Hop til indhold
Winniethepooh

3 Kvinder dræbt på bordel i Wien

Recommended Posts

https://www.krone.at/3265737

Har selv været i Wien flere gange og besøgt en del bordeller og piger, “heldigvis” ikke et sted jeg havde besøgt før.

Håber ikke at bordellerne fremover bliver nødt til at hyre vagter ( psykopater er det desværre svært at beskytte sig mod

Redigeret af Winniethepooh
Typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist og forfærdeligt.

Jeg troede at sex arbejderne hade en form for sikkerhed. En knap til politiet som de har i Tyskland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SagaNorth skrev, for 5 timer siden:

Hold kæft hvor sindsygt. Og så har idioten gemt sig i en busk over for bordellet bagefter. Man er enten dum, retarderet eller dum hvis man gør det. 

ja og han havde mordvåbnet på sig da han blev opdaget i busken. Ikke en ted bundy vi har med at gøre heldigvis, men tragisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars68 skrev, for 1 time siden:

Trist og forfærdeligt.

Jeg troede at sex arbejderne hade en form for sikkerhed. En knap til politiet som de har i Tyskland. 

Ved ikke hvor almindeligt det er i Tyskland. Har kun lagt mærke til det en enkelt gang hos en tysk pige som jeg besøgte “privat” (den hang på sengestolpen). Men de skilter vel heller ikke nødvendigvis med om de har en, og hvor den i så fald ligger. 

Og en ting er at kunne benytte den i tilfælde af en ubehagelig kunde/tyveri…hvis kunden har intention om at slå dig ihjel kan han forhindre brug af knappen og det vil sikkert være for sent under alle omstændigheder…

Jeg oplever ofte at man skal sende billede når man besøger piger i udlandet…tror mest det er for at pigen skal sige god for at hun vil se dig men det virker jo også præventivt for at holde de værste typer væk.

Er klar over at det nok ikke er alle der er tilhænger af dette pga. deres privatliv, men jeg har de seneste 2 år fast haft profilbillede på WA/Telegram og har aldrig oplevet afpresning eller lignende.

Til gengæld gør det booking nemmere og fornemmer at jeg ryger forrest i køen når jeg booker med kort varsel (booker normalvis kun de unge smukke populære piger)

I den perfekte verden ville det være rart hvis alle kunder i en eller anden grad identificerede sig selv for pigernes sikkerheds skyld.

Men det kommer desværre nok aldrig til at ske da der altid vil være sexsælgere til de kunder der nægter og altid vil være nogen der prøver at udnytte at kunden har identificeret sig selv (

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved heller ikke om det er almindeligt i Tyskland med knappen. Jeg har igennem mere end 10 år besøgt den samme kvinde i Tyskland. Vi havde et nært forhold til sidst, hun er desværre rejst hjem til sit hus i Thailand,  hvor hun ville have mig med. Hun fortalte mig om knappen og ivrigt også om de razziaer der nogle gange er. Der er åbenbart også nogle som arbejder uden tilladelser.

Det er virkelig trist hvad der er sket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...