Hop til indhold
hannic 41

lady shanni Ålborg

Recommended Posts

her kommer mit besøg ved lady shanni 

efter nogle sms og mail bliv det til et besøg ved shanni  og hvilke et , havde aftalt at jeg ved ankomst skulle sætte mig på puden og ta maske på og kalde på lady lægge penge og de andre ting jeg havde med på gulvet  , lyder af lady fodtrin bliv jeg kun mere opstemt af og med orden dygtig slave samle lady tingen op og gik igen og med ordne gå i bad og til bage på puden når du er færdig kald på mig, meget spændt på hvad lady hvad valgt ud fra de ting jeg havde skrevet på  listen, bliv ført ind i rummet og da jeg aldrig havde været der før og med stadig bind for øjne og med lady hånd i min var det kun at følge med og lytte til hvad lady  sige , ned og ligge på gulvet lød ordne og shanni satte sig på mit ansigt og lege med de nede dele , hun har meget skarpe negle kunne jeg mærke , nosser bliv også bundet stramt op men det ik så ondt når shanni sidder på mit ansigt , var jeg ik spændt så bliv jeg da orden kom fra shanni (jamen jeg kan da kende dig kan i forstille jer at tro at man aldrig havde set eller snakket med lady shanni før  så få at vide at vi kender hinanden . nu  det kun gå for langsom med at få bindet af og finde ud af hvem shanni var og hvilke syn jeg fik , Gude smukke shanni efter min øjne hvad  vendte til lyset i loft , bare at finde ud af hvem shanni var  og det bliver i mellem mig og shanni , så skulle min pik laves længer i form af snor bag ved pikhoved og i loft og med orden så kan du lige ligge der lidt  komme om ligt,  og efter at være ophængt mente shanni at nu skulle pik maseres med hendes små men stærke fødder og imens vi snakke og løst og fast , men det er altså i nemt at koncentreres om  samtalen når ens  pik og nosser er under behandling , så skulle noget af det ting jeg havde med afprøves der i blandt nåle , af sprittes det hvor nålen skulle ind jeg satte den først i og shanni satte de sidste 6 i 2 i pikhoved og 4 i nosserne hvor der maga frækt at se shanni så koncentreret så gør det ikke så ondt på mig smiller ,  så efter alle nåle bliv taget ud skulle der lige tørres lidt blod op lille pause og så skulle vi finde en afslut det bliv til at shanni s  bryster over mit ansigt og godt med olie på pikke og med hjælp fra shanni hænder også lykkes det også ,, det blive så godt at jeg lige skulle sunde mig lidt for at komme til bage til virkeligheden  var langt ud lige en over gang  med med shanni hjælp kom til bage igen ,, et bad og i tøjet  vi aftalte at det ik var sidste gang vi ses 

så alt i alt en super oplevelse 

specielt når man ik regner med at kende  shanni og har bind for øjerne kan i forstille jer hvor mange tanker der flyver i gennem hoved 

( er det fra ens vennekreds, lokalt samfundet . den lokale købmand , kliknik damen fra tandlæge ,eller læge kliknik damen , )

så er det BARE  shanni fra  tidlig fælles  interesser ,,

 

     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...