Hop til indhold

Recommended Posts

Var på et besøg hos Gam Rai da lysten havde meldt sig. Stedet er relativt diskret om end ud til en større vej. Blev lukket ind af en dansktalende indehaver. Blev vist ned i kælderen hvor der var ok med en briks med hul til ansigtet. Bestilte 1 time tantra. Pigen var absolut over middel med en nydelig krop (Si var vist navnet, alder i tyverne) hun gav en fræk tantra massage med rigelig pirring af de nedre regioner - dejligt. Det blev tid til vending og det obligatoriske spørgsmål om ekstra. Hjernen var på dette tidspunkt som altid smuttet sydpå og derfor let at friste, men her gik det lidt galt. Hun talte ret dårligt engelsk og forlangte 3000 ekstra for fuld pakke - selv med hjernen sydpå var dette over min grænse. Det blev derfor til et fint HJ af en nøgen pige med smukke ungpige bryster - ikke dårlig, men de bør overveje deres priser for fuld pakke. Det hele endte med at koste 1100 hvilket i min optik er i den høje ende. Genbesøg - måske. Hvis priserne var mere rimelige så ville jeg nok komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Nu skriver du ikke hvor i landet det er, men ja det lyder temmelig dyrt :geek: .

 

Var du taget her hen, Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense , havde du fået en fuld pakke for 1200kr og en super god behandling.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Nu skriver du ikke hvor i landet det er, men ja det lyder temmelig dyrt :geek: .

 

Var du taget her hen, Suisi privat thai massage i Tommerup ved Odense , havde du fået en fuld pakke for 1200kr og en super god behandling.

 

VH

Det er Novembervej i Herlev, Suisi lyder ellers fin - skulle måske prøve når vejen går der forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop besøgt Gam Rai Massage og det er absolut et sted, jeg vil komme tilbage til. Fik oliemassage af en rigtig sød pige, der også kunne det med at skabe en god kemi. I øvrigt synes jeg, det var et pænt sted, der var en god stemning på klinikken med flere smilende thaipiger. :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Er der andre der har noget at berette?

 

Er deres priser kommet ned på et fornuftigt leje - eller er det stadig 3000 smæk for et skrald?

 

http://www.gamraimassage.dk/filer/behandlinger.html - Deres Saunamassage, kunne principielt godt trække mig derud til en tester - men hvis resten skal betales med en 1/5 månedsløn, tror jeg at jeg sidder over.

 

 

/TB

lidt rask i en vendning

Redigeret af Tykke-B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der et par gange:

 

Først hos C som gav en ganske glimrende massage og så relativt ung og køn ud. Tror aldrig de bevist har tilbudt fuld pakke til 3000DKK, men C's engelsk mangler i den grad genkendelighed, hvilket muligvis kan forklare Sonaz' opfattelse af hendes pris. Hun forsøgte at tilbyde body2 body da jeg var der, men jeg fattede først hendes engelsk i 4. forsøg.

 

Anden gang hos en anden - og lidt ældre (uden at være gammel) pige. Massagen var ikke helt i top, men oplevelsen helt ok.

 

Jeg er aldrig blevet tilbudt fuld pakke, men har heller aldrig spurgt.

 

Gnerelt et pænt og godt sted synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er lidt opdatering på Gam Rai i Herlev http://www.gamraimassage.dk. Allerede udefra ligner det et seriøst massagested, og det indtryk forstærkes inden døre. Et af de pæneste steder jeg har besøgt i den branche. Men jeg har nu også famlet mig frem vildledt af falske fotos på massaguide.dk og er ofte endt nogle skumle steder, hvor de fleste af kunderne næppe kom for massagens skyld. Rummene hos Gam Rai fremtræder indbydende og med de bedste massagebrikse, jeg har ligget på - selvfølgelig med hul til ansigtet. Underligt nok er dette en sjældenhed i thai massageverden i Danmark, men det højner fornøjelsen betydeligt, at man ikke skal vride hovedet af led på en helt flad madras. Der burde også være en form for udskæring til pikken, men den slags har jeg kun set på film. Vistnok en gammel Gene Hackman thriller. Han nåede med nød og næppe at komme af briksen, inden han ville være blevet kastreret nedenfra af en ondsindet amazone, der lå på en madras nedenunder, og som egentlig havde lovet ham et BJ. Puha bare tanken. Det er vel kastraktionsangst, der får en til at huske den slags episoder 30 år efter, man har set filmen. Men hvis den slags brikse findes i Danmark, så skriv gerne et tip. Så må jeg kropsvisitere pigen, inden hun går i gang J.

 

Jeg var åben for alle muligheder på Gam Rai, men besluttede mig for at nøjes med en halv times massage. Pigen var ikke helt ung og meget spinkel, men klart en af de mest kompetente massører jeg nogensinde har prøvet. Halvvejs inde i massagen sker der det, der jo af og til sker. Blodet løber til de nedre regioner hjulpet på vej af diskrete berøringer under massagen. Prøvede først at være standhaftig og sige nej til forespørgslen om et HJ. Mest fordi jeg i de situationer hellere vil have hele pakken eller i det mindste en B2B med en pige jeg tænder på. Og da jeg er ubehjælpelig fan af ægte C/D babser, så er det svært at finde på en thai klinik. Men jeg overgav mig og kom derfra med en behagelig træthed i kroppen, der vidner om dejlig effektiv massage. Frisk og sjov pige, som jeg bestemt godt kunne finde på at besøge igen, når det kun er massage, jeg har brug for. 500 kr. for en halv time er vel også rimeligt nok – ikke mindst med tanke på den indsats hun lagde i selve massagen. Et rigtigt godt sted til massage.

 

Venligst Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...