Hop til indhold
Peter97

Alessia Støvring - skøn som altid

Recommended Posts

Jeg er kommet hos Alessia i Støvring (https://annoncelight.dk/showad/357740) nærmest siden jeg var 18 (27 år nu). Jeg har kun positive ting at sige. Hvis dér er én ting, jeg ikke forstår, er det hvordan hendes bryster bliver større og større for hver gang, man møder hende, selvom hun har rundet de 30 år. Jeg har taget hende analt, vaginalt og oralt adskellige gange, altid uden den mindste brok. Skal man besøge hende, kan jeg varmt anbefale at betale de 500,- kr for adgang bagtil. Vaginalt føles hun mærket af sit erhverv (lidt for megen plads til min smag), mens hun analt føles ung og meget stram. Er man til megafransk skal man være obs på, at hun vægter hygiejne højt og vil bruge de næste 5-7 min på at børste tænder. Til genæld modtager hun din ladning uden at kny.

Pigen 9/10

Stedet 8/10

Gentagelsesfare 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har også besøgt hende 2 gange.  Første gang var virkeligt lækkert og meget stramt. Anden gang var slet ikke stramt og kommer ikke igen ….hun var slet ikke så sæd og dejlig anden gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev også lidt skuffet, da jeg besøgte hende for et års tid siden. 
hun var lidt større, end jeg havde forventet. Det taler selvfølgelig ikke imod hende. Jeg havde bare ikke undersøgt det godt nok inden besøget, og jeg foretrækker lidt slankere piger, men som sagt “my bad”. 
 

jeg havde bestilt et blow med super og mega. Blowjobbet var lidt for blødt og kedeligt, og da jeg kom i minden på hende, holdt hun virkelig hårdt fat i pikken. Det ødelagde det lidt. 
 

At det ikke var den bedste oplevelse, skyldes muligvis at det var det første besøg, og at det kun var blowjob samt at kemien ikke var helt oppe at ringe. 
 

Det bliver ikke til et genbesøg fra min side, men derfor kan hin jo sagtens være den rette for andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se nu har jeg lige haft en lidt surprise med en profil der var plus en del kilo og alder da jeg kom frem, så lidt skræmt.

Når i skriver noget mere rund/buttet er vi ovre i den lidt fede afdeling ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...