Betonkanonen 7 Skrevet 23. Februar, 2024 Erfaringer med hende her søges. https://annoncelight.dk/showad/394129 pft. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 278 Skrevet 23. Februar, 2024 (edited) Hun har brugt navnet Den Lille Røde, der er skrevet nogle indlæg tidligere. Klikbart link: https://annoncelight.dk/showad/394129 Redigeret 23. Februar, 2024 af Notch Johnson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 23. Februar, 2024 Har besøgt hende under navnet Den lille Røde… da var hun i et rækkehus i Rødovre. Det var faktisk en rigtig fin oplevelse. Hun er bestemt ikke den nyeste bil i udstillingen og jeg havde lidt svært ved at blive klog på hendes alder. Men slut 40’erne, start 50’erne er nok nogenlunde. Det var en rigtig fin oplevelse, hun sprøjtede ikke, men der løb rigtig mange safter fra hende ned af mig, mens jeg tømte mig i hendes mund. Har dog ikke besøgt hende, der hvor hun er nu, da hendes tider har flugtet ufatteligt dårligt med mine arbejdstider, samt det faktum at hun nu er et, for mig, decideret nederen sted, i mørkhøj. Fandt hun et andet sted, så ville jeg gå længere for at få mine tider til at passe med hendes….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 59 Skrevet 23. Februar, 2024 Jeg har også besøgt hende dengang hun gik under navnet Den Lille Røde. Det var en ganske god oplevelse. Hun giver et godt blow og sluger alt hvad der kommer.. Som Kubric siger så er hun ikke den yngste, men en god anbefaling.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 24. Februar, 2024 Har også været er par gange i rækkehuset i Rødovre. Ganske udemærket blow og god sex, men sprøjteorgasme. Første gang jeg besøgte hende var til et blow, som udviklede sig til lidt mere, så endte med 69’er og min skjorte var godt sprøjtet til. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 303 Skrevet 24. Februar, 2024 (edited) Hej drenge, Er enig med det meste og har været der et par gange.. første gang tømte jeg mig i munden og der gik ikke noget til spilde anden gang tog jeg en time og det fortrød jeg. Hun er meget sød og tilbyder sin krop og huller.. uden at kny…. Men det er lidt som at bruge en dukke … der er ikke megen indlevelse!!! Efter anal viste det sig hun ikke var tømt…. Og jeg er ikke til prut, bæ og tis lege …. Måske sprøjt undtaget;) Det er en moden dame plus 50, hvis yngre er hun bare meget slidt. Ganske tynd .. nærmest mager og det til trods for at hun indtager voldsomt mange skud ren protein Redigeret 24. Februar, 2024 af Happy69luke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg