyld mine herre. Jeg er igang med at flytte, derfor er min annonce lige pt skjult. Da jeg skal have tid til at komme på plads i det nye. 

Der er slet ingen grund til at undskylde. Hvis du ikke har tid eller gid til kunder, så skal din annonce vel ikke være oppe. Det håber jeg sgu alle har forståelse for...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...