Hop til indhold
Tjon

Isabella Sunshine - Horsens

Recommended Posts

Hejsa

Der ligger nogle lidt ældre beskrivelser af Isabella i Horsens. 

Er der nogen, der har besøgt hende fornyeligt og kan fortælle om det var en god oplevelse. 

Jeg søger gerne lidt gfe oplevelse, og så kunne det jo være interessant at vide om hun er til det? ;-) 

Jeg ved at det er en dame, der har været i “gamet” i nogle år - kan periferisk huske en tidligere annonce, hvor man bl.a kunne se ansigtet

https://annoncelight.dk/showad/287343

Vh Tjon

Del dette indlæg

Link til indlæg

De nyeste anmeldelser af hende er ikke super, men hvis man søger de gamle frem, ser det mere positivt ud.

Hun ser ellers super dejlig ud på billederne. Der er et eller andet ved de polske kvinder. De kan holde sig petit og slanke langt op i 40erne. Hvis altså billederne er taget fornylig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende tilbage i november en kold og blæsende eftermiddag. Heldigvis fik jeg hurtigt varmen for Isabella fik mig til at føle mig godt tilpas. Hun er vildt sød og lidt af en snakkebasse, hvilket jeg kun syntes er rart og hyggeligt. Bestilte 45 min men efterfølgende havde hun ikke travlt og vi talte lidt om positiv livssyn og hvordan det kan påvirke ens tankemønstrer (yes, vi kom langt omkring :)

Hun har en fantastiskkrop og så lærte jeg at man gerne klaske hende lidt på ballerne - det kan hin virkelig godt lide virkede det til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan sige jeg har besøgt hende en del gange - siden oktober 23 og ja billederne holder og hun er smadder sød og lækker. Hendes blowjob er perfekt. 

GFE.. ja og nej for hun kysser ikke... men indlevende og lækker krop. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spectrum skrev, for 18 timer siden:

Er det diskret indgang hos hende?

Selve stedet ligger ud til en forholdsvis befærdet vej men heldigvis går man ind via en baggård, så man slipper for at folk ser én ud til vejen (og baggården er åben, uden port/dør). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...